Dostosowując jakość usług do potrzeb klienta, Vienna Life wprowadziła szereg innowacyjnych rozwiązań takich jak min.: usługę inPlus, portal edukacyjny viem.pl, Vienna Life Style czy Vienna Life Kulturalna. Co to takiego? Przedstawiciele Towarzystwa wyjaśniają.
Wprowadzone w ostatnim czasie innowacyjne rozwiązania wprowadzone są w celu dostosowania swojej oferty do oczekiwań klientów – co podkreśla prezes Vienna Life, Paweł Ziemba przypomina: „W 2017 r. zrealizowaliśmy dwumiesięczny internetowy panel badawczy. Klienci zarekomendowali nam zwiększenie przejrzystości informacji o ofercie dostępnej na naszej stronie internetowej. Zależy nam, aby nasze produkty inwestycyjne były przedstawione w sposób jak najbardziej klarowny, a klient łatwo i szybko znalazł produkt odpowiedni dla siebie”.
Aby dostosować jakość usług do potrzeb klienta, ubezpieczyciel wprowadził szereg rozwiązań, m.in.: usługę inPlus, portal edukacyjny viem.pl, Vienna Life Style czy Vienna Life Kulturalna.
W usłudze inwestycyjnej inPlus eksperci dokonują na bieżąco zmian w portfelach swoich klientów. Celem tej usługi jest osiąganie stabilnej stopy zwrotu przy ograniczonym ryzyku. inPlus jest stale monitorowany, a skład portfela dostosowywany do bieżącej sytuacji rynkowej. Usługę aktywowało już ponad 10% klientów.
Na portalu viem.pl znajdują się wszelkiego rodzaju komentarze rynkowe, materiały edukacyjne oraz komentarze specjalistów. Celem portalu Viem.pl – jest dostarczenie rzetelnych, merytorycznych, a przy tym napisanych w przystępny sposób informacji. Tworzą go eksperci, naukowcy, specjaliści TFI oraz praktycy na co dzień pracujących w Vienna Life.
W ramach Vienna Life Style ubezpieczyciel przekazuje klientowi swoistego przewodnika po marce w ramach 5 obszarów: życie, finanse, wiedza, relaks, online. Projekt stanowi odpowiedź na wyniki badań, w których klienci wskazali, że chcieliby mieć większą wiedzę na temat tego, co marka może zaoferować oprócz standardowego produktu.
„Dzisiaj produkt jest tylko pewnym elementem całej oferty. Jego konstrukcja, sposób przekazu, dotarcia do klienta, segment dystrybucji wymagają zaangażowania wielu obszarów. Obszary te, jeszcze parę lat temu nie istniały lub nie były tak licznie reprezentowane w procesie tworzenia i dostarczania produktów. Dzisiaj jest inaczej. Istotna jest perspektywa samego klienta – zmiany zachodzące w jego zachowaniach i przenoszenie doświadczeń z innych branż na finansową. Modyfikacji ulegają jego oczekiwania wobec naszego sektora. Obecnie klienci poszukują szybkiej i sprawnej obsługi, transparentnych procesów. Stanowi to nie lada wyzwanie dla całego rynku”.
Źródło: www.viennalife.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…