Dostosowując jakość usług do potrzeb klienta, Vienna Life wprowadziła szereg innowacyjnych rozwiązań takich jak min.: usługę inPlus, portal edukacyjny viem.pl, Vienna Life Style czy Vienna Life Kulturalna. Co to takiego? Przedstawiciele Towarzystwa wyjaśniają.
Wprowadzone w ostatnim czasie innowacyjne rozwiązania wprowadzone są w celu dostosowania swojej oferty do oczekiwań klientów – co podkreśla prezes Vienna Life, Paweł Ziemba przypomina: „W 2017 r. zrealizowaliśmy dwumiesięczny internetowy panel badawczy. Klienci zarekomendowali nam zwiększenie przejrzystości informacji o ofercie dostępnej na naszej stronie internetowej. Zależy nam, aby nasze produkty inwestycyjne były przedstawione w sposób jak najbardziej klarowny, a klient łatwo i szybko znalazł produkt odpowiedni dla siebie”.
Aby dostosować jakość usług do potrzeb klienta, ubezpieczyciel wprowadził szereg rozwiązań, m.in.: usługę inPlus, portal edukacyjny viem.pl, Vienna Life Style czy Vienna Life Kulturalna.
W usłudze inwestycyjnej inPlus eksperci dokonują na bieżąco zmian w portfelach swoich klientów. Celem tej usługi jest osiąganie stabilnej stopy zwrotu przy ograniczonym ryzyku. inPlus jest stale monitorowany, a skład portfela dostosowywany do bieżącej sytuacji rynkowej. Usługę aktywowało już ponad 10% klientów.
Na portalu viem.pl znajdują się wszelkiego rodzaju komentarze rynkowe, materiały edukacyjne oraz komentarze specjalistów. Celem portalu Viem.pl – jest dostarczenie rzetelnych, merytorycznych, a przy tym napisanych w przystępny sposób informacji. Tworzą go eksperci, naukowcy, specjaliści TFI oraz praktycy na co dzień pracujących w Vienna Life.
W ramach Vienna Life Style ubezpieczyciel przekazuje klientowi swoistego przewodnika po marce w ramach 5 obszarów: życie, finanse, wiedza, relaks, online. Projekt stanowi odpowiedź na wyniki badań, w których klienci wskazali, że chcieliby mieć większą wiedzę na temat tego, co marka może zaoferować oprócz standardowego produktu.
„Dzisiaj produkt jest tylko pewnym elementem całej oferty. Jego konstrukcja, sposób przekazu, dotarcia do klienta, segment dystrybucji wymagają zaangażowania wielu obszarów. Obszary te, jeszcze parę lat temu nie istniały lub nie były tak licznie reprezentowane w procesie tworzenia i dostarczania produktów. Dzisiaj jest inaczej. Istotna jest perspektywa samego klienta – zmiany zachodzące w jego zachowaniach i przenoszenie doświadczeń z innych branż na finansową. Modyfikacji ulegają jego oczekiwania wobec naszego sektora. Obecnie klienci poszukują szybkiej i sprawnej obsługi, transparentnych procesów. Stanowi to nie lada wyzwanie dla całego rynku”.
Źródło: www.viennalife.pl
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…
Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…
Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…
Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…