Categories: Aktualności

Vienna Life dostosowuje oferty do potrzeb klientów

Dostosowując jakość usług do potrzeb klienta, Vienna Life wprowadziła szereg innowacyjnych rozwiązań takich jak min.: usługę inPlus, portal edukacyjny viem.pl, Vienna Life Style czy Vienna Life Kulturalna. Co to takiego? Przedstawiciele Towarzystwa wyjaśniają.

Wprowadzone  w ostatnim czasie innowacyjne rozwiązania wprowadzone są  w celu dostosowania swojej oferty do oczekiwań klientów – co podkreśla prezes Vienna Life, Paweł Ziemba przypomina: „W 2017 r. zrealizowaliśmy dwumiesięczny internetowy panel badawczy. Klienci zarekomendowali nam zwiększenie przejrzystości informacji o ofercie dostępnej na naszej stronie internetowej. Zależy nam, aby nasze produkty inwestycyjne były przedstawione w sposób jak najbardziej klarowny, a klient łatwo i szybko znalazł produkt odpowiedni dla siebie”.

Innowacyjne rozwiązania mają na celu dostosowanie ofert do potrzeb klientów

Aby dostosować jakość usług do potrzeb klienta, ubezpieczyciel  wprowadził szereg rozwiązań, m.in.: usługę inPlus, portal edukacyjny viem.pl, Vienna Life Style czy Vienna Life Kulturalna.

Usługa inwestycyjna inPlus – stabilna stopa zwrotu przy ograniczonym ryzyku

W usłudze inwestycyjnej inPlus eksperci dokonują na bieżąco zmian w portfelach swoich klientów. Celem tej  usługi jest osiąganie stabilnej stopy zwrotu przy ograniczonym ryzyku. inPlus jest stale monitorowany, a skład portfela dostosowywany do bieżącej sytuacji rynkowej. Usługę aktywowało już ponad 10% klientów.

Portal Viem.pl opracowany przez ekspertów dostarcza rzetelnych informacji z branży

Na portalu viem.pl znajdują się wszelkiego rodzaju komentarze rynkowe, materiały edukacyjne oraz komentarze specjalistów. Celem portalu Viem.pl – jest dostarczenie rzetelnych, merytorycznych, a przy tym napisanych w przystępny sposób informacji. Tworzą go eksperci, naukowcy, specjaliści TFI oraz praktycy na co dzień pracujących w Vienna Life.

Vienna Life Style czyli swoisty przewodnik po marce

W ramach Vienna Life Style ubezpieczyciel przekazuje klientowi swoistego przewodnika po marce w ramach 5 obszarów: życie, finanse, wiedza, relaks, online. Projekt stanowi odpowiedź na wyniki badań, w których klienci wskazali, że chcieliby mieć większą wiedzę na temat tego, co marka może zaoferować oprócz standardowego produktu.

Artur Frelek, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu Vienna Life wyjaśnia powody dla którego powstały nowe rozwiązania mające na celu dotarcie do indywidualnych potrzeb klientów

„Dzisiaj produkt jest tylko pewnym elementem całej oferty. Jego konstrukcja, sposób przekazu, dotarcia do klienta, segment dystrybucji wymagają zaangażowania wielu obszarów. Obszary te, jeszcze parę lat temu nie istniały lub nie były tak licznie reprezentowane w procesie tworzenia i dostarczania produktów. Dzisiaj jest inaczej. Istotna jest perspektywa samego klienta – zmiany zachodzące w jego zachowaniach i przenoszenie doświadczeń z innych branż na finansową. Modyfikacji ulegają jego oczekiwania wobec naszego sektora. Obecnie klienci poszukują szybkiej i sprawnej obsługi, transparentnych procesów. Stanowi to nie lada wyzwanie dla całego rynku”.

Źródło: www.viennalife.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago