Categories: Aktualności

Vienna Life zwraca uwagę na potrzeby dzieci w nowej kampanii CSR: „Zauważaj”

Od ponad roku Vienna Life współpracuje z Powiślańską Fundacją Społeczną (PFS), która wspiera rodziny z trudną sytuacją materialną i życiową z warszawskiego Powiśla. W trakcie ostatniego roku pracownicy Vienna Life brali udział w licznych akcjach mających na celu wsparcie Fundacji i jej podopiecznych.

 

Praca na rzecz lokalnej społeczności

 

Pracownicy Vienna Life dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z podopiecznymi Fundacji. W ramach prowadzonych przez firmę warsztatów w świetlicach dla dzieci i młodzieży jej ambasadorzy przekonują, że warto zmieniać swój los i walczyć o lepszą przyszłość.

„Dzielimy się naszym światem i zainteresowaniami. Przekazujemy m.in. informacje dotyczące prawidłowych nawyków żywieniowych i ich wpływu na zdrowie. Pokazujemy, jak wygląda produkcja filmów, oraz dzielimy się wiedzą o obyczajach w innych kulturach. Między innymi w ten sposób wspieramy Fundację w jej staraniach, aby dzieci były otwarte na świat i szukały własnej, lepszej drogi.” – mówi Agnieszka Książek, dyrektor departamentu marketingu Vienna Life TU na Życie S.A.

„Nasi wolontariusze przeprowadzają również prace porządkowe w placówkach PFS i pomagają Fundacji w działaniach promocyjno-marketingowych” – dodaje.

 

Nowa kampania: Zauważaj

 

Kampania jest wspólną inicjatywą Vienna Life i Powiślańskiej Fundacji Społecznej. „Zauważaj” – hasło kampanii – ma zwracać uwagę na kwestię empatii i wrażliwości na potrzeby tych dzieci, dla których start w dorosłość jest dużo trudniejszy niż w przypadku większości z nas. Z reguły pod pozorem normalności, kryją się potrzeby od najprostszych, jak ciepły posiłek czy konieczność wsparcia w nauce, a także bezpiecznego miejsca do odpoczynku i wykonania zadań domowych. Kampania ma zwrócić szczególną uwagę na skalę potrzeb oraz fakt, że każdy z nas może, choćby i drobnym gestem, wesprzeć małoletnich podopiecznych świetlic, ich opiekunów oraz działających w świetlicach wolontariuszy. Wystarczy tylko poświęcenie odrobiny uwagi.

 


Film dokumentalny

 

Osią kampanii jest film dokumentalny. Tam przeplatają się historie trzech osób: podopiecznej Powiślańskiej Fundacji Społecznej, wychowawcy z Fundacji oraz pracownika Vienna Life. Dzięki temu kwestia uważności została pokazana z różnych perspektyw. Produkcja w założeniu ma pokazać na czym polega działalność Fundacji, z jakimi wyzwaniami mierzą się pracownicy i jakiej pomocy potrzebują. Dodatkowo ma zainspirować ludzi do zwiększonej uważności na innych. Film powinien też przekazywać pozytywny komunikat i zachęcać, aby zaczęli działać na miarę własnych możliwości.

 

„Na co dzień udowadniamy, że działanie może wiele znaczyć, pomaga, ale też służy jako inspiracja dla firm i ich pracowników. Naszym obowiązkiem jest być uważnym nie tylko na samego siebie, ale również na naszą społeczność. Społeczność, która kieruje się nie tylko rzeczami materialnymi, ale koncentruje się na emocjach, odczuciach, szczerych działaniach i intencjach oraz zauważa podstawowe potrzeby innych” – mówi Małgorzata Michałowicz, członek Zarządu Powiślańskiej Fundacji Społecznej i dodaje – Cieszy nas, że pracownicy Vienna Life doskonale rozumieją ten problem i tak aktywnie wspierają nas w naszej misji i uświadamianiu społeczeństwa”.

 

Inauguracja kampanii połączonej z prezentacją filmu dokumentalnego, odbyła się 9 kwietnia br. w Warszawie. Ponadto akcję będzie wspierać dedykowana strona www.zauwazaj.pl i intensywna komunikacja w social mediach.

 

informacja prasowa  Źródło: www.viennalife.pl

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

8 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

8 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago