Polski rynek jest jednym z najważniejszych dla VIG i dlatego jesteśmy nastawieni na dalszy rozwój na nim, czy to w sposób organiczny, czy to przez przejęcia, jak już robiliśmy w przeszłości. Obecnie mamy cel krótkoterminowy, aby wrócić do dwucyfrowego udziału w rynku, ale oczywiście ten wzrost będzie miał sens tylko wtedy, kiedy będzie tworzył wartość, tak więc nie dążymy jedynie do wzrostu dla niego samego, ale do wzrostu wartości biznesu.
To słowa Petera Hagena, prezesa Vienna Insurance Group. Koncern zamierza zachęcić klientów nowatorskimi rozwiązaniami tj. aplikacje mobilne oraz przyciągnąć do siebie przedsiębiorców.
W Polsce są setki tysięcy małych i średnich przedsiębiorstw i wiele z nich nie ma ubezpieczenia albo nie nie ma dobrego ubezpieczenia. Z pewnością jest to więc jedna z naszych grup docelowych, gdzie wzrost uważamy za możliwy – dodaje Hagen.
PZU uprościł proces sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych. Ubezpieczyciel wdrożył program Małe Gwarancje, który skierowany jest do…
Szybszy dostęp do lekarzy i szeroki zakres badań – z tym większości z nas kojarzą…
W obecnych czasach pracownicy oczekują stabilności i realnego wsparcia w dbaniu o swoje zdrowie. Dlatego…
PZU Gran Fondo Series to cykl wyścigów kolarskich przeznaczonych dla amatorów. Sponsorem tytularnym wydarzenia, które…
Unum Życie opublikowało swoje wyniki finansowe za 2024 rok. Ubezpieczyciel kolejny rok z rzędu utrzymał…
Majówka to świetna okazja do odpoczynku na łonie natury. Szczególnie, że aura zachęca do wędrówek…