Categories: Aktualności

VIG chce zwiększyć udział w rynku

Polski rynek jest jednym z najważniejszych dla VIG i dlatego jesteśmy nastawieni na dalszy rozwój na nim, czy to w sposób organiczny, czy to przez przejęcia, jak już robiliśmy w przeszłości. Obecnie mamy cel krótkoterminowy, aby wrócić do dwucyfrowego udziału w rynku, ale oczywiście ten wzrost będzie miał sens tylko wtedy, kiedy będzie tworzył wartość, tak więc nie dążymy jedynie do wzrostu dla niego samego, ale do wzrostu wartości biznesu.

To słowa Petera Hagena, prezesa  Vienna Insurance Group. Koncern zamierza zachęcić klientów nowatorskimi rozwiązaniami tj. aplikacje mobilne oraz przyciągnąć do siebie przedsiębiorców.
 
W Polsce są setki tysięcy małych i średnich przedsiębiorstw i wiele z nich nie ma ubezpieczenia albo nie nie ma dobrego ubezpieczenia. Z pewnością jest to więc jedna z naszych grup docelowych, gdzie wzrost uważamy za możliwy – dodaje Hagen.
 

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Ubezpieczenie w podróży – jak Polacy kupują polisy turystyczne? 

Coraz więcej Polaków decyduje się na zakup ubezpieczenia turystycznego. Choć internetowe porównywarki kuszą szybkością i…

14 godzin ago

Letnia oferta PZU Zdrowie 

Lato to doskonały moment, by zatroszczyć się o zdrowie – swoje i najbliższych. PZU Zdrowie…

14 godzin ago

Ubezpieczenie na praktyki zawodowe w technikum – co warto wiedzieć? 

Praktyki zawodowe to obowiązkowa część nauki w technikum – szansa na realne doświadczenie, ale też…

20 godzin ago

PZU na Pol’and’Rock Festival 

Pol’and’Rock Festival od lat przyciąga tłumy nie tylko dzięki muzyce i atmosferze wolności, ale także…

20 godzin ago

Ubezpieczenie Ochrony Prawnej – sojusznik seniora w trudnych chwilach 

Codzienne życie seniora może nieść ze sobą niespodziewane wyzwania, takie jak niezrozumiała umowa, spór z…

3 dni ago

LINK4 rozszerza zakres ubezpieczenia turystycznego 

Pomimo tego, że coraz więcej Polaków ubezpiecza się przed wyjazdem za granicę, to wciąż co…

3 dni ago