Polski rynek jest jednym z najważniejszych dla VIG i dlatego jesteśmy nastawieni na dalszy rozwój na nim, czy to w sposób organiczny, czy to przez przejęcia, jak już robiliśmy w przeszłości. Obecnie mamy cel krótkoterminowy, aby wrócić do dwucyfrowego udziału w rynku, ale oczywiście ten wzrost będzie miał sens tylko wtedy, kiedy będzie tworzył wartość, tak więc nie dążymy jedynie do wzrostu dla niego samego, ale do wzrostu wartości biznesu.
To słowa Petera Hagena, prezesa Vienna Insurance Group. Koncern zamierza zachęcić klientów nowatorskimi rozwiązaniami tj. aplikacje mobilne oraz przyciągnąć do siebie przedsiębiorców.
W Polsce są setki tysięcy małych i średnich przedsiębiorstw i wiele z nich nie ma ubezpieczenia albo nie nie ma dobrego ubezpieczenia. Z pewnością jest to więc jedna z naszych grup docelowych, gdzie wzrost uważamy za możliwy – dodaje Hagen.
Wraz z nadejściem wiosny na polskim niebie pojawia się coraz więcej dronów. Średnio od maja do lipca odbywa się aż…
Ile kosztuje RTG psa po wypadku, ile leczenie złamania. Czy rachunek można pokryć z polisy? W Polsce mieszka ok. 8…
W tym roku 75 przedstawicieli Nationale-Nederlanden zostało przyjętych do Million Dollar Round Table (MDRT) – prestiżowego, międzynarodowego stowarzyszenia, które zrzesza…
Tegoroczna majówka będzie wyjątkowo długa – biorąc 3 dni urlopu możemy przedłużyć weekend aż do 7 dni. Jednak nie wszyscy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku zarejestrowano…
UNIQA wdrożyła cyfrowe potwierdzanie tożsamości podczas składania wniosku o zawarcie umowy ubezpieczenia. Usługę mojeID dostarcza ubezpieczycielowi hub technologiczny KIR. Dzięki…