Jak wynika z informacji podanej przez agencję Brandscope, w ubiegłym roku jedną z podstawowych specjalizacji było opracowywanie strategii komunikacji i prowadzenie kampanii media relations dla przedstawicieli rynku ubezpieczeniowego.
Publikacje dotyczące ofert ubezpieczeniowych pojawiały się w wielu formatach. Były to m.in.: drukowane i elektroniczne media, działające zarówno w regionie jak i te o ogólnopolskim zasięgu. Wojciech Makać prezes zarządu w Brandscope dodaje: „Jak widać, ubezpieczenia jako temat dla mediów są bardzo elastyczną, pojemną kategorią. Kreatywność na tym polu prowadzi do zwiększenia liczby i jakości publikacji. A umiejętnie połączona z celami biznesowymi obecność w mediach nie tylko pozytywnie oddziałuje na wizerunek firmy, lecz może oznaczać także wymierne korzyści sprzedażowe – tak w kanale direct, jak i w sieci rozproszonych po kraju agentów”.
Brandscope prowadzi działania PR na rzecz podmiotów z takich branż, jak finanse, energetyka czy nieruchomości, a jedną z jej podstawowych specjalizacji jest opracowywanie strategii komunikacji i prowadzenie kampanii media relations dla przedstawicieli rynku ubezpieczeniowego. W ubiegłym roku dwa odrębne, dedykowane tematyce ubezpieczeń zespoły Brandscope z Gdyni i Krakowa wygenerowały łącznie 2967 publikacji w prasie, internetowych serwisach informacyjnych i mediach RTV. Aż 22% z nich stanowiły artykuły prasowe, natomiast łączny ekwiwalent publikacji wyniósł 8,5 mln zł. „Ten wynik to potwierdzenie, że ubezpieczenia są naszym naturalnym środowiskiem, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. To także jednoznaczny dowód, że wbrew częstym opiniom, w mediach jest miejsce do zagospodarowania przez tematykę ubezpieczeniową” – dodaje Makać.
Źródło: www.prnews.pl
Ubezpieczenie Wsparcie w zdrowiu to produkt dedykowany dla osób, którym zależy na dostępie do szybkiej i profesjonalnej opieki medycznej. Dzięki…
Posiadanie piwnicy niesie ze sobą nie tylko wiele korzyści, ale także pewne ryzyko związane z tym, że podpiwniczenie zwykle znajduje…
22 października w siedzibie Generali Polska w Warszawie odbyła się konferencja "Zarządzanie bezpieczeństwem żywności i ubezpieczenie CPI". Uczestnikami wydarzenia byli klienci i brokerzy współpracujący…
Za nami XVI Forum Assistance. Wydarzenie to jak co roku cieszyło się dużym zainteresowaniem ze strony ekspertów z branży ubezpieczeniowej,…
Podwyższenie sum gwarancyjnych w ramach ubezpieczenia OC komunikacyjnego, wprowadzenie definicji „ruchu pojazdu” oraz modyfikacja przepisów związanych z odszkodowaniem w razie…
Piotr Adamus to uznany ekspert kredytowy, który zdobył swoją renomę dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży finansowej. Jego specjalizacja obejmuje kompleksowe…