Categories: Aktualności

W mediach dużo o ubezpieczeniach

Jak wynika z informacji podanej przez agencję Brandscope, w ubiegłym roku jedną z podstawowych specjalizacji było opracowywanie strategii komunikacji i prowadzenie kampanii media relations dla przedstawicieli rynku ubezpieczeniowego.

Publikacje dotyczące ofert ubezpieczeniowych pojawiały się w wielu formatach. Były to m.in.: drukowane i elektroniczne media, działające zarówno w regionie jak i te o ogólnopolskim zasięgu. Wojciech Makać prezes zarządu w Brandscope dodaje: „Jak widać, ubezpieczenia jako temat dla mediów są bardzo elastyczną, pojemną kategorią. Kreatywność na tym polu prowadzi do zwiększenia liczby i jakości publikacji. A umiejętnie połączona z celami biznesowymi obecność w mediach nie tylko pozytywnie oddziałuje na wizerunek firmy, lecz może oznaczać także wymierne korzyści sprzedażowe – tak w kanale direct, jak i w sieci rozproszonych po kraju agentów”.
 
Brandscope prowadzi działania PR na rzecz podmiotów z takich branż, jak finanse, energetyka czy nieruchomości, a jedną z jej podstawowych specjalizacji jest opracowywanie strategii komunikacji i prowadzenie kampanii media relations dla przedstawicieli rynku ubezpieczeniowego. W ubiegłym roku dwa odrębne, dedykowane tematyce ubezpieczeń zespoły Brandscope z Gdyni i Krakowa wygenerowały łącznie 2967 publikacji w prasie, internetowych serwisach informacyjnych i mediach RTV. Aż 22% z nich stanowiły artykuły prasowe, natomiast łączny ekwiwalent publikacji wyniósł 8,5 mln zł. „Ten wynik to potwierdzenie, że ubezpieczenia są naszym naturalnym środowiskiem, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. To także jednoznaczny dowód, że wbrew częstym opiniom, w mediach jest miejsce do zagospodarowania przez tematykę ubezpieczeniową”  dodaje Makać.
 
Źródło: www.prnews.pl
 

Bartosz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

2 dni ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

3 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

3 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

4 dni ago