UNIQA postanowiła wprowadzić kolejne udogodnienie dla Klientów pozwalając im na opłacenie polis lub rat płatnością BLIK. Metoda ta cieszy się już dużą popularnością, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w Internecie. Rozwiązanie to gwarantuje prostą i bezpieczną płatność bezgotówkową nawet na odległość. Wystarczy telefon i dostęp do Internetu.
Klienci ubezpieczyciela mogą opłacić kodem BLIK ubezpieczenie komunikacyjne, turystyczne a także mieszkaniowe. By to zrobić muszą podać agentowi jednorazowy, 6‑cyfrowy kod, który uzyskują poprzez aplikację mobilną swojego banku. Po zatwierdzeniu płatności polisa zostaje automatycznie opłacona. Dzięki temu rozwiązaniu Klienci mogą w wygodny dla siebie sposób opłacić ubezpieczenie, a agent szybko otrzyma prowizję.
– Już w pierwszym dniu uruchomienia tej funkcjonalności mieliśmy pierwsze transakcje, co pokazuje, że klienci oczekują takich udogodnień – mówi Joanna Rochala, dyrektor ds. finansów w UNIQA Polska.
W ostatnim czasie UNIQA wprowadziła już kilka udogodnień w sprzedaży, których zadaniem było zmniejszenie ryzyka zakażenia koronawirusem. Jednym z nich jest możliwość otrzymania oferty od agenta w formie SMS lub maila. Propozycję ubezpieczenia można opłacić i potwierdzić także elektronicznie. Co ważne Klienci nie muszą też składać ręcznych podpisów na dokumentach. Ubezpieczyciel umożliwił także swoim Klientom rozłożenie płatności za ubezpieczenie komunikacyjne na 12 rat.
– W czasie pandemii zachęcaliśmy naszych klientów, by zostali w domach. Oprócz tego chcieliśmy zrobić wszystko, żebyśmy mogli pozostać z nimi w stałym kontakcie i odpowiadać na ich potrzeby – mówi Marta Walczak, menedżer ds. obsługi należności i zobowiązań w UNIQA Polska. – Możliwość opłacenia polisy BLIKIEM to ukłon w stronę klientów oraz naszych agentów. To nowoczesne, szybkie i wygodne rozwiązanie dla wszystkich stron. W UNIQA stawiamy klienta w centrum i chcemy oferować mu kolejne wygodne rozwiązania. Dzięki nim możemy dostarczać nasze usługi nawet w tak nieprzewidywalnej sytuacji, jak pandemia.
Jak mówi Magdalena Kubisa, dyrektor do spraw rozwoju biznesu w Polskim Standardzie Płatności (operator BLIKA)– Płatność BLIKIEM to duża wygoda i z pewnością klienci UNIQA bardzo szybko docenią takie udogodnienie. To również sposób na bezpieczne, bezgotówkowe rozliczenia – bardzo istotny element ostrożności podczas pandemii. Istotnym elementem jest także szybkość i łatwość całego procesu.
Źródło: UNIQA
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…