W ramach promocji każdy, kto w okresie od 14 lipca do 24 sierpnia 2017 r. wykupi ubezpieczenie dodatkowe „Diagnoza Nowotworu” będzie mógł bezpłatnie skorzystać z „Drugiej Opinii Medycznej”, czyli skonsultować wyniki badań i optymalną metodę leczenia z lekarzami z renomowanych ośrodków medycznych w USA współpracujących z WorldCare.
Polisa ma pomóc w walce z nowotworem
„Diagnoza Nowotworu” jest umową dodatkową do ubezpieczenia o charakterze ochronno-oszczędnościowym „MetLife Gwarantowana Ochrona”. W ramach tego rozwiązania klient już w momencie zawarcia umowy ma gwarancję wypłaty całej kwoty na koniec ubezpieczenia oraz może zapewnić sobie ochronę finansową m.in. na wypadek zdiagnozowania raka. „Diagnoza Nowotworu” zapewnia wypłatę świadczenia od razu po uzyskaniu diagnozy. Umowa zawierana jest na minimum 10 lat i jest skierowana do osób między 18. a 60. rokiem życia.
Bardzo szeroki zakres ochrony zarówno w przypadku nowotworów złośliwych, jak i raków przedinwazyjnych, a także nowotworów skóry
Definicje nowotworów oparte są na najnowszej wiedzy medycznej, a jednostki chorobowe pokrywają się z tymi, które Klient znajdzie w diagnozie lekarskiej. Bożena Trzaska, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów Ochronnych w MetLife dodaje: „Proponujemy także ochronę w ramach jednej polisy z 10-procentową zniżką na składkę dla drugiej osoby”. Proponowane rozwiązanie przewiduje jeden z najszerszych na rynku zakresów ochrony z wypłatą świadczenia zarówno w przypadku nowotworów złośliwych, jak i raków przedinwazyjnych, a także nowotworów skóry
Co zyskuje osoba ubezpieczona?
E-konsultacja odbywa się poprzez przedstawiciela WorldCare w Polsce, który pomaga klientowi zgromadzić dokumentację medyczną i kontaktuje się bezpośrednio z zespołem medycznym w USA. Wszystko po to, by zwiększyć szansę pacjenta na sukces w walce z chorobą.
Źródło: www.metlife.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…