Categories: Aktualności

Warta w czołówkach rankingów

Jak wynika ze sprawozdania Rzecznika Finansowego za ubiegły rok bezapelacyjnym liderem jakości likwidacji szkód w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych została Warta, osiągając wynik 49%*. Zakład osiągnął też dobry wynik w zestawieniu magazynu „Motor”, gdzie zajął pierwsze miejsce w gronie 10 największych majątkowych zakładów ubezpieczeń ze wskaźnikiem na poziomie 27,5. To nie koniec sukcesów Towarzystwa. Warta zajęła 2 miejsce w kategorii „ubezpieczenia” w siódmej edycji badania przeprowadzonego przez Antal – „Najbardziej Pożądani Pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów”.

 
Warta liderem ubezpieczeń komunikacyjnych
 
Wynik drugiej firmy w zestawieniu to 64 proc. a trzeci wynik 66 proc. Własne zestawienie przygotował także magazyn „Motor”. W nim również pierwsze miejsce w gronie dziesięciu największych, majątkowych zakładów ubezpieczeń zajęła Warta dystansując konkurencję osiągniętym wskaźnikiem 27,5. (drugie i trzecie miejsce w zestawieniu to odpowiednio 33,8 oraz 43,7).
 
Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentem Strategii Likwidacji Szkód nie kryje zadowolenia, wyjaśnia też co jego zdaniem jest przyczyną tak wysokich wyników: „Likwidacja szkód jest wyznacznikiem jakości, jaką klient otrzymuje korzystając z usług firm ubezpieczeniowych. Sprawozdanie Rzecznika Finansowego po raz kolejny plasuje Wartę na pozycji lidera w ubezpieczeniach komunikacyjnych wśród dużych zakładów ubezpieczeń. Zadowolenie klientów to efekt kolejnych usprawnień w naszych procesach i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań takich jak Warta Mobile. Dzięki tej aplikacji, z której korzysta około  20 proc. zgłaszających do nas szkodę, klient dokładnie wie, co się dzieje w jego sprawie, może swobodnie się kontaktować z przedstawicielem Warty, a cały proces trwa krócej, niż przy tradycyjnej korespondencji. To duże ułatwienie dla klientów, dla których ten proces stał się bardziej przyjazny”.
 
Pożądany pracodawca
 
O przyznaniu tytułów zadecydowały głosy 3303 specjalistów i menedżerów z całego kraju reprezentujących różne branże. Pierwsze miejsce w kategorii „ubezpieczenia” zajął największy polski ubezpieczyciel – firma  PZU, drugie miejsce przyznano Warcie, trzecie zaś – Avivie. Uczestnicy badania sami wskazywali firmę, w której chcieliby pracować, mogli też podać dowolną ilość firm, w tym swojego obecnego pracodawcę. Stąd w gronie laureatów znalazły się firmy mające zarówno pozytywny wizerunek na zewnątrz organizacji, jak i dobrą opinię swoich pracowników.
 
Wojciech Kęsik, dyrektor Departamentu Zarządzania Kadrami dodaje: „Bardzo się cieszę, że nasza firma została doceniona i znalazła się w czołówce najlepszych pracodawców w branży ubezpieczeniowej, zwłaszcza że jest to opinia wyrażona przez specjalistów i menedżerów znających specyfikę rynku pracy To wyróżnienie to najlepsze potwierdzenie, że jesteśmy nowoczesną i stabilną organizacją, w której chce się pracować i która stwarza pracownikom wiele możliwości rozwijania swoich kompetencji i pasji”. Respondenci za najlepsze źródło informacji o firmie podają niezmiennie publikacje w mediach (42 proc.) oraz informacje zamieszczane w internecie (41 proc.). Co ważne, ich znaczenie kolejny rok z rzędu rośnie. 35 proc. respondentów poszukuje informacji o firmie u znajomych w niej pracujących.
 
Źródło: www.warta.pl   www.antal.pl www.warta.pl
 
*Procentowy wskaźnik udziału interwencji Rzecznika Finansowego do udziału w rynku wyrażonego przypisem (szkody komunikacyjne w 2016 r.)

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago