Categories: Aktualności

Warta Mobile przydatna w procesie likwidacji szkód

Przez pierwsze trzy miesiące tego roku z aplikacji Warta Mobile skorzystało ponad 4,5 tysiąca użytkowników likwidujących szkodę. W badaniu telefonicznym przeprowadzonym wśród klientów firmy przydatność narzędzia została bardzo wysoko oceniona.

Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie podkreśla: „Warta Mobile wprowadziła nową jakość w procesie likwidacji szkód i relacji na linii klient-ubezpieczyciel. Przede wszystkim klient ma znacznie większą kontrolę i wpływ na przebieg likwidacji swojej szkody, a komunikacja z poszkodowanym odbywa się w mniej sformalizowany sposób. Dotychczasowe aplikacje na rynku ubezpieczeniowym spotykały się z niewielkim zainteresowaniem klientów. Sprawdziliśmy, dlaczego i zaproponowaliśmy im nowatorskie wykorzystanie tego narzędzia. Przyznam, że popularność tej aplikacji pozytywnie nas zaskoczyła. Idąc za ciosem, postanowiliśmy sprawdzić opinię klientów na jej temat oraz ustalić ewentualny kierunek usprawnień”.
 
W ostatnim czasie Warta wprowadziła nowe rozwiązania, które mają na celu podnieść poziom
 
zarówno komfortu jak i bezpieczeństwa klientów korzystających z aplikacji. Od początku kwietnia klienci Warty mają możliwość logowania się do systemu za pomocą linii papilarnych (w telefonach posiadających tę funkcję). Mogą również kopiować informacje o planowanych zdarzeniach do zewnętrznego kalendarza.
 
„Popularność rozwiązania to jedno, nas przede wszystkim cieszy fakt, że przygotowaliśmy aplikację, która daje klientom wymierne korzyści i jest przez nich bardzo pozytywnie oceniania. W trakcie rozmów klienci przekazali nam wiele przydatnych opinii i sugestii nowych rozwiązań, z których dużą część z pewnością wdrożymy” – dodaje Adam Fulneczek.
 
Badanie zostało przeprowadzone na grupie ponad 120 osób, które skorzystały z funkcjonalności narzędzia. Klienci zostali poproszeni o ocenę w skali 1-10 jej przydatności podczas procesu likwidacji szkód oraz określenie, czy poleciliby aplikację innym klientom. W pierwszym przypadku wartość wskaźnika wyniosła 8,9, w drugim – średnio 8,4. Jak wynika z badań z aplikacji Warta Mobile najczęściej korzystają osoby w wieku 36-45 lat oraz 26-35 lat (odpowiednio 35 i 31% użytkowników wyraziło chęć skorzystania z aplikacji).
 
Źródło: www.warta.pl
 

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

22 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

22 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago