Przez pierwsze trzy miesiące tego roku z aplikacji Warta Mobile skorzystało ponad 4,5 tysiąca użytkowników likwidujących szkodę. W badaniu telefonicznym przeprowadzonym wśród klientów firmy przydatność narzędzia została bardzo wysoko oceniona.
Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie podkreśla: „Warta Mobile wprowadziła nową jakość w procesie likwidacji szkód i relacji na linii klient-ubezpieczyciel. Przede wszystkim klient ma znacznie większą kontrolę i wpływ na przebieg likwidacji swojej szkody, a komunikacja z poszkodowanym odbywa się w mniej sformalizowany sposób. Dotychczasowe aplikacje na rynku ubezpieczeniowym spotykały się z niewielkim zainteresowaniem klientów. Sprawdziliśmy, dlaczego i zaproponowaliśmy im nowatorskie wykorzystanie tego narzędzia. Przyznam, że popularność tej aplikacji pozytywnie nas zaskoczyła. Idąc za ciosem, postanowiliśmy sprawdzić opinię klientów na jej temat oraz ustalić ewentualny kierunek usprawnień”.
W ostatnim czasie Warta wprowadziła nowe rozwiązania, które mają na celu podnieść poziom
zarówno komfortu jak i bezpieczeństwa klientów korzystających z aplikacji. Od początku kwietnia klienci Warty mają możliwość logowania się do systemu za pomocą linii papilarnych (w telefonach posiadających tę funkcję). Mogą również kopiować informacje o planowanych zdarzeniach do zewnętrznego kalendarza.
„Popularność rozwiązania to jedno, nas przede wszystkim cieszy fakt, że przygotowaliśmy aplikację, która daje klientom wymierne korzyści i jest przez nich bardzo pozytywnie oceniania. W trakcie rozmów klienci przekazali nam wiele przydatnych opinii i sugestii nowych rozwiązań, z których dużą część z pewnością wdrożymy” – dodaje Adam Fulneczek.
Badanie zostało przeprowadzone na grupie ponad 120 osób, które skorzystały z funkcjonalności narzędzia. Klienci zostali poproszeni o ocenę w skali 1-10 jej przydatności podczas procesu likwidacji szkód oraz określenie, czy poleciliby aplikację innym klientom. W pierwszym przypadku wartość wskaźnika wyniosła 8,9, w drugim – średnio 8,4. Jak wynika z badań z aplikacji Warta Mobile najczęściej korzystają osoby w wieku 36-45 lat oraz 26-35 lat (odpowiednio 35 i 31% użytkowników wyraziło chęć skorzystania z aplikacji).
Źródło: www.warta.pl
Wśród laureatów 7. edycji Konkursu „Zdrowa Przyszłość – Inspiracje” znalazły się projekty PZU Zdrowie. Do finału zakwalifikowano ponad 200 zgłoszeń,…
Zakup okularów dla dziecka to dosyć spory wydatek – można za nie zapłacić od ok. 500 zł do nawet tysiąca…
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…