Categories: Aktualności

Warta Mobile przydatna w procesie likwidacji szkód

Przez pierwsze trzy miesiące tego roku z aplikacji Warta Mobile skorzystało ponad 4,5 tysiąca użytkowników likwidujących szkodę. W badaniu telefonicznym przeprowadzonym wśród klientów firmy przydatność narzędzia została bardzo wysoko oceniona.

Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie podkreśla: „Warta Mobile wprowadziła nową jakość w procesie likwidacji szkód i relacji na linii klient-ubezpieczyciel. Przede wszystkim klient ma znacznie większą kontrolę i wpływ na przebieg likwidacji swojej szkody, a komunikacja z poszkodowanym odbywa się w mniej sformalizowany sposób. Dotychczasowe aplikacje na rynku ubezpieczeniowym spotykały się z niewielkim zainteresowaniem klientów. Sprawdziliśmy, dlaczego i zaproponowaliśmy im nowatorskie wykorzystanie tego narzędzia. Przyznam, że popularność tej aplikacji pozytywnie nas zaskoczyła. Idąc za ciosem, postanowiliśmy sprawdzić opinię klientów na jej temat oraz ustalić ewentualny kierunek usprawnień”.
 
W ostatnim czasie Warta wprowadziła nowe rozwiązania, które mają na celu podnieść poziom
 
zarówno komfortu jak i bezpieczeństwa klientów korzystających z aplikacji. Od początku kwietnia klienci Warty mają możliwość logowania się do systemu za pomocą linii papilarnych (w telefonach posiadających tę funkcję). Mogą również kopiować informacje o planowanych zdarzeniach do zewnętrznego kalendarza.
 
„Popularność rozwiązania to jedno, nas przede wszystkim cieszy fakt, że przygotowaliśmy aplikację, która daje klientom wymierne korzyści i jest przez nich bardzo pozytywnie oceniania. W trakcie rozmów klienci przekazali nam wiele przydatnych opinii i sugestii nowych rozwiązań, z których dużą część z pewnością wdrożymy” – dodaje Adam Fulneczek.
 
Badanie zostało przeprowadzone na grupie ponad 120 osób, które skorzystały z funkcjonalności narzędzia. Klienci zostali poproszeni o ocenę w skali 1-10 jej przydatności podczas procesu likwidacji szkód oraz określenie, czy poleciliby aplikację innym klientom. W pierwszym przypadku wartość wskaźnika wyniosła 8,9, w drugim – średnio 8,4. Jak wynika z badań z aplikacji Warta Mobile najczęściej korzystają osoby w wieku 36-45 lat oraz 26-35 lat (odpowiednio 35 i 31% użytkowników wyraziło chęć skorzystania z aplikacji).
 
Źródło: www.warta.pl
 

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Ubezpieczenia upraw rolnych do zmiany? 

Niestety ograniczony zakres ochrony oraz coraz bardziej nieprzewidywalna pogoda sprawiają, że ubezpieczenia rolne niekiedy przestają…

2 dni ago

Warta wprowadza Pakiet Zwierzę w Podróży 

Śmiało można powiedzieć, że wakacje z czworonogiem przestają być ekstrawagancją, a stają się normą. Właśnie…

2 dni ago

Generali: Ruszyło Wyzwanie The Human Safety Net w Polsce 

W Polsce po raz piąty ruszyło globalne Wyzwanie The Human Safety Net organizowane przez Generali.…

3 dni ago

PKO Ubezpieczenia z nową kampanią promującą ubezpieczenie PKO Dom 

PKO Ubezpieczenia rusza z nową kampanią reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie kompleksowej…

3 dni ago

Polskie auta bez OC sieją spustoszenie na europejskich drogach 

W 2024 roku kierowcy z polskimi tablicami rejestracyjnymi byli sprawcami aż 70,8 tys. kolizji i…

3 dni ago

Allianz umożliwia opłacanie składek powtarzalnych BLIKIEM 

Allianz Polska jako pierwszy ubezpieczyciel w Polsce wprowadza możliwość opłacania składek powtarzalnych BLIKIEM. Nowa usługa…

3 dni ago