Przez pierwsze trzy miesiące tego roku z aplikacji Warta Mobile skorzystało ponad 4,5 tysiąca użytkowników likwidujących szkodę. W badaniu telefonicznym przeprowadzonym wśród klientów firmy przydatność narzędzia została bardzo wysoko oceniona.
Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód w Warcie podkreśla: „Warta Mobile wprowadziła nową jakość w procesie likwidacji szkód i relacji na linii klient-ubezpieczyciel. Przede wszystkim klient ma znacznie większą kontrolę i wpływ na przebieg likwidacji swojej szkody, a komunikacja z poszkodowanym odbywa się w mniej sformalizowany sposób. Dotychczasowe aplikacje na rynku ubezpieczeniowym spotykały się z niewielkim zainteresowaniem klientów. Sprawdziliśmy, dlaczego i zaproponowaliśmy im nowatorskie wykorzystanie tego narzędzia. Przyznam, że popularność tej aplikacji pozytywnie nas zaskoczyła. Idąc za ciosem, postanowiliśmy sprawdzić opinię klientów na jej temat oraz ustalić ewentualny kierunek usprawnień”.
W ostatnim czasie Warta wprowadziła nowe rozwiązania, które mają na celu podnieść poziom
zarówno komfortu jak i bezpieczeństwa klientów korzystających z aplikacji. Od początku kwietnia klienci Warty mają możliwość logowania się do systemu za pomocą linii papilarnych (w telefonach posiadających tę funkcję). Mogą również kopiować informacje o planowanych zdarzeniach do zewnętrznego kalendarza.
„Popularność rozwiązania to jedno, nas przede wszystkim cieszy fakt, że przygotowaliśmy aplikację, która daje klientom wymierne korzyści i jest przez nich bardzo pozytywnie oceniania. W trakcie rozmów klienci przekazali nam wiele przydatnych opinii i sugestii nowych rozwiązań, z których dużą część z pewnością wdrożymy” – dodaje Adam Fulneczek.
Badanie zostało przeprowadzone na grupie ponad 120 osób, które skorzystały z funkcjonalności narzędzia. Klienci zostali poproszeni o ocenę w skali 1-10 jej przydatności podczas procesu likwidacji szkód oraz określenie, czy poleciliby aplikację innym klientom. W pierwszym przypadku wartość wskaźnika wyniosła 8,9, w drugim – średnio 8,4. Jak wynika z badań z aplikacji Warta Mobile najczęściej korzystają osoby w wieku 36-45 lat oraz 26-35 lat (odpowiednio 35 i 31% użytkowników wyraziło chęć skorzystania z aplikacji).
Źródło: www.warta.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…