Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku, otrzymując tytuł Superbrands 2016/2017 oraz Created in Poland Superbrands 2016/2017. Wyróżnienia zostały przyznane w oparciu o badanie konsumenckie wykonane na próbie ponad 15 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.
Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie o wyróżnieniu mówi z dumą: „Tytuły Superbrands to dla nas bardzo cenne wyróżnienia, które potwierdzają wiarygodność naszej marki wśród klientów i ekspertów. Jesteśmy szczególnie dumni z faktu, że już od kilku lat znajdujemy się w gronie docenianych firm. To efekt konsekwentnego zaangażowania wszystkich pracowników Warty w przygotowywaniu oferty i serwisu na najwyższym poziomie. Wyróżnienie Superbrands z pewnością będzie dla nas dodatkowym impulsem do wyznaczania kolejnych standardów na rynku”.
O Superbrands
Organizacja powstała 20 lat temu i działa na terenie 80 krajów. Jej celem jest docenianie i nagradzanie sukcesów firm, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Co roku ponad 2 tys. marek jest ocenianych w Polsce przez 15 tys. osób pod względem rekomendacji oraz znajomości, a także przez ekspertów Rady Marek pod względem spójności i wyróżnialności.
Źródło: www.warta.pl
Podróże to czas relaksu, jednak nieprzewidziane sytuacje mogą zakłócić nam długo wyczekiwany urlop. Dlatego kluczowe…
Stłuczka na parkingu? Kolizja na drodze? A sprawca po prostu odjechał? Tego typu sytuacja to…
Choć obowiązkowe ubezpieczenie OC zapewnia szeroką ochronę w razie szkód wyrządzonych osobom trzecim, nie działa…
Niepewność wobec diagnozy lub sposobu leczenia to codzienność wielu pacjentów. Jednak druga opinia medyczna daje…
Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła zmianę formy prawnej TUZ Ubezpieczenia z towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych na spółkę…
Warszawa, Lublin i Olsztyn to liderzy najnowszego rankingu jakości życia PZU Lokalnie. Wyniki opracowane we…