Categories: Aktualności

Warta – najsilniejsza marka konsumencka

Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku, otrzymując tytuł Superbrands 2016/2017 oraz Created in Poland Superbrands 2016/2017. Wyróżnienia zostały przyznane w oparciu o badanie konsumenckie wykonane na próbie ponad 15 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.

 
Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie o wyróżnieniu mówi z dumą: „Tytuły Superbrands to dla nas bardzo cenne wyróżnienia, które potwierdzają wiarygodność naszej marki wśród klientów i ekspertów. Jesteśmy szczególnie dumni z faktu, że już od kilku lat znajdujemy się w gronie docenianych firm. To efekt konsekwentnego zaangażowania wszystkich pracowników Warty w przygotowywaniu oferty i serwisu na najwyższym poziomie. Wyróżnienie Superbrands z pewnością będzie dla nas dodatkowym impulsem do wyznaczania kolejnych standardów na rynku”.
 
O Superbrands
 
Organizacja powstała 20 lat temu i działa na terenie 80 krajów. Jej celem jest docenianie i nagradzanie sukcesów firm, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Co roku ponad 2 tys. marek jest ocenianych w Polsce przez 15 tys. osób pod względem rekomendacji oraz znajomości, a także przez ekspertów Rady Marek pod względem spójności i wyróżnialności.
 
Źródło: www.warta.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

17 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

17 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

20 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago