Prace związane z procesem oceny i wyceną uszkodzeń w szkodach dotyczących uszkodzeń pojazdów przez sztuczna inteligencję rozpoczęły się już w lipcu ubiegłego roku. W tym czasie uruchomiono m.in. dostawcę technologii Image Recognition. Konkurs wygrała firma Control Expert. Stworzone narzędzie będzie analizować zdjęcia szkód komunikacyjnych i na tej podstawie rozpoznawać będzie uszkodzone elementy i szacować wartość odszkodowania. Program pilotażowy będzie nadzorowany przez wybraną grupę pracowników.
Na temat nowych zmian wypowiedział się Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentem Strategii Likwidacji Szkód Warty:
„Do nowych technologii podchodzimy w Warcie bardzo praktycznie. Wdrażane rozwiązania mają przynosić korzyści zarówno dla firmy jak i jej klientów. Tak samo będzie w przypadku Image Recognition, technologii, która z jednej strony przyśpieszy proces likwidacji szkód, z drugiej zaś oznaczać będzie efektywniejsze wykorzystanie zespołu rzeczoznawców, którzy będą mogli się skupić na skomplikowanych szkodach. Liczymy, że jeszcze w tym roku będziemy mogli w pełni wdrożyć ten projekt. Oczywiście w pierwszej fazie praca sztucznej inteligencji będzie w pełni kontrolowana przez człowieka, aby wykluczyć jakiekolwiek błędy na etapie zdobywania przez nią niezbędnego doświadczenia”
Warta pracuje również nad innym programem, który również ma związek ze sztuczną inteligencją. W tym półroczu część zgłoszenia szkody przez infolinię będzie przejmowana przez bota, który będzie korzystał m.in. z systemu rozpoznawania mowy. Dzięki temu skróci się czas oczekiwania na przyjęcie sprawy, szczególnie dotyczy to spraw w czasie wystąpienia anomalii pogodowych. W drugiej części rozmowy, ubezpieczyciel zaproponuje klientowi możliwe warianty rozliczenia szkody i organizację dostępnych usług. Druga część dalej będzie prowadzona przez pracownika ubezpieczyciela.
źródło: Warta, gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…