Pierwszym produktem ubezpieczyciela w ofercie banku jest indywidualne ubezpieczenie na życie pod nazwą Platynowa Ochrona Plus. Jeszcze w tym roku klienci Citi Handlowy będą mogli skorzystać z kolejnych produktów przygotowanych przez Wartę.
Od 4 kwietnia Citi Handlowy rozpoczął sprzedaż ubezpieczenia ochronnego „Platynowa Ochrona Plus Indywidualne ubezpieczenie terminowe na życie”. Polisy mogą kupić klienci banku, którzy posiadają konto CitiPriority, Citigold oraz Citigold Private Client.
Jak dodaje Monika Woźniak-Wołek, dyrektor Departamentu Bancassurance w Warcie: „Stale poszerzamy grono naszych partnerów na rynku bancassurance. Cieszę się, że rozpoczynamy współpracę z Citi Handlowy, jednym z kluczowych banków w Polsce. Jeszcze w tym roku chcemy wspólnie zaproponować klientom kompleksową ofertę produktów ubezpieczeniowych”.
Polisa Platynowa Ochrona Plus to ochrona na wypadek śmierci niezależnie od przyczyny. Środki będą wypłacane w określonej kwocie osobie, która wskaże osoba ubezpieczona. Ponadto polisa zawiera też opcje dodatkowe takie jak m.in.: wsparcie finansowe m.in. w przypadku ciężkiej choroby (np. zawarł, udar, nowotwór), pobytu w szpitalu, konieczności przeprowadzania operacji oraz w przypadku powstania inwalidztwa spowodowanego wypadkiem. Umowa ubezpieczenia może być zawarta nawet na jeden rok i po tym czasie może zostać automatycznie przedłużona na kolejny roczny okres.
Wojciech Adamczyk, dyrektor Departamentu ds. Produktów Citi Handlowy dodaje: „Wraz z inauguracją współpracy z Grupą Warta Citi Handlowy rozpoczyna rozbudowę kompleksowej oferty produktów ubezpieczeniowych, w szczególności o charakterze ochronnym. U jej podstaw stanie platforma technologiczna, która usprawni obsługę klienta oraz pozwoli na większą elastyczność jeśli chodzi o oferowane produkty. Zmieni się także bezpośrednia obsługa w zakresie oferty ubezpieczeniowej. W placówkach banku do dyspozycji klientów oddani zostaną – obok doradców bankowych czy ekspertów walutowych – również eksperci ubezpieczeniowi”.
Źródło: www.warta.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…