TU Warta wprowadziło na rynek ubezpieczeniowy nową aplikację pod nazwą Warta Mobile. Nowe rozwiązania umożliwiają klientom stała kontrolę nad procesem likwidacji szkody.
Towarzystwo jest pierwszym ubezpieczycielem w Polsce wykorzystującym tego typu rozwiązanie, a także jednym z niewielu w Europie. Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu Warty podkreśla: „Mobilna likwidacja zdecydowanie zmienia relacje klient–ubezpieczyciel. Jej istotą jest to, że klient ma znacznie większą kontrolę i wpływ na przebieg likwidacji swojej szkody. Korzystając z aplikacji Warta Mobile, klient ma wgląd w swoją sprawę z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Może też szybko komunikować się z nami”.
Aplikacja pozwala klientom Warty na śledzenie etapów procesu likwidacji szkody, zapewnia też kontakt z likwidatorem. Co ważne – narzędzie to pozwala na wymianę dokumentów poprzez wykonanie zdjęcia: „Dzięki Warta Mobile klient może natychmiast reagować w swojej sprawie, np. dostarczając dokumenty. Wykona to w bardzo prosty sposób – wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu czy uszkodzonego przedmiotu i wysłać za pośrednictwem aplikacji. Oznacza to koniec skanowania, faksowania i wysyłania pocztą dokumentów do ubezpieczyciela, bo do wykonania wszystkich czynności wystarczy smartfon”- dodaje Stankiewicz. Ponieważ aplikacja jest zintegrowana z systemem do zarządzania likwidacji szkód przesłane dokumenty automatycznie umieszczane są w elektronicznej teczce szkodowej klienta, przez co likwidator natychmiast może rozpocząć pracę nad likwidacja szkody.
Warta Mobile to aplikacja dla klientów zgłaszających w Warcie szkody ze wszystkich ubezpieczeń indywidualnych – komunikacyjnych, mieszkaniowych, podróżnych, osobowych itp. Warunkiem skorzystania z aplikacji jest posiadanie smartfona w systemie iOS lub Android. Link do sklepu z bezpłatną aplikacją wysyła do klienta konsultant, do którego zgłoszona została szkoda.
Źródło: www.warta.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…