Grupa Warta wprowadziła system Windows 10 w 150 lokalizacjach w całej Polsce. W trakcie projektu, w najnowszą wersję oprogramowania Windows zostało wyposażonych ponad 3600 stacji roboczych.
Platforma Windows 10 to narzędzie dające możliwość jeszcze pełniejszej personalizacji, produktywności i bezpieczeństwa komputerów osobistych. Jako pierwszy w rodzinie systemów operacyjnych Microsoft system Windows 10 jest dystrybuowany w modelu usługowym „Windows-as-a-Service”, co oznacza, że będzie na bieżąco aktualizowany o nowe funkcje i zabezpieczenia. Windows 10 Anniversary Update podniósł bezpieczeństwo o stopień wyżej, m.in. dzięki Windows Information Protection, funkcji odpowiedzialnej za ochronę i bezpieczeństwo danych w firmach, która znajdzie się natywnie w różnych edycjach Windows 10: Enterprise, Pro, Education, Mobile oraz Mobile Enterprise.
Hubert Mordka, wiceprezes zarządu w Grupie Warta odpowiedzialny za IT zapewnia: „Jesteśmy liderem we wdrażaniu nowych technologii i innowacji na rynku ubezpieczeń. Każde nasze inwestycje tworzą nową jakość w firmie, przekładając się na coraz lepszy serwis oferowany klientom i partnerom biznesowym. System Microsoft, który właśnie zaimplementowaliśmy, zapewnia nam dobrą perspektywę i stabilną podstawę do tworzenia nowoczesnego środowiska teleinformatycznego. Dzięki wdrożeniu Windows 10 możemy korzystać z najnowszych rozwiązań oferujących najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfort i wydajność pracy”.
Marcin Kozakiewicz, główny inżynier projektu i członek zarządu Almado potwierdza, że wprowadzenie projektu wymagało sporo pracy: „W momencie rozpoczęcia projektu największym wyzwaniem wydawała się konieczność przetestowania wielu specyficznych aplikacji. Dzięki dobrej współpracy z właścicielami biznesowymi aplikacji testy zostały przeprowadzone szybko i sprawnie. Wówczas można było podjąć decyzję o produkcyjnym wdrożeniu Windows 10”.
Z kolei Andrzej Gibas, szef sektora Financial Services Industry w polskim oddziale Microsoft podkreśla, że wdrażanie projektu Warcie jest jednym z największych projektów migracji do systemu Windows 10 w polskim sektorze przedsiębiorstw: „Wyróżnikiem Grupy Warta jest umiejętność szybkiego dostosowania do nowych, zmieniających się warunków rynkowych. W przypadku projektu przejścia na platformę Windows 10 firma wykazała wyjątkową elastyczność, bo projekt został zrealizowany w rekordowym tempie 2 miesięcy. Warto również podkreślić, że projekt w Warcie jest jednym z największych projektów migracji do systemu Windows 10 w polskim sektorze przedsiębiorstw”.
Głównym celem innowacji jest nie tylko szybkość i jakość obsługi klientów, ale również ich bezpieczeństwo: „ Zdajemy sobie sprawę, jak istotne jest posiadanie aktualnej wersji systemu, która gwarantuje najwyższy poziom ochrony przed zagrożeniami, odpowiadając współczesnym i przyszłym wyzwaniom w zakresie ochrony infrastruktury i danych. Windows 10 zapewnia dobrą bazę do budowy spójnego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego w firmie w obszarze stacji roboczych i urządzeń mobilnych – dodaje Mordka.
Grupa WARTA, jeden z największych ubezpieczycieli w Polsce, posiada kompleksową ofertę produktów ubezpieczeniowych dla klientów indywidualnych i firm. Jej ubezpieczenia oferuje około 16 tysięcy agentów. Produkty Warty trafiają do klientów również poprzez sieć placówek partnerów biznesowych, np. banki czy pośredników finansowych. Warta jest również jednym z głównych partnerów biznesowych brokerów ubezpieczeniowych.
Źródło: www.warta.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…