Warta wspiera walkę z koronawirusem przekazując 10 milionów złotych

Grupa Warta wspiera walkę z koronawirusem przekazując 10 milionów złotych. Są to środki, które miały być przeznaczone m.in. na kampanię jubileuszową z okazji 100- lecia działalności. Pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie szpitali zakaźnych pomagające w czasie epidemii COVID-19. Ubezpieczyciel uruchamia także akcję „ Zostań w domu i pomagaj”.

Warta wspiera walkę z COVID-19

Na skutek panującej od kilku miesięcy pandemii wirusa SARS-CoV-2 Grupa Warta  zrezygnowała z kampanii reklamowej z okazji 100- lecia firmy na rzecz pomocy dla społeczeństwa w ramach walki z koronawirusem.

– W obliczu wielkiego wyzwania przed jakim wszyscy stanęliśmy Warta dołącza do szerokiej koalicji ludzi, firm i instytucji wspierających walkę z koronawirusem. Jesteśmy w sytuacji, gdy solidarność i odpowiedzialność społeczna jest najważniejsza. Dlatego też chcemy skierować nasze działania nie tylko do jednej wybranej grupy, ale szeroko – aby przeciwdziałać wszelkim skutkom wirusa, również społecznym i psychologicznym. Zadaniem ubezpieczycieli, w tym Warty, jest pomagać – i to właśnie staramy się robić w przemyślany i punktowy sposób. Chcemy, aby nasza pomoc trafiła bezpośrednio tam, gdzie jest obecnie najbardziej potrzebna, w tym także do społeczności lokalnych – mówi Jarosław Parkot, Prezes Zarządu Warty.

Ubezpieczyciel przeznaczył 10 milionów złotych na działania, które mają wspomóc walkę z epidemią. Połowa tych środków ma trafić do szpitali, które walczą ze skutkami choroby COVID-19. Warta chce wesprzeć te miejsca, gdzie w tej chwili pomoc jest najbardziej potrzebna, dlatego środki finansowe zostaną rozdzielone miedzy wybrane placówki zakaźne.

Akcja „Zostań w domu i pomagaj”

Warta w pomoc zaangażowała również swoich agentów. W ramach kampanii „Zostań w domu i pomagaj” część składki z polis zawartych zdalnie ma trafić na działania związane z walką z epidemią COVID-19. Kwota wsparcia może łącznie wynieść nawet 5 milionów złotych. Akcja „Zostań w domu i pomagaj” zakłada, że agenci Warty pracujący aktualnie w trybie zdalnym włączą się w działania na rzecz swojej najbliższej społeczności. Środki uzyskane z kampanii mają być równo podzielone na poszczególne województwa i przekazane zgodnie z rekomendacjami agentów, którzy wskażą lokalne organizacje, które wymagają pomocy w ramach walki z koronawirusem.

– Dziś ludzie potrzebują działań, które ich wzmocnią, pomogą budować wspólnotę i poczucie solidarności. Szukają pozytywnych wzorców i codziennych bohaterów, którzy dadzą im nadzieję. To oczywiste, że w tych trudnych chwilach powinniśmy być razem i działać wspólnie. Dlatego nasi agenci będą mieli realny wpływ na to, jak środki zostaną wykorzystane. Wierzymy, że chętnie włączą się w akcję i będąc blisko swoich społeczności pomogą nam wybrać obszary wymagające bezpośredniego wsparcia. Chcemy w ten sposób, aby każdy z naszych agentów miał możliwość zaangażowania się i wniósł swój wkład w niesioną pomoc – dodaje Jarosław Parkot.

Źródło: Warta

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

11 godzin ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

11 godzin ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

15 godzin ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago