Grupa Warta wspiera walkę z koronawirusem przekazując 10 milionów złotych. Są to środki, które miały być przeznaczone m.in. na kampanię jubileuszową z okazji 100- lecia działalności. Pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie szpitali zakaźnych pomagające w czasie epidemii COVID-19. Ubezpieczyciel uruchamia także akcję „ Zostań w domu i pomagaj”.
Na skutek panującej od kilku miesięcy pandemii wirusa SARS-CoV-2 Grupa Warta zrezygnowała z kampanii reklamowej z okazji 100- lecia firmy na rzecz pomocy dla społeczeństwa w ramach walki z koronawirusem.
– W obliczu wielkiego wyzwania przed jakim wszyscy stanęliśmy Warta dołącza do szerokiej koalicji ludzi, firm i instytucji wspierających walkę z koronawirusem. Jesteśmy w sytuacji, gdy solidarność i odpowiedzialność społeczna jest najważniejsza. Dlatego też chcemy skierować nasze działania nie tylko do jednej wybranej grupy, ale szeroko – aby przeciwdziałać wszelkim skutkom wirusa, również społecznym i psychologicznym. Zadaniem ubezpieczycieli, w tym Warty, jest pomagać – i to właśnie staramy się robić w przemyślany i punktowy sposób. Chcemy, aby nasza pomoc trafiła bezpośrednio tam, gdzie jest obecnie najbardziej potrzebna, w tym także do społeczności lokalnych – mówi Jarosław Parkot, Prezes Zarządu Warty.
Ubezpieczyciel przeznaczył 10 milionów złotych na działania, które mają wspomóc walkę z epidemią. Połowa tych środków ma trafić do szpitali, które walczą ze skutkami choroby COVID-19. Warta chce wesprzeć te miejsca, gdzie w tej chwili pomoc jest najbardziej potrzebna, dlatego środki finansowe zostaną rozdzielone miedzy wybrane placówki zakaźne.
Warta w pomoc zaangażowała również swoich agentów. W ramach kampanii „Zostań w domu i pomagaj” część składki z polis zawartych zdalnie ma trafić na działania związane z walką z epidemią COVID-19. Kwota wsparcia może łącznie wynieść nawet 5 milionów złotych. Akcja „Zostań w domu i pomagaj” zakłada, że agenci Warty pracujący aktualnie w trybie zdalnym włączą się w działania na rzecz swojej najbliższej społeczności. Środki uzyskane z kampanii mają być równo podzielone na poszczególne województwa i przekazane zgodnie z rekomendacjami agentów, którzy wskażą lokalne organizacje, które wymagają pomocy w ramach walki z koronawirusem.
– Dziś ludzie potrzebują działań, które ich wzmocnią, pomogą budować wspólnotę i poczucie solidarności. Szukają pozytywnych wzorców i codziennych bohaterów, którzy dadzą im nadzieję. To oczywiste, że w tych trudnych chwilach powinniśmy być razem i działać wspólnie. Dlatego nasi agenci będą mieli realny wpływ na to, jak środki zostaną wykorzystane. Wierzymy, że chętnie włączą się w akcję i będąc blisko swoich społeczności pomogą nam wybrać obszary wymagające bezpośredniego wsparcia. Chcemy w ten sposób, aby każdy z naszych agentów miał możliwość zaangażowania się i wniósł swój wkład w niesioną pomoc – dodaje Jarosław Parkot.
Źródło: Warta
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…