Aktualności

Warta wystartowała z nową odsłoną kampanii „Każdemu może się …”

Warta rusza z nową odsłoną kampanii „Każdemu może się …”. Spoty emitowane w TV i internecie będą promowały ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i życiowe, podkreślając nowoczesny, łatwy sposób nabywania produktów oraz atrakcyjne benefity produktowe. 

Proste produkty w atrakcyjnych cenach 

Do kluczowych czynników branych pod uwagę przez klientów podczas zakupu ubezpieczenia można zaliczyć to, by produkt był prosty i przejrzysty, ale także oferowany w atrakcyjnej cenie. Właśnie na tym insight’cie oparta była dotychczasowa kampania reklamowa Warty „Każdemu może się zdarzyć”. Jej pozytywny odbiór wśród grupy docelowej sprawił, że ubezpieczyciel zdecydował się na kontynuację akcji promocyjnej. 

– Półtora roku temu wystartowaliśmy z kampanią reklamową „Każdemu może się …”. Koncepcja ta okazała się niezwykle pojemna i twórcza, co pozwoliło nam ją kreatywnie rozwijać i skutecznie kontynuować w nowej kampanii. Nowe podejście oparliśmy na wykorzystaniu autentycznych i ludzkich sytuacji, w lekki i intrygujący sposób prezentujących zdarzenia, jakie mogą nam się przytrafić w najmniej spodziewanym momencie. To właśnie takie przykłady mają podkreślać potrzebę ubezpieczenia się. Nowe spoty robią to w sposób zabawny ale nadal nawiązujący do oferowanej przez naszą firmę kategorii produktowej, jednocześnie pozwalający nam dotrzeć do młodszej grupy klientów – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie. 

Warta stawia autentyczność 

Z opublikowanych informacji wynika, że w nowej odsłonie spotów wykorzystywane są prawdziwe, niewyreżyserowane i zabawne zdarzenia, przypominające klientom o wadze przypadku i potrzebie ochrony dla siebie i bliskich. Dzięki czemu ubezpieczyciel w swojej kampanii ukazuje wiarygodne sytuacje, które mają zwrócić uwagę na ich losowość w sposób, który większość internautów – zwłaszcza tych młodszych – zna z sieci. Nowe podejście do idei sprawia, że spoty uzyskują wysoki poziom autentyczności. Warto podkreślić, że odpowiedź marki jest komunikacyjnie dopasowana do grup odbiorców oraz adekwatna do zobrazowanych sytuacji i potrzeb. 

Kampania „Każdemu może się …” 

Kampania „Każdemu może się …” w nowej odsłonie składa się ze spotów 30-, 15-, 10- i 6-sekundowych, które będą prezentowane w różnych kanałach i formatach (zarówno w internecie jak i telewizji). Jak już wspominaliśmy, Warta stawia w nich na młodszego odbiorcę, poszukującego dobrych i sprawdzonych rozwiązań, adekwatnych do swojej rzeczywistości, języka i sposobu komunikacji z marką. Kampania będzie promowała zarówno ubezpieczenia komunikacyjne, jak i mieszkaniowe oraz ubezpieczenia na życie. Ubezpieczyciel stawiając na prezentację kilku produktów w spocie chce podkreślać fakt, że swoją ofertą może zaspokoić większość potrzeb swoich klientów. 

Za strategię kampanii oraz przygotowanie materiałów reklamowych odpowiada agencja oS3. 

Źródło: Warta fot. Screenshot https://www.youtube.com/watch?v=FIxJcjC32J8

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Kompleksowa ochrona auta w PZU 

PZU wystartował z nową kampanią w ramach, której zachęca kierowców do kompleksowego ubezpieczania samochodu. Ubezpieczyciel…

1 dzień ago

Ubezpieczenie dla pracowników w firmie – jak wygląda oferta InterRisk? 

Doświadczenie pokazuje, że w obecnych czasach ubezpieczenie grupowe dla firm stanowi nie tylko standard w większych organizacjach, ale również skuteczne…

1 dzień ago

Rezygnacja z wycieczki a zwrot przedpłaty 

Część z nas z dużym wyprzedzeniem rezerwuje wyjazdy turystyczne na urlop. Niestety na długo przed…

2 dni ago

Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób 

Ubezpieczenie na wypadek poważnych chorób to produkt, który gwarantuje nam wypłatę pieniędzy np. na leczenie…

2 dni ago

Europ Assistance Polska ponownie dołączyło do Operacji Czysta Rzeka 

Już po raz trzeci ochotnicy z Europ Assistance Polska brali udział w akcji Operacja Czysta…

2 dni ago

Zadbaj o bezpieczeństwo wybierając NNW odNOWA 

Każdego dnia jesteśmy narażeni na różne wyzwania i zagrożenia. Niestety do nieszczęśliwego wypadku może dojść…

2 dni ago