Warta rusza z nową odsłoną kampanii „Każdemu może się …”. Spoty emitowane w TV i internecie będą promowały ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i życiowe, podkreślając nowoczesny, łatwy sposób nabywania produktów oraz atrakcyjne benefity produktowe.
Do kluczowych czynników branych pod uwagę przez klientów podczas zakupu ubezpieczenia można zaliczyć to, by produkt był prosty i przejrzysty, ale także oferowany w atrakcyjnej cenie. Właśnie na tym insight’cie oparta była dotychczasowa kampania reklamowa Warty „Każdemu może się zdarzyć”. Jej pozytywny odbiór wśród grupy docelowej sprawił, że ubezpieczyciel zdecydował się na kontynuację akcji promocyjnej.
– Półtora roku temu wystartowaliśmy z kampanią reklamową „Każdemu może się …”. Koncepcja ta okazała się niezwykle pojemna i twórcza, co pozwoliło nam ją kreatywnie rozwijać i skutecznie kontynuować w nowej kampanii. Nowe podejście oparliśmy na wykorzystaniu autentycznych i ludzkich sytuacji, w lekki i intrygujący sposób prezentujących zdarzenia, jakie mogą nam się przytrafić w najmniej spodziewanym momencie. To właśnie takie przykłady mają podkreślać potrzebę ubezpieczenia się. Nowe spoty robią to w sposób zabawny ale nadal nawiązujący do oferowanej przez naszą firmę kategorii produktowej, jednocześnie pozwalający nam dotrzeć do młodszej grupy klientów – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie.
Z opublikowanych informacji wynika, że w nowej odsłonie spotów wykorzystywane są prawdziwe, niewyreżyserowane i zabawne zdarzenia, przypominające klientom o wadze przypadku i potrzebie ochrony dla siebie i bliskich. Dzięki czemu ubezpieczyciel w swojej kampanii ukazuje wiarygodne sytuacje, które mają zwrócić uwagę na ich losowość w sposób, który większość internautów – zwłaszcza tych młodszych – zna z sieci. Nowe podejście do idei sprawia, że spoty uzyskują wysoki poziom autentyczności. Warto podkreślić, że odpowiedź marki jest komunikacyjnie dopasowana do grup odbiorców oraz adekwatna do zobrazowanych sytuacji i potrzeb.
Kampania „Każdemu może się …” w nowej odsłonie składa się ze spotów 30-, 15-, 10- i 6-sekundowych, które będą prezentowane w różnych kanałach i formatach (zarówno w internecie jak i telewizji). Jak już wspominaliśmy, Warta stawia w nich na młodszego odbiorcę, poszukującego dobrych i sprawdzonych rozwiązań, adekwatnych do swojej rzeczywistości, języka i sposobu komunikacji z marką. Kampania będzie promowała zarówno ubezpieczenia komunikacyjne, jak i mieszkaniowe oraz ubezpieczenia na życie. Ubezpieczyciel stawiając na prezentację kilku produktów w spocie chce podkreślać fakt, że swoją ofertą może zaspokoić większość potrzeb swoich klientów.
Za strategię kampanii oraz przygotowanie materiałów reklamowych odpowiada agencja oS3.
Źródło: Warta fot. Screenshot https://www.youtube.com/watch?v=FIxJcjC32J8
Już po raz kolejny Warta znalazła się na szczycie rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań „Rzeczpospolitej”. Ubezpieczyciel zajął pierwszą pozycję, w kategorii…
Wystartowała trzecia edycja kampanii promującej PZU, jako dobre miejsce do rozwoju zawodowego dla profesjonalistów z branży IT. Ubezpieczyciel zaprasza do…
Generali po raz kolejny zostało wyróżnione w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań, opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita. Ubezpieczyciel zajął pierwsze miejsce w kategoriach:…
Gwałtowne zjawiska pogodowe na stałe wpisały się już w nasz krajobraz i niestety coraz częściej niosą ze sobą zniszczenia lub…
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…