Categories: Aktualności

Warta wystartowała z nową odsłoną kampanii „Każdemu może się …”

Warta rusza z nową odsłoną kampanii „Każdemu może się …”. Spoty emitowane w TV i internecie będą promowały ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i życiowe, podkreślając nowoczesny, łatwy sposób nabywania produktów oraz atrakcyjne benefity produktowe. 

Proste produkty w atrakcyjnych cenach 

Do kluczowych czynników branych pod uwagę przez klientów podczas zakupu ubezpieczenia można zaliczyć to, by produkt był prosty i przejrzysty, ale także oferowany w atrakcyjnej cenie. Właśnie na tym insight’cie oparta była dotychczasowa kampania reklamowa Warty „Każdemu może się zdarzyć”. Jej pozytywny odbiór wśród grupy docelowej sprawił, że ubezpieczyciel zdecydował się na kontynuację akcji promocyjnej. 

– Półtora roku temu wystartowaliśmy z kampanią reklamową „Każdemu może się …”. Koncepcja ta okazała się niezwykle pojemna i twórcza, co pozwoliło nam ją kreatywnie rozwijać i skutecznie kontynuować w nowej kampanii. Nowe podejście oparliśmy na wykorzystaniu autentycznych i ludzkich sytuacji, w lekki i intrygujący sposób prezentujących zdarzenia, jakie mogą nam się przytrafić w najmniej spodziewanym momencie. To właśnie takie przykłady mają podkreślać potrzebę ubezpieczenia się. Nowe spoty robią to w sposób zabawny ale nadal nawiązujący do oferowanej przez naszą firmę kategorii produktowej, jednocześnie pozwalający nam dotrzeć do młodszej grupy klientów – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie. 

Warta stawia autentyczność 

Z opublikowanych informacji wynika, że w nowej odsłonie spotów wykorzystywane są prawdziwe, niewyreżyserowane i zabawne zdarzenia, przypominające klientom o wadze przypadku i potrzebie ochrony dla siebie i bliskich. Dzięki czemu ubezpieczyciel w swojej kampanii ukazuje wiarygodne sytuacje, które mają zwrócić uwagę na ich losowość w sposób, który większość internautów – zwłaszcza tych młodszych – zna z sieci. Nowe podejście do idei sprawia, że spoty uzyskują wysoki poziom autentyczności. Warto podkreślić, że odpowiedź marki jest komunikacyjnie dopasowana do grup odbiorców oraz adekwatna do zobrazowanych sytuacji i potrzeb. 

Kampania „Każdemu może się …” 

Kampania „Każdemu może się …” w nowej odsłonie składa się ze spotów 30-, 15-, 10- i 6-sekundowych, które będą prezentowane w różnych kanałach i formatach (zarówno w internecie jak i telewizji). Jak już wspominaliśmy, Warta stawia w nich na młodszego odbiorcę, poszukującego dobrych i sprawdzonych rozwiązań, adekwatnych do swojej rzeczywistości, języka i sposobu komunikacji z marką. Kampania będzie promowała zarówno ubezpieczenia komunikacyjne, jak i mieszkaniowe oraz ubezpieczenia na życie. Ubezpieczyciel stawiając na prezentację kilku produktów w spocie chce podkreślać fakt, że swoją ofertą może zaspokoić większość potrzeb swoich klientów. 

Za strategię kampanii oraz przygotowanie materiałów reklamowych odpowiada agencja oS3. 

Źródło: Warta fot. Screenshot https://www.youtube.com/watch?v=FIxJcjC32J8

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

1 dzień ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

1 dzień ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago