WDB HealthCare, spółka z grupy Tech Invest Group , otrzymała właśnie status Lloyd’s Coverholder. Dzięki wejściu do struktur firma WDB HealthCare będzie mogła sprzedawać autorskie polisy w imieniu Lloyd’s.
Prezes i dyrektor zarządzający WDB HealthCare Arkadiusz Obcieszko powiedział, że:
„Uzyskanie licencji coverholdera brytyjskiego rynku ubezpieczeniowego Lloyd’s przez WDB HealthCare wieńczy blisko 18 miesięcy wytężonych starań i otwiera całkowicie nowy rozdział w działalności spółki. Umowa daje nam pełen dostęp do całej gamy produktów zdrowotnych, w tym do kluczowego z naszego punktu widzenia Międzynarodowego Ubezpieczenia Zdrowotnego. Produkt ten przygotowaliśmy specjalnie z myślą o polskim kliencie segmentu premium i polskim rynku ubezpieczeń zdrowotnych”.
Prezes zaznaczył również, że stabilność finansowa Lloyd’s objawia się w bardzo wysokich ocenach ratingowych. Wiarygodność i wizerunek takiej firmy jest dużym wsparciem w budowaniu pozycji i przewagi konkurencyjnej w nowym segmencie ubezpieczeń zdrowotnych.
Jacek Strzelecki, prezes Tech Invest Group, które posiada 70% udziałów WBD HealthCare powiedział:
„Jesteśmy dziś dumni z WDB HealthCare. Wejście do struktur Lloyd’s i praktyczne oraz prestiżowe korzyści z tego wynikające są bardzo ważne dla całej grupy Tech Invest Group. Będą miały też wpływ na jej skonsolidowane wyniki”.
Czym jest WDB HealthCare?
Jest to specjalizujący podmiot, który zajmuje się rynkiem prywatnej opieki zdrowotnej. Opieka medyczna dotyczy Polski, krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Spółka obecnie specjalizuje się w oferowaniu międzynarodowych ubezpieczeń zdrowotnych, które zapewniają kompleksową ochronę, dostęp do leczenia i diagnostyki w najlepszych ośrodkach medycznych na całym świecie.
Źródło: www.gu.com.pl, WDB HealthCare
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…