Fundacja PZU wraz z policją po raz piąty w akcji prowadzonej w ramach kampanii Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym. W najbliższy przedświąteczny weekend wolontariusze PZU będą towarzyszyć patrolom policyjnym.
Akcja, której celem jest przypomnienie o odpowiedzialności na drodze nie tylko kierowcom, ale i pieszym odbędzie się w dniach od 19 do 20 na terenie miast: Warszawa. Poznań. Łódź, Katowice, Sosnowiec, Radom i Biała Podlaska. Czas przedświąteczny w myśl tegorocznej kampanii Uważaj na pieszych, to mogą być Twoi najbliżsi nabiera wyjątkowej aktualności w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Niestety jest to również okres, w którym trwa wzmożony ruch na drogach.
Zarówno wolontariusze PZU jak i policja zwracać będą uwagę na zachowanie kierowców, a podczas kontroli otrzymają oni niebieskie serduszka – symbol tegorocznej kampanii. Serduszka z napisami typu: „Hamuj przed pasami, nie zwalniaj w uczuciach”, „ Zebry są pod ochroną”, „Uważaj na pieszych”, czy „Kochanie, ja też czasem bywam na pasach!” przypominać mają o zachowaniu bezpieczeństwa szczególnie przy przejściach dla pieszych.
Przypomnijmy, że policyjne statystyki z ubiegłego roku nie napawały optymizmem.
Podczas ubiegłorocznych świąt doszło w dniach od 24 do 26 grudnia do 229 wypadków, w których zginęło 30 osób, a 301 zostało rannych. Akcja jest częścią drugiej odsłony kampanii społecznej Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym, prowadzonej przez Fundację PZU w partnerstwie z Policją.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…