Aktualności

Wiener stawia na zdalną likwidację szkód

Wiener wdrożył do likwidacji szkód uproszczoną ścieżkę obsługi zdarzeń ubezpieczeniowych. Videooględziny i dokumentacja fotograficzna pozwalają na proste, wygodne i bezpieczne przeprowadzenie likwidacji szkód, bez konieczności osobistych oględzin.

Testowane od stycznia rozwiązanie, obecnie święci triumfy wśród klientów firmy. Jest wygodne i bezpieczne zarówno dla poszkodowanych, jak i likwidatorów szkód. Jego podstawą zaletą jest specjalna autorska aplikacja, która pozwala na bezpośrednie połączenie wideo z likwidatorem szkody. Za jej pomocą odbywa się cały proces oględzin miejsca zdarzenia. Aplikacja pozwala również na przesyłanie zdjęć i zdalne komunikowanie się z osobą, która z ramienia Wiener nadzoruje cały proces. Dzięki tym rozwiązaniom klient i likwidator szkody nie muszą bezpośrednio spotykać się czy wychodzić z domu.

Wyjątkowe wyzwania wymagają specjalnych metod działania i dużej elastyczności. W Wiener staramy się na bieżąco wdrażać rozwiązania, które pozwalają nam w sposób elastyczny realizować nasze zobowiązania i być solidnym partnerem dla ubezpieczonych i agentów. Zdalna likwidacja szkód to nasza odpowiedź na obecne potrzeby i wyzwania. Dzięki niej możemy przeprowadzać obsługę zdarzeń ubezpieczeniowych, a przy tym zachować maksymalne standardy bezpieczeństwa dla każdej ze stron – mówi Marek Gołębiewski, członek zarządu Wiener.

Zdalna likwidacja szkód to nie jedyne rozwiązanie wdrożone przez Wiener, które usprawnia procesy on-line. Kilka dni temu firma wprowadziła dla swoich agentów możliwość sprzedaży polis poprzez e-mail oraz umożliwiła pracownikom realizację obowiązków w trybie zdalnym.

https://obau.pl/
Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Agrocasco – ile kosztuje kompleksowa ochrona maszyn rolniczych? 

Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…

3 dni ago

Wystartował drugi etap kampanii LINK4 Doceniamy Dobrych Kierowców 

Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…

3 dni ago

Szkoda całkowita – co zrobić z samochodem? 

O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…

4 dni ago

mojePZU ma już ponad 5 mln użytkowników 

Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…

4 dni ago

Ile wynosi kara za brak OC motocykla? 

Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…

5 dni ago

Rankomat.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną, realizowaną pod hasłem “Z małą pomocą Rankomatu”  

Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…

5 dni ago