W związku z tym, że mobilna aplikacja dotychczas dostępna była dla klientów korzystających z urządzeń z systemem Android, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami Play oddaje właśnie swoim klientom kolejną wersję marketu, tym razem dedykowaną wszystkim użytkownikom iOS. Od teraz posiadacze iPhonów, mogą już pobierać aplikację ze sklepu AppStore.
Podobnie jak w przypadku androidowej wersji Play Ubezpieczenia po instalacji aplikacji, klient dostaje do dyspozycji rozbudowany, ale jednocześnie przejrzysty i prosty w nawigacji market ubezpieczeniowy Play. Całość zbudowana jest w modelu 6 kategorii takich jak: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. Play Ubezpieczenia przygotowało ponadto dodatkową sekcję Ubezpieczenia od Play. Proponuje tu swoim klientom innowację w postaci pakietu Freemium. Klient Play dostaje do wyboru jedno z trzech ubezpieczeń na start, z którego bez jakichkolwiek opłat będzie mógł korzystać przez następne 12 miesięcy.
Karolina Maniowska z Play Ubezpieczenia podkreśla: „Zależało nam żeby pomimo różnic w systemach, żaden klient Play niezależnie od preferencji smartfonowych, nie odczuwał żadnej różnicy przy korzystaniu z usługi. Dlatego postawiony wcześniej nacisk na wygodę, intuicyjność i przejrzystość aplikacji, znalazł swoje odbicie w pracy nad jej kolejną odsłoną. Cały interface, wszystkie funkcjonalności, jak i sam proces rejestracji i zakupu, stał się bliźniaczą wersją aplikacji na androida. Dlatego od teraz również iPhonowcy, w kilku krokach mogą nabywać wyjątkowe produkty ubezpieczeniowe z naszego marketu”.
Według najbliższych planów Play Ubezpieczenia, jeszcze w I kwartale br. klientom Play zostanie udostępniona wersja www marketu ubezpieczeniowego Play. Partnerem technologiczno-wdrożeniowym projektu jest firma Protect.me.
Źródło: www.dobreprogramy.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…