W związku z tym, że mobilna aplikacja dotychczas dostępna była dla klientów korzystających z urządzeń z systemem Android, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami Play oddaje właśnie swoim klientom kolejną wersję marketu, tym razem dedykowaną wszystkim użytkownikom iOS. Od teraz posiadacze iPhonów, mogą już pobierać aplikację ze sklepu AppStore.
Podobnie jak w przypadku androidowej wersji Play Ubezpieczenia po instalacji aplikacji, klient dostaje do dyspozycji rozbudowany, ale jednocześnie przejrzysty i prosty w nawigacji market ubezpieczeniowy Play. Całość zbudowana jest w modelu 6 kategorii takich jak: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. Play Ubezpieczenia przygotowało ponadto dodatkową sekcję Ubezpieczenia od Play. Proponuje tu swoim klientom innowację w postaci pakietu Freemium. Klient Play dostaje do wyboru jedno z trzech ubezpieczeń na start, z którego bez jakichkolwiek opłat będzie mógł korzystać przez następne 12 miesięcy.
Karolina Maniowska z Play Ubezpieczenia podkreśla: „Zależało nam żeby pomimo różnic w systemach, żaden klient Play niezależnie od preferencji smartfonowych, nie odczuwał żadnej różnicy przy korzystaniu z usługi. Dlatego postawiony wcześniej nacisk na wygodę, intuicyjność i przejrzystość aplikacji, znalazł swoje odbicie w pracy nad jej kolejną odsłoną. Cały interface, wszystkie funkcjonalności, jak i sam proces rejestracji i zakupu, stał się bliźniaczą wersją aplikacji na androida. Dlatego od teraz również iPhonowcy, w kilku krokach mogą nabywać wyjątkowe produkty ubezpieczeniowe z naszego marketu”.
Według najbliższych planów Play Ubezpieczenia, jeszcze w I kwartale br. klientom Play zostanie udostępniona wersja www marketu ubezpieczeniowego Play. Partnerem technologiczno-wdrożeniowym projektu jest firma Protect.me.
Źródło: www.dobreprogramy.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…