Wczoraj w Warszawie odbyła się kolejna gala Wolontariatu Pracowniczego Grupy PZU. Od 5 lat pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela angażują się w pomoc najbardziej potrzebującym. Fundacja PZU realizuje Program od 2012 roku.
We współpracy z partnerami prowadzi programy ogólnopolskiego wolontariatu: rodzinnego, kompetencyjnego, promującego zdrowy i aktywny tryb życia oraz organizuje konkursy dla pracowników na ich autorskie projekty.
Agnieszka Kazimierska, koordynator ds. wolontariatu pracowniczego w Grupie PZU dodaje: „Jako jedyni w Polsce mamy sieć regionalnych liderów wolontariatu PZU, którzy odpowiadają za jego promocję na poziomie lokalnym. Chcemy ich nagrodzić za zaangażowanie i wyjątkową wrażliwość na potrzeby społeczności, z którymi spotykają się na co dzień. Podczas uroczystej gali podsumowaliśmy dotychczasowe działania i wyróżniliśmy najbardziej zaangażowanych wolontariuszy w trzech kategoriach: Wolontariusz z Wielkim Sercem, Prymus Wolontariatu oraz Wolontariusz z Pasją. Dodatkowo przyznaliśmy wyróżnienie dla Super Lidera”.
Nagrodzeni wolontariusze
Wyróżnienia wręczyli Jolanta Zabarnik-Nowakowska, prezes zarządu Fundacji PZU oraz Paweł Surówka, prezes PZU S.A. Wśród laureatów znaleźli się:
Wolontariusz z Wielkim Sercem: Joanna Liszka, Paweł Jucha oraz Aleksandra Bączek
Prymus Wolontariatu: Izabela Duda, Marta Włodarczyk oraz Agnieszka Kaczmarek
Wolontariusz z Pasją: Dominika Wójcik, Marek Budzyński oraz Aleksandra Borończyk
Super Lider : Joanna Liszka
Należy dodać, że wolontariat pracowniczy staje się coraz ważniejszą inicjatywą w Grupie PZU, i już dziś możemy pochwalić się, że obejmuje: 8 439 beneficjentów, 8 021 godzin pracy wolontariuszy, 786 wolontariuszy, pracowników PZU, 269 wolontariuszy spoza spółki, 62 projekty, które obecnie realizujemy, 35 Regionalnych Liderów Wolontariatu.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…