Firma Sotrender opublikowała raport „Facebook Trends”, który pokazuje hierarchię facebookowych stron ubezpieczycieli we wrześniu. Kto znalazł się na 1 miejscu?
Fanpage z największą liczbą fanów posiada profil „Wrzucam na luz”, „Prudential-Czas na przyszłość” oraz „Pomoc to Moc- społeczna odpowiedzialność PZU”.
Strona Proamy zgromadziła 124 731 fanów, Prudential- 98 075, a strona PZU- 77 479.
Oprócz liczby polubień sprawdzono jeszcze liczbę zaangażowanych użytkowników. Najlepsze wyniki uzyskała strona „Bezpieczny.pl”- 708 osób, Aviva- 585 osób oraz „Prudential- Czas na przyszłość”.
W kategorii „największa liczba aktywnych użytkowników” na pierwszym miejscu znalazła się Aviva- 1197 osób, „Bezpieczny.pl”- 1146 osób, „Prudential”- 954 osoby. Jeśli chodzi o wskaźnik Interactivity Index , to najlepszym wynikiem może pochwalić się „Bezpieczny.pl”- 20 678, kopro PZU- 11 027 i Aviva- 9373.
Źródło: Sotrender, www.gu.com.pl
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…