Firma Sotrender opublikowała raport „Facebook Trends”, który pokazuje hierarchię facebookowych stron ubezpieczycieli we wrześniu. Kto znalazł się na 1 miejscu?
Fanpage z największą liczbą fanów posiada profil „Wrzucam na luz”, „Prudential-Czas na przyszłość” oraz „Pomoc to Moc- społeczna odpowiedzialność PZU”.
Strona Proamy zgromadziła 124 731 fanów, Prudential- 98 075, a strona PZU- 77 479.
Oprócz liczby polubień sprawdzono jeszcze liczbę zaangażowanych użytkowników. Najlepsze wyniki uzyskała strona „Bezpieczny.pl”- 708 osób, Aviva- 585 osób oraz „Prudential- Czas na przyszłość”.
W kategorii „największa liczba aktywnych użytkowników” na pierwszym miejscu znalazła się Aviva- 1197 osób, „Bezpieczny.pl”- 1146 osób, „Prudential”- 954 osoby. Jeśli chodzi o wskaźnik Interactivity Index , to najlepszym wynikiem może pochwalić się „Bezpieczny.pl”- 20 678, kopro PZU- 11 027 i Aviva- 9373.
Źródło: Sotrender, www.gu.com.pl
PZU uprościł proces sprzedaży gwarancji ubezpieczeniowych. Ubezpieczyciel wdrożył program Małe Gwarancje, który skierowany jest do…
Szybszy dostęp do lekarzy i szeroki zakres badań – z tym większości z nas kojarzą…
W obecnych czasach pracownicy oczekują stabilności i realnego wsparcia w dbaniu o swoje zdrowie. Dlatego…
PZU Gran Fondo Series to cykl wyścigów kolarskich przeznaczonych dla amatorów. Sponsorem tytularnym wydarzenia, które…
Unum Życie opublikowało swoje wyniki finansowe za 2024 rok. Ubezpieczyciel kolejny rok z rzędu utrzymał…
Majówka to świetna okazja do odpoczynku na łonie natury. Szczególnie, że aura zachęca do wędrówek…