Aktualności

Wspólna inicjatywa LINK4 i Adgar Poland

„KREW to życie, podziel się NIM” to hasło akcji oddawania krwi, która odbywała się 22 września w biurowcu Adgar Poland przy ulicy Postępu 15 w Warszawie. Była to wspólna inicjatywa Adgar Poland i LINK4. Przypominamy, że ubezpieczyciel w tym roku świętuje swoje 20-lecie. 

Wspólna akcja Adgar Poland i LINK4 

Jak wiadomo zapotrzebowanie na krew jest bardzo duże. I właśnie z tego powodu organizatorzy akcji „KREW to życie, podziel się NIM” zachęcali do podzielenia się tym najcenniejszym dobrem. 

– W jubileuszowym dla LINK4 roku prowadzimy akcję  „KREW to życie, podziel się NIM”, w ramach której uświadamiamy Pracowników dlaczego warto oddawać krew. Wśród nas jest już wielu Honorowych Dawców Krwi, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami. Ciekawym wydarzeniem był także webinar z ratownikiem i propagatorem wiedzy medycznej Karolem Bączkowskim, którego angażujące wpisy cieszą się ogromną popularnością w mediach społecznościowych. Kulminacyjnym wydarzeniem jest piątkowa akcja oddawania krwi. Większość z naszych Pracowników zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest oddawanie krwi, ale często brakuje czasu czy możliwości, by odwiedzić punkt krwiodawstwa. Dlatego ten punkt przyjechał do nas, za co bardzo dziękujemy Regionalnemu Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Cieszymy się, że w naszą akcję włączył się także Adgar Poland, który jest właścicielem i zarządcą budynku, w którym mamy siedzibę w Warszawie – podkreśla Marlena Piekut, dyrektor Pionu HR i Relacji z Klientem w LINK4. 

Ważna inicjatywa 

Ubezpieczyciel przypomina, że krew w siedzibie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa może oddać każda dorosła i zdrowa osoba, u której nie wystąpiły medyczne przyczyny uniemożliwiające donację. 

–  Wspólne czynienie dobra to ważny element procesu budowania relacji wewnątrz społeczności najemców biur w budynkach Adgar Poland i entuzjastycznie wspieramy tego typu projekty. A najlepszym tego dowodem jest fakt, że to już trzecia zbiórka krwi w tym roku, która zorganizowana jest w naszych obiektach. Pierwszą akcję krwiodawstwa przeprowadziliśmy jeszcze w czasie pandemii i cieszymy się, że dziś to również z inicjatywy samych najemców powstają tak szczytne przedsięwzięcia, będące świadectwem dużych pokładów empatii – mówi Wiktoria Frej, Marketing & PR Specialist w Adgar Poland. 

Korzyści z oddawania krwi 

Warto dodać, że korzyści z oddawania krwi jest wiele. Nie tylko można w ten sposób uratować komuś życie, ale także sprawdzić stan swojego zdrowia. Wynika to z tego, że podczas pobrania wykonywane są bezpłatne badania diagnostyczne (m.in. grupa krwi czy morfologia), których wyniki można odebrać za kilka dni. Co więcej, na mocy aktualnych przepisów, honorowemu dawcy krwi przysługują aż 2 dni wolne od pracy. RCKiK zapewnia również posiłek regeneracyjny o wartości 4500 kcal (najczęściej w postaci czekolad). Nie każdy też wie, że krwiodawca, po oddaniu co najmniej 5 litrów krwi (kobiety), 6 litrów (mężczyźni) lub odpowiadające tej objętości ilości innych składników krwi, może otrzymać legitymację i tytuł „Zasłużonego Honorowego Dawcy Krwi”, a to wiąże się z dodatkowymi przywilejami. 

LINK4 zachęca wszystkich do oddawania krwi w oddziałach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz do organizacji podobnych akcji w swoich biurach. Warto jest dzielić się tym, co mamy najcenniejszego. 

Źródło: LINK4 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Kask obowiązkowy do 16. roku życia? Nadchodzą ważne zmiany dla użytkowników jednośladów 

Dzieci i młodzież do 16. roku życia mają obowiązkowo jeździć w kaskach – i to…

17 godzin ago

Jak działa ubezpieczenie na wypadek odwołania lub przerwania podróży? 

Niestety nieprzewidziane zdarzenia mogą pokrzyżować nawet najlepiej zaplanowane wakacje. Jednak nie każdy wie, że dzięki…

2 dni ago

Motocyklem na wakacje? Sprawdź, czy masz odpowiednie ubezpieczenie 

Coraz więcej Polaków wyrusza na wakacyjne trasy motocyklem. Jednak zanim wsiądziemy na dwa kółka i…

2 dni ago

Raport społeczny PKO Ubezpieczenia: Jak czują się kobiety w Polsce? 

PKO Ubezpieczenia w swoim pierwszym raporcie społecznym pokazuje, jak kobiety w Polsce oceniają swój dobrostan.…

5 dni ago

Holiday Barometer 2025: Jak zmieniają się zwyczaje urlopowe Polaków i Europejczyków? 

Wyniki badania Holiday Barometer 2025 pokazują, że po latach niepewności związanej z pandemią Polacy i…

5 dni ago

Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown łączą siły 

Fundacja PZU i Fundacja Dr Clown nawiązały współpracę, by nieść radość i wsparcie emocjonalne dzieciom przebywającym…

5 dni ago