„KREW to życie, podziel się NIM” to hasło akcji oddawania krwi, która odbywała się 22 września w biurowcu Adgar Poland przy ulicy Postępu 15 w Warszawie. Była to wspólna inicjatywa Adgar Poland i LINK4. Przypominamy, że ubezpieczyciel w tym roku świętuje swoje 20-lecie.
Jak wiadomo zapotrzebowanie na krew jest bardzo duże. I właśnie z tego powodu organizatorzy akcji „KREW to życie, podziel się NIM” zachęcali do podzielenia się tym najcenniejszym dobrem.
– W jubileuszowym dla LINK4 roku prowadzimy akcję „KREW to życie, podziel się NIM”, w ramach której uświadamiamy Pracowników dlaczego warto oddawać krew. Wśród nas jest już wielu Honorowych Dawców Krwi, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami. Ciekawym wydarzeniem był także webinar z ratownikiem i propagatorem wiedzy medycznej Karolem Bączkowskim, którego angażujące wpisy cieszą się ogromną popularnością w mediach społecznościowych. Kulminacyjnym wydarzeniem jest piątkowa akcja oddawania krwi. Większość z naszych Pracowników zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest oddawanie krwi, ale często brakuje czasu czy możliwości, by odwiedzić punkt krwiodawstwa. Dlatego ten punkt przyjechał do nas, za co bardzo dziękujemy Regionalnemu Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Cieszymy się, że w naszą akcję włączył się także Adgar Poland, który jest właścicielem i zarządcą budynku, w którym mamy siedzibę w Warszawie – podkreśla Marlena Piekut, dyrektor Pionu HR i Relacji z Klientem w LINK4.
Ubezpieczyciel przypomina, że krew w siedzibie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa może oddać każda dorosła i zdrowa osoba, u której nie wystąpiły medyczne przyczyny uniemożliwiające donację.
– Wspólne czynienie dobra to ważny element procesu budowania relacji wewnątrz społeczności najemców biur w budynkach Adgar Poland i entuzjastycznie wspieramy tego typu projekty. A najlepszym tego dowodem jest fakt, że to już trzecia zbiórka krwi w tym roku, która zorganizowana jest w naszych obiektach. Pierwszą akcję krwiodawstwa przeprowadziliśmy jeszcze w czasie pandemii i cieszymy się, że dziś to również z inicjatywy samych najemców powstają tak szczytne przedsięwzięcia, będące świadectwem dużych pokładów empatii – mówi Wiktoria Frej, Marketing & PR Specialist w Adgar Poland.
Warto dodać, że korzyści z oddawania krwi jest wiele. Nie tylko można w ten sposób uratować komuś życie, ale także sprawdzić stan swojego zdrowia. Wynika to z tego, że podczas pobrania wykonywane są bezpłatne badania diagnostyczne (m.in. grupa krwi czy morfologia), których wyniki można odebrać za kilka dni. Co więcej, na mocy aktualnych przepisów, honorowemu dawcy krwi przysługują aż 2 dni wolne od pracy. RCKiK zapewnia również posiłek regeneracyjny o wartości 4500 kcal (najczęściej w postaci czekolad). Nie każdy też wie, że krwiodawca, po oddaniu co najmniej 5 litrów krwi (kobiety), 6 litrów (mężczyźni) lub odpowiadające tej objętości ilości innych składników krwi, może otrzymać legitymację i tytuł „Zasłużonego Honorowego Dawcy Krwi”, a to wiąże się z dodatkowymi przywilejami.
LINK4 zachęca wszystkich do oddawania krwi w oddziałach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz do organizacji podobnych akcji w swoich biurach. Warto jest dzielić się tym, co mamy najcenniejszego.
Źródło: LINK4
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…