Współpraca Compensy z VIG Assistance trwa już od roku. Jest to okazja to tego, by podsumować efekt funkcjonowania obydwu firm razem. W świadczeniu usług pomocowych ubezpieczyciel wykorzystuje nowoczesne technologie. Po zgłoszeniu problemu klient otrzymuje SMS-a z odnośnikiem do mapy i dzięki geolokalizacji wie, gdzie obecnie jest oraz jaką trasą i kiedy dokładnie dotrze do niego pomoc drogowa.
Compensa prowadziła w lipcu i sierpniu ubiegłego roku pilotażowy program własnego assistance. We wrześniu 2016 r. zakład ubezpieczeń rozpoczął w tym zakresie stałą współpracę z VIG Assistance. To jednostka odpowiedzialna za usługi pomocowe w polskim oddziale Grupy VIG. W ramach oferowanych przez Compensę usług pomocowych, ubezpieczeni mogą korzystać ze wsparcia 345 firm. Dysponują ponad 1,8 tys. pojazdami holowniczymi.
Przez pierwszy rok funkcjonowania własnego assistance firma zrealizowała 39,9 tys. interwencji. Najwięcej z nich polegało na holowaniu pojazdu do warsztatu (16,8 tys., 42%). Następnie realizowano pomoc informacją związanej m.in. z warsztatami samochodowymi, pomocą drogową czy organizacją wyjazdu oraz udostępnianiu pojazdu zastępczego z assistance i OC (po 9 tys., 23%), a także wykonywaniu usprawnień na miejscu zdarzenia (4,7 tys., 12%).
VIG Assistance, to jednostka, która odpowiedzialna jest za usługi pomocowe w polskim oddziale VIG. W ramach współpracy towarzystwo oferuje klientom własne assistance (wcześniej korzystało z dostawcy zewnętrznego). Oferta zakładu jest dostępna w pięciu wariantach. Zapewnia ona klientom dostęp do wsparcia 345 firm dysponujących ponad 1,8 tys. pojazdów holowniczych. Michał Makarczyk, dyrektor Likwidacji Szkód Compensa TU.: „ Assistance to pakiet nieraz nawet kilkunastu różnych usług, ale ze statystyk wyraźnie wynika, że kierowcy zdecydowanie najczęściej korzystają z holowania i pojazdów zastępczych. Nic więc dziwnego, że to właśnie na te usługi klienci zwracają w największym stopniu uwagę podczas wyboru ubezpieczenia. Jesteśmy coraz częściej pytani o zasięg holowania, możliwość transportu uszkodzonego pojazdu nie tylko do najbliższego warsztatu, ale też do wskazanego miejsca, a także o zasady korzystania z auta zastępczego”.
Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji przez wewnętrznego dostawcę assistance, oczekujący na pomoc drogową, mogą śledzić w czasie rzeczywistym trasę holownika na miejsce zdarzenia.
Źródło: www.gu.com.pl
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…
Jak wiadomo umowy ubezpieczenia dotowanego można zawierać w zakładach ubezpieczeń, które podpisały umowy z Ministrem…
TUW PZUW w swojej strategii na 2025 rok stawia na transformację energetyczną i inwestycje infrastrukturalne,…
Od połowy listopada Europ Assistance Polska znajduje się w nowej siedzibie – kompleksie biznesowym myhive…
Niewątpliwie dobór odpowiednich odmian roślin ma istotne znaczenie dla rolników – zwłaszcza w obliczu zmian…