Współpraca Compensy z VIG Assistance trwa już od roku. Jest to okazja to tego, by podsumować efekt funkcjonowania obydwu firm razem. W świadczeniu usług pomocowych ubezpieczyciel wykorzystuje nowoczesne technologie. Po zgłoszeniu problemu klient otrzymuje SMS-a z odnośnikiem do mapy i dzięki geolokalizacji wie, gdzie obecnie jest oraz jaką trasą i kiedy dokładnie dotrze do niego pomoc drogowa.
Compensa prowadziła w lipcu i sierpniu ubiegłego roku pilotażowy program własnego assistance. We wrześniu 2016 r. zakład ubezpieczeń rozpoczął w tym zakresie stałą współpracę z VIG Assistance. To jednostka odpowiedzialna za usługi pomocowe w polskim oddziale Grupy VIG. W ramach oferowanych przez Compensę usług pomocowych, ubezpieczeni mogą korzystać ze wsparcia 345 firm. Dysponują ponad 1,8 tys. pojazdami holowniczymi.
Przez pierwszy rok funkcjonowania własnego assistance firma zrealizowała 39,9 tys. interwencji. Najwięcej z nich polegało na holowaniu pojazdu do warsztatu (16,8 tys., 42%). Następnie realizowano pomoc informacją związanej m.in. z warsztatami samochodowymi, pomocą drogową czy organizacją wyjazdu oraz udostępnianiu pojazdu zastępczego z assistance i OC (po 9 tys., 23%), a także wykonywaniu usprawnień na miejscu zdarzenia (4,7 tys., 12%).
VIG Assistance, to jednostka, która odpowiedzialna jest za usługi pomocowe w polskim oddziale VIG. W ramach współpracy towarzystwo oferuje klientom własne assistance (wcześniej korzystało z dostawcy zewnętrznego). Oferta zakładu jest dostępna w pięciu wariantach. Zapewnia ona klientom dostęp do wsparcia 345 firm dysponujących ponad 1,8 tys. pojazdów holowniczych. Michał Makarczyk, dyrektor Likwidacji Szkód Compensa TU.: „ Assistance to pakiet nieraz nawet kilkunastu różnych usług, ale ze statystyk wyraźnie wynika, że kierowcy zdecydowanie najczęściej korzystają z holowania i pojazdów zastępczych. Nic więc dziwnego, że to właśnie na te usługi klienci zwracają w największym stopniu uwagę podczas wyboru ubezpieczenia. Jesteśmy coraz częściej pytani o zasięg holowania, możliwość transportu uszkodzonego pojazdu nie tylko do najbliższego warsztatu, ale też do wskazanego miejsca, a także o zasady korzystania z auta zastępczego”.
Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji przez wewnętrznego dostawcę assistance, oczekujący na pomoc drogową, mogą śledzić w czasie rzeczywistym trasę holownika na miejsce zdarzenia.
Źródło: www.gu.com.pl
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…