Współpraca Compensy z VIG Assistance trwa już od roku. Jest to okazja to tego, by podsumować efekt funkcjonowania obydwu firm razem. W świadczeniu usług pomocowych ubezpieczyciel wykorzystuje nowoczesne technologie. Po zgłoszeniu problemu klient otrzymuje SMS-a z odnośnikiem do mapy i dzięki geolokalizacji wie, gdzie obecnie jest oraz jaką trasą i kiedy dokładnie dotrze do niego pomoc drogowa.
Compensa prowadziła w lipcu i sierpniu ubiegłego roku pilotażowy program własnego assistance. We wrześniu 2016 r. zakład ubezpieczeń rozpoczął w tym zakresie stałą współpracę z VIG Assistance. To jednostka odpowiedzialna za usługi pomocowe w polskim oddziale Grupy VIG. W ramach oferowanych przez Compensę usług pomocowych, ubezpieczeni mogą korzystać ze wsparcia 345 firm. Dysponują ponad 1,8 tys. pojazdami holowniczymi.
Przez pierwszy rok funkcjonowania własnego assistance firma zrealizowała 39,9 tys. interwencji. Najwięcej z nich polegało na holowaniu pojazdu do warsztatu (16,8 tys., 42%). Następnie realizowano pomoc informacją związanej m.in. z warsztatami samochodowymi, pomocą drogową czy organizacją wyjazdu oraz udostępnianiu pojazdu zastępczego z assistance i OC (po 9 tys., 23%), a także wykonywaniu usprawnień na miejscu zdarzenia (4,7 tys., 12%).
VIG Assistance, to jednostka, która odpowiedzialna jest za usługi pomocowe w polskim oddziale VIG. W ramach współpracy towarzystwo oferuje klientom własne assistance (wcześniej korzystało z dostawcy zewnętrznego). Oferta zakładu jest dostępna w pięciu wariantach. Zapewnia ona klientom dostęp do wsparcia 345 firm dysponujących ponad 1,8 tys. pojazdów holowniczych. Michał Makarczyk, dyrektor Likwidacji Szkód Compensa TU.: „ Assistance to pakiet nieraz nawet kilkunastu różnych usług, ale ze statystyk wyraźnie wynika, że kierowcy zdecydowanie najczęściej korzystają z holowania i pojazdów zastępczych. Nic więc dziwnego, że to właśnie na te usługi klienci zwracają w największym stopniu uwagę podczas wyboru ubezpieczenia. Jesteśmy coraz częściej pytani o zasięg holowania, możliwość transportu uszkodzonego pojazdu nie tylko do najbliższego warsztatu, ale też do wskazanego miejsca, a także o zasady korzystania z auta zastępczego”.
Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji przez wewnętrznego dostawcę assistance, oczekujący na pomoc drogową, mogą śledzić w czasie rzeczywistym trasę holownika na miejsce zdarzenia.
Źródło: www.gu.com.pl
Niezależnie od tego ile mamy lat, jaki zawód wykonujemy czy też jaki styl życia prowadzimy może się nam przytrafić nieszczęśliwy…
Po ubezpieczenia od utraty dochodu sięgają nie tylko zamożni – potwierdza to analiza przeprowadzona przez Leadenhall Insurance. Z danych firmy wynika,…
Niestety kradzież roweru to sytuacja, której nie przewidzimy, a do której dochodzi stosunkowo często. Warto jednak dawać sobie sprawę, że…
Sezon narciarski 2024/2025 zbliża się wielkimi krokami, a już niebawem zarówno polskie, jak i zagraniczne stoki wypełnią się miłośnikami sportów…
Jak wiadomo, posiadacze pojazdów zobligowani są do posiadania ważnej polisy OC. Jednak praktyka pokazuje, że czasami dochodzi do sytuacji, gdy…
Listopad to miesiąc, w którym od lat zwraca się szczególną uwagę na problem męskich nowotworów, a także dobrostanu psychicznego. Dla…