Największy polski ubezpieczyciel ponownie rekrutuje na płatne staże i praktyki. W tym roku na studentów i absolwentów uczelni wyższych czeka ok. 60 miejsc w biurach PZU w 14 miastach w Polsce. Zgłoszenia są przyjmowane są do 11 kwietnia.
PZU ponownie zaprasza studentów i absolwentów uczelni wyższych do tego, by zdobywali swoje pierwsze doświadczenia zawodowe pod okiem ekspertów ubezpieczyciela. Tegoroczna oferta praktyk i staży obejmuje m.in cieszące się dużym zainteresowaniem obszary związane z finansami, analityką i przetwarzaniem danych oraz IT.
– Program staży i praktyk powraca w kolejnej odsłonie. Kontynuujemy współpracę z młodymi, ambitnymi i utalentowanymi ludźmi, wspierając ich rozwój zawodowy. Cieszę się, że jako firma stwarzamy im możliwości stawiania pierwszych kroków w karierze, prawdziwe wyzwania i merytoryczne zadania, zapewniając jednocześnie wsparcie i inspirację od doświadczonych mentorów, czyli ekspertów pracujących w PZU. Nasz program stażowy to realna możliwość pracy przy projektach, które mają wpływ na rozwój firmy, co pozwala zdobyć praktyczną wiedzę i doświadczenie w różnych obszarach działalności PZU – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU.
Z opublikowanych informacji wynika, że praktyki letnie będą trwać 3 miesiące, zaś staże pół roku. Uczestnicy programu otrzymają wynagrodzenie i co istotne, poza zdobyciem praktycznej wiedzy, wezmą udział w dodatkowych spotkaniach szkoleniowo-integracyjnych.
– Program praktyk i staży to obopólna korzyść – młodym osobom łatwiej rozpocząć karierę zawodową, a PZU może zyskać cennych pracowników. Każdego roku większość jego uczestników zostaje z nami na dłużej i rozwija się dalej w naszych strukturach. Ścieżka od praktykanta do menedżera w PZU jest jak najbardziej możliwa. Daje to nam wielką satysfakcję i motywację do pracy nad ulepszaniem naszej oferty w kolejnych edycjach – dodaje Anna Gaertig, kierownik zespołu rekrutacji i marki pracodawcy w biurze HR PZU.
Ubezpieczyciel, by dotrzeć do jak najszerszego grona zainteresowanych uruchomił ogólnopolską kampanię promocyjną. Obejmuje ona działania w kanale digital oraz na nośnikach OOH (np. rowery miejskie w Warszawie). Informacje o programie można też znaleźć m.in. w wyszukiwarkach internetowych, na portalach studenckich oraz na portalach pracy. Przedstawiciele PZU pojawią się też na targach pracy w Warszawie i w Lublinie. A na wybranych uczelniach w Polsce będzie można porozmawiać z Akademickimi Ambasadorami PZU.
Warto podkreślić, że kampania opiera się na koncepcji idealnego dopasowania, która w tym przypadku oznacza doskonałe połączenie talentu z pracą. Sugeruje, że PZU to idealny partner na ścieżce kariery, a proces rekrutacji jest prosty i intuicyjny, jak w nowoczesnych aplikacjach. Jak możemy przeczytać, za koncepcją idealnego dopasowania „perfect match” stoi Zespół Kreacji znajdujący się w strukturach PZU.
Szczegółowe informacje o zasadach programu, przebiegu rekrutacji, a także listy ofert wraz z ich lokalizacjami oraz szerszym opisem zadań i wymagań znajdziemy na stronie PZU. Ubezpieczyciel przyjmuje aplikacje kandydatów do 11 kwietnia.
Źródło: PZU SA
W 2025 roku UNIQA po raz kolejny zrealizowała program Akcelerator Wiedzy Brokera, wspierający rozwój kompetencji…
Niestety coraz częstsze próby wyłudzeń polis komunikacyjnych zmuszają właścicieli pojazdów do większej czujności. Dlatego InterRisk apeluje, by…
Szkic sytuacyjny często decyduje o tym, jak ubezpieczyciel oceni przebieg zdarzenia. Prosty rysunek potrafi rozwiać…
Grupa PZU uruchamia nową strategię IT na lata 2025–2027. Jej celem jest rozwój kompetencji technologicznych,…
Generali zakończyło pierwszy etap rozwoju sieci Placówek Partnerskich. W całej Polsce działa już 500 punktów ubezpieczyciela.…
PZU zakończyło rok projektem, który przypomniał o 1000-letniej historii Polski. W ośmiu miastach uczestnicy mogli poznawać tradycję…