Aktualności

Wystartowała nowa kampania marki Allianz

Nowa kampania Allianz ruszyła tuż po połączeniu z Avivą. Ubezpieczyciel wskazuje w niej, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Co więcej, odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie. 

Dobre przygotowanie wzmacnia poczucie bezpieczeństwa 

2 lipca, czyli tuż po oficjalnym połączeniu z Avivą, Allianz Polska wystartował z nową kampanią marki w internecie. Ubezpieczyciel pokazuje w niej, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Radość z pływania odczuwamy w pełni dopiero wówczas, gdy nauczymy się dobrze radzić sobie w wodzie – nie wystarczy jedynie utrzymać się na powierzchni. Podobnie jest w życiu, bowiem odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie. 

– Dawać ludziom pewność jutra – takie jest przesłanie naszej marki. Solidne fundamenty i dobre przygotowanie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu tego celu poprzez ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska. 

Nowa kampania Allianz 

Ubezpieczyciel zaznacza, że w nowej kampanii biorą udział zwykli ludzie oraz sportowcy, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Kampania potrwa do końca lipca. 

Jak możemy przeczytać, globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach i powstała dzięki współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam. Natomiast lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio&Burza. Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych. 

Przejęcie Avivy przez Allianz 

Przypominamy, że w efekcie przejęcia przez grupę Allianz własności spółek Avivy w Polsce, 1 lipca 2022 roku doszło do połączenia firm. W praktyce oznacza, że już od 2 lipca spółki działają pod marką Allianz. 

Z kolei towarzystwa ubezpieczeniowe Santander Aviva, których akcjonariuszami są: grupa Allianz oraz Santander Bank Polska SA, kontynuują działalność w dotychczasowej formie. Jedynie od 21 maja 2022 roku zmieniły nazwy na Santander Allianz – Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń SA i Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA. 

Źródło: Allianz Polska 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Compensa Podróż – nowoczesne ubezpieczenie podróżne teraz dostępne online 

Compensa uruchomiła sprzedaż swojego nowego ubezpieczenia turystycznego online – od teraz produkt można kupić także…

2 dni ago

„Bezpieczna Szkoła” od TUW „TUW” – całoroczna ochrona dla dzieci i młodzieży 

Lato to czas beztroskich zabaw i wakacyjnych przygód, ale też i zwiększonego ryzyka wypadków wśród…

2 dni ago

Spokojny urlop? Zadbaj o bezpieczeństwo swojego domu 

Wyjazd na urlop to czas relaksu i oddechu od codzienności. Ale żeby naprawdę odpocząć, musimy…

3 dni ago

Bezpieczny przedszkolak – co daje ubezpieczenie NNW? 

Codzienność przedszkolaka pełna jest ruchu, zabawy i niespodziewanych sytuacji. Niestety nawet drobny uraz może pociągać…

3 dni ago

Szybkie zgłaszanie szkód w aplikacji IKO 

PKO Bank Polski udostępnił swoim klientom nową funkcjonalność w aplikacji IKO. Umożliwia ona szybkie zgłaszanie…

4 dni ago

TUZ Ubezpieczenia z kolejnym wyróżnieniem – sukces AC All Risks 

TUZ Ubezpieczenia ponownie potwierdza swoją pozycję wśród liderów rynku. Flagowy produkt ubezpieczyciela – Autocasco All…

4 dni ago