Aktualności

Wystartowała nowa kampania marki Allianz

Nowa kampania Allianz ruszyła tuż po połączeniu z Avivą. Ubezpieczyciel wskazuje w niej, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Co więcej, odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie. 

Dobre przygotowanie wzmacnia poczucie bezpieczeństwa 

2 lipca, czyli tuż po oficjalnym połączeniu z Avivą, Allianz Polska wystartował z nową kampanią marki w internecie. Ubezpieczyciel pokazuje w niej, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Radość z pływania odczuwamy w pełni dopiero wówczas, gdy nauczymy się dobrze radzić sobie w wodzie – nie wystarczy jedynie utrzymać się na powierzchni. Podobnie jest w życiu, bowiem odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie. 

– Dawać ludziom pewność jutra – takie jest przesłanie naszej marki. Solidne fundamenty i dobre przygotowanie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu tego celu poprzez ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska. 

Nowa kampania Allianz 

Ubezpieczyciel zaznacza, że w nowej kampanii biorą udział zwykli ludzie oraz sportowcy, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Kampania potrwa do końca lipca. 

Jak możemy przeczytać, globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach i powstała dzięki współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam. Natomiast lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio&Burza. Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych. 

Przejęcie Avivy przez Allianz 

Przypominamy, że w efekcie przejęcia przez grupę Allianz własności spółek Avivy w Polsce, 1 lipca 2022 roku doszło do połączenia firm. W praktyce oznacza, że już od 2 lipca spółki działają pod marką Allianz. 

Z kolei towarzystwa ubezpieczeniowe Santander Aviva, których akcjonariuszami są: grupa Allianz oraz Santander Bank Polska SA, kontynuują działalność w dotychczasowej formie. Jedynie od 21 maja 2022 roku zmieniły nazwy na Santander Allianz – Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń SA i Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA. 

Źródło: Allianz Polska 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Odszkodowanie za szwy u dziecka – kiedy można liczyć na świadczenie? 

Założenie szwów u dziecka to zawsze stresująca sytuacja, ale nie każdy wie, że może też…

24 godziny ago

Błąd w polisie może kosztować fortunę. Jak uniknąć ubezpieczeniowych pułapek? 

Wiele osób zakłada, że wykupione ubezpieczenie zapewni pełną ochronę w każdej sytuacji. Tymczasem niewielkie niedopatrzenia…

1 dzień ago

PKO Ubezpieczenia ostrzega przed fałszywymi telefonami – jak nie dać się oszukać? 

PKO Ubezpieczenia ostrzega przed coraz częstszymi próbami wyłudzenia danych osobowych i finansowych od klientów. Oszuści podszywają…

1 dzień ago

Jak chronić gospodarstwo rolne przed nieprzewidzianymi stratami? 

Rolnictwo to biznes pełen wyzwań. Choroby, awarie czy kapryśna pogoda mogą w jednej chwili zagrozić efektom…

1 dzień ago

Bezpieczeństwo w podróży – dlaczego ubezpieczenie AC to najlepsza ochrona dla kierowcy? 

Niestety bezpieczeństwo w podróży samochodem nie zależy wyłącznie od naszej ostrożności. Kolizja, kradzież auta czy…

2 dni ago

Polacy nadal niedoubezpieczeni – luka ochronna coraz większa 

Okazuje się, że w Polsce rośnie problem niedoubezpieczenia. Najnowsze dane pokazują, że wartość chronionego majątku…

2 dni ago