Aktualności

Wystartowała nowa kampania marki Allianz

Nowa kampania Allianz ruszyła tuż po połączeniu z Avivą. Ubezpieczyciel wskazuje w niej, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Co więcej, odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie. 

Dobre przygotowanie wzmacnia poczucie bezpieczeństwa 

2 lipca, czyli tuż po oficjalnym połączeniu z Avivą, Allianz Polska wystartował z nową kampanią marki w internecie. Ubezpieczyciel pokazuje w niej, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Radość z pływania odczuwamy w pełni dopiero wówczas, gdy nauczymy się dobrze radzić sobie w wodzie – nie wystarczy jedynie utrzymać się na powierzchni. Podobnie jest w życiu, bowiem odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie. 

– Dawać ludziom pewność jutra – takie jest przesłanie naszej marki. Solidne fundamenty i dobre przygotowanie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu tego celu poprzez ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska. 

Nowa kampania Allianz 

Ubezpieczyciel zaznacza, że w nowej kampanii biorą udział zwykli ludzie oraz sportowcy, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Kampania potrwa do końca lipca. 

Jak możemy przeczytać, globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach i powstała dzięki współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam. Natomiast lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio&Burza. Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych. 

Przejęcie Avivy przez Allianz 

Przypominamy, że w efekcie przejęcia przez grupę Allianz własności spółek Avivy w Polsce, 1 lipca 2022 roku doszło do połączenia firm. W praktyce oznacza, że już od 2 lipca spółki działają pod marką Allianz. 

Z kolei towarzystwa ubezpieczeniowe Santander Aviva, których akcjonariuszami są: grupa Allianz oraz Santander Bank Polska SA, kontynuują działalność w dotychczasowej formie. Jedynie od 21 maja 2022 roku zmieniły nazwy na Santander Allianz – Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń SA i Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA. 

Źródło: Allianz Polska 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

12 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

12 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago