Categories: Aktualności

Wystartowała nowa kampania marki Allianz

Nowa kampania Allianz ruszyła tuż po połączeniu z Avivą. Ubezpieczyciel wskazuje w niej, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Co więcej, odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie. 

Dobre przygotowanie wzmacnia poczucie bezpieczeństwa 

2 lipca, czyli tuż po oficjalnym połączeniu z Avivą, Allianz Polska wystartował z nową kampanią marki w internecie. Ubezpieczyciel pokazuje w niej, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Radość z pływania odczuwamy w pełni dopiero wówczas, gdy nauczymy się dobrze radzić sobie w wodzie – nie wystarczy jedynie utrzymać się na powierzchni. Podobnie jest w życiu, bowiem odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie. 

– Dawać ludziom pewność jutra – takie jest przesłanie naszej marki. Solidne fundamenty i dobre przygotowanie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu tego celu poprzez ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska. 

Nowa kampania Allianz 

Ubezpieczyciel zaznacza, że w nowej kampanii biorą udział zwykli ludzie oraz sportowcy, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Kampania potrwa do końca lipca. 

Jak możemy przeczytać, globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach i powstała dzięki współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam. Natomiast lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio&Burza. Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych. 

Przejęcie Avivy przez Allianz 

Przypominamy, że w efekcie przejęcia przez grupę Allianz własności spółek Avivy w Polsce, 1 lipca 2022 roku doszło do połączenia firm. W praktyce oznacza, że już od 2 lipca spółki działają pod marką Allianz. 

Z kolei towarzystwa ubezpieczeniowe Santander Aviva, których akcjonariuszami są: grupa Allianz oraz Santander Bank Polska SA, kontynuują działalność w dotychczasowej formie. Jedynie od 21 maja 2022 roku zmieniły nazwy na Santander Allianz – Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń SA i Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA. 

Źródło: Allianz Polska 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago