Nowa kampania Allianz ruszyła tuż po połączeniu z Avivą. Ubezpieczyciel wskazuje w niej, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Co więcej, odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie.
2 lipca, czyli tuż po oficjalnym połączeniu z Avivą, Allianz Polska wystartował z nową kampanią marki w internecie. Ubezpieczyciel pokazuje w niej, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Radość z pływania odczuwamy w pełni dopiero wówczas, gdy nauczymy się dobrze radzić sobie w wodzie – nie wystarczy jedynie utrzymać się na powierzchni. Podobnie jest w życiu, bowiem odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie.
– Dawać ludziom pewność jutra – takie jest przesłanie naszej marki. Solidne fundamenty i dobre przygotowanie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu tego celu poprzez ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.
Ubezpieczyciel zaznacza, że w nowej kampanii biorą udział zwykli ludzie oraz sportowcy, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Kampania potrwa do końca lipca.
Jak możemy przeczytać, globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach i powstała dzięki współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam. Natomiast lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio&Burza. Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych.
Przypominamy, że w efekcie przejęcia przez grupę Allianz własności spółek Avivy w Polsce, 1 lipca 2022 roku doszło do połączenia firm. W praktyce oznacza, że już od 2 lipca spółki działają pod marką Allianz.
Z kolei towarzystwa ubezpieczeniowe Santander Aviva, których akcjonariuszami są: grupa Allianz oraz Santander Bank Polska SA, kontynuują działalność w dotychczasowej formie. Jedynie od 21 maja 2022 roku zmieniły nazwy na Santander Allianz – Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń SA i Santander Allianz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA.
Źródło: Allianz Polska
Niestety policyjne statystyki pokazują, że warto zabezpieczyć się na wypadek nieprzewidzianych sytuacji na drodze. Dobrym sposobem jest skorzystanie z przemyślanej ochrony ubezpieczeniowej, takiej jak…
Gruzja wyraźnie już zaznaczyła swoje miejsce na turystycznej mapie Europy. Destynacja ta to idealny kierunek dla osób lubiących odkrywać nowe…
Ubezpieczenia na życie to produkty zapewniające wypłatę świadczenia bliskim ubezpieczonego na wypadek jego śmierci. Jednak niekiedy zdarza się, że osoby…
Generali Polska już po raz kolejny otrzymało nagrody dla przyjaznego i odpowiedzialnego pracodawcy. Ubezpieczyciel ponownie zdobył tytuł "Friendly Workplace", a…
Wg statystyk Policji w 2023 r. rany w wypadkach z udziałem rowerzystów odniosło 3 264 osoby – kierujący jednośladem i poszkodowani…
Rankomat.pl rozszerza współpracę z Vienna Insurance Group (VIG). Do oferty mulitporównywarki dołączyły polisy komunikacyjne Compensy, największego ubezpieczyciela w Grupie VIG…