Małgorzata Jackiewicz, dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych Saltus Ubezpieczenia wyjaśnia: „Początek tego trendu zauważyliśmy już jakiś czas temu, ale dopiero w 2018 r. nastąpił zdecydowany wzrost liczby zapytań o możliwość zakupu ubezpieczenia ze strony jednostek naukowych. W ostatnim półroczu zauważyliśmy 28% wzrost zainteresowania polisami ze strony szkół, przedszkoli czy instytutów naukowych w porównaniu do pierwszych miesięcy minionego roku. Benefit w postaci dostępu do prywatnych świadczeń medycznych jest jednym z elementów budowania wizerunku przyjaznego pracodawcy”.
Głos jest w pracy nauczycieli najważniejszym narzędziem pracy, który z kolei dla uczniów jest środkiem dydaktycznym. Odpowiednie użycie głosu ma ogromne znaczenie w procesie uczenia się. W związku z długotrwałą emisją głosu, pracownicy placówek edukacyjnych często cierpią na przewlekłe choroby narządu głosu. Jak wynika z Centralnego Rejestru Chorób Zawodowych, to schorzenie plasuje się na trzecim miejscu pod względem najczęściej występujących chorób zawodowych w Polsce w 2017 roku*. Ogólnie zaś osoby zatrudnione w sektorze edukacji są trzecią grupą o najwyższym współczynniku zapadalności na choroby zawodowe w Polsce.
*Beata Świątkowska, Wojciech Hanke, N. Szeszenia-Dąbrowska, Choroby zawodowe w Polsce w 2017 r., Instytut Medycyny Pracy im. prof. J. Nofera, Centralny Rejestr Chorób Zawodowych, Łódź 2018.
Źródło: www.saltus.pl www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…