Puls Biznesu informuje, że podwyżek stawek ubezpieczeń komunikacyjnych i rosnąca liczba klientów pomoże Link4 w realizacji jego planów.
Na temat sytuacji w firmie wypowiedziała się Agnieszka Wrońska, prezes towarzystwa, która zdradziła, że liczba osób zainteresowanych kupnem polisy jest dwukrotnie wyższa niż rok wcześniej. Uważa się, że jest to efekt funkcjonowania Link4 w świadomości kierowców jako taniej marki. Dzięki temu ubezpieczyciel cały czas notuje wzrosty przypisu, które pomagają zrealizować plan strategiczny, który zakłada 1 mld zł ze sprzedaży do 2020 roku.
Puls Biznesu przypomina, że celem firmy jest odzyskanie rentowności. Szefowa Link4 przyznała, że ubiegły rok zakończył się stratą, ale podwyżki polis komunikacyjnych pozwoliły już w tym roku znacząco je ograniczyć. Zakłada się, że dalsza poprawa nastąpi w 2017 roku.
Elementem sprzyjającym poprawie ma być restrukturyzacja portfela. Agnieszka Wrońska planuje zmniejszyć udział OC do mniej niż 70%. Większą rolę mają odgrywać ubezpieczenia AC i mieszkaniowe. Właśnie te ostatnie mają być szczególnie promowane w grudniowej kampanii reklamowej. Oprócz tego trzeba zaznaczyć, że firma chce stawiać na innowacje. Prezes Link4 deklaruje, że w pierwszym kwartale przyszłego roku w ofercie znajdą się polisy, które będą wykorzystywać rozwiązania telematyczne do kalkulowania składek. Firma nie wyklucza również inwestycji w urządzenia montowane na stałe oraz planuje ustawienie na lotniskach terminali ubezpieczeniowych. Będą one umożliwiać nabycie polisy turystycznej.
Źródło: Puls Biznesu, www.gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…