Jest nam niezmiernie miło poinformować, że już 2 marca (czwartek) w Warszawie w Hotelu Courtyard by Marriott odbędzie się XVI edycja konferencji IT w Ubezpieczeniach GigaCon.
W czasie konferencji będzie okazja, aby dowiedzieć się m.in.:
– Jak rozwiązać problemy związane z zarządzaniem treścią i procesami w firmach ubezpieczeniowych?
– Jakie nowe przepisy czekają na nas razem z wejściem w życie nowego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego dotyczącego ochrony danych osobowych?
– Jakie są znaczące różnice w optyce wdrożenia produkcyjnego przez użytkowników biznesowych oraz występujące w branży IT ubezpieczeniowej?
Przedstawiciele firm informatycznych zaprezentują najnowsze rozwiązania technologiczne, przedstawią korzyści i możliwości z zastosowania narzędzi do realizacji procesów biznesowych.
Wybrane tematy prelekcji:
– Alfresco, Activiti w firmach ubezpieczeniowych w Polsce i na świecie. – Marcin Makowski (BeOne);
– Różnice w postrzeganiu release oprogramowania przez zespół IT oraz gestorów biznesowych usługi IT dla branży ubezpieczeniowej. – Michał Jakóbiak i Rafał Pawlak (Niezależni Eksperci);
Z każdym dniem uzupełniamy informacje na stronie internetowej wydarzenia i informujemy o nowych wystawcach i tematach prelekcji merytorycznych.
Rejestracja jest całkowicie BEZPŁATNA, zatem serdecznie zapraszamy reprezentantów Towarzystw Ubezpieczeniowych do zapoznania się ze szczegółami na stronie wydarzenia:
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…