Kierowca posiadający kategorie B od niedawna nabył również prawo do kierowania motocyklem o pojemości do 25 ccm. Mimo, iż nie są to wielkie maszyny, to kierowanie nimi wymaga umiejętności.
Wielu kierowców posiadających kategorię B prawa jazdy nigdy nie miało styczności z jednośladami, a ustawodawca zmieniając prawo nie nałożył żadnego obowiązku odbycia choćby krótkiego kursu. Przedsiębiorcy z branży motocyklowej pod hasłem „5 kroków Yamaha” stworzyli program, który umożliwi początkującym kierowcom jednośladów naukę jazdy na jednośladach. Joanna Kazanecka kierownik marketingu i PR Yamaha: „Program Opieki nad Klientem ma na celu ułatwienie rozpoczęcia przygody z jednośladami – informuje. Za pomocą prostych kroków pomaga przyszłemu użytkownikowi motocykla lub skutera przejść przez kolejne zadania, takie jak wybór pojazdu, jego finansowanie, ubezpieczenie, dobór odzieży ochronnej, a także szkolenie z zakresu obsługi i prowadzenia własnego jednośladu”.
Każda osoba, która nabędzie motocykl o pojemności do 125 ccm, będzie mogła skorzystać ze szkolenia, które pomoże opanować podstawy jazdy jednośladem. Warty podkreślenia jest fakt, iż jak dodaje Kazanecka: „ udział w szkoleniu znosi udział własny w szkodzie w pakiecie ubezpieczenia OC/AC/NNW oferowanym przez TU Compensa. Nabywca jednośladów w ramach programu otrzymuje dwie godziny szkolenia z instruktorem, a kupujący motocykl 125 ccm – cztery godziny instruktażu.
Źródło: autoswiat.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…