Szczecin

Dla wielu skutecznych i ambitnych agentów ubezpieczeniowych w Szczecinie, sobota 9-go lutego 2019 stała się miejscem na pozyskanie branżowej wiedzy i doświadczeń.

 

W sali konferencyjnej Skybox, odbył się pierwszy Lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie.

 

Z prawie 100 zarejestrowanych osób, już przed godziną 12stą pojawiło się 50 profesjonalistów ubezpieczeniowych którzy postanowili sobotę spędzić na własnym rozwoju.

Konferencja odbyła się pod patronatem Gazety Ubezpieczeniowej oraz Ogólnopolskiej Bazy Agentów Ubezpieczeniowych.

 

Pomimo pięknego widoku na Trasę Zamkową i Bulwary Szczecińskiego, uczestnikom udało się skupić na wartościowej wiedzy przekazanej w prezentacjach.

 

Marcin Kowalik, organizator przedstawia ideę wydarzenia:
 
– Lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie to rozwinięcie sprawdzonego już pomysłu konferencji internetowej – SzczytUbezpieczeniowy.pl. Poza łączeniem prelegentów – praktyków biznesu ubezpieczeniowego z agentami szukającymi wiedzy, zależało mi na tworzeniu okazji do networkingu dla obu stron.
 
Do tego idealnie nadają się tego typu lokalne wydarzenia. Osobista wymiana doświadczeń jest kluczowa. Tworzymy wspierającą się społeczność.

Ci którzy nie dotrą na konferencję, zawsze mogą zapoznać się z materiałami w postaci prelekcji VIDEO przez Internet pod adresem szczytubezpieczeniowy.pl/sklep/.

 

Przez ponad 4 godziny sześciu prelegentów najpierw przedstawiało swoje prelekcje, aby później stawić czoła serii często niełatwych pytań.

 

W programie konferencji znalazły się prelegenci z wystąpieniami:
 

  • Jakub Kozieł (UpLead) – Cztery sposoby na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi
  • Marcin Konopka (Berg System) – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach
  • Mirosław Szymański (home.pl) – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma
  • Dominik Grabowski (Solution4Ads) – Jak zarabiać jako agent na ubezpieczycielach Direct
  • Katarzyna Lewandowska – Bez litości, czyli zasuwaj po swój sukces w ubezpieczeniach. Trening mentalny dla sił sprzedaży.
  • Marcin Kowalik (marcinkowalik.online) – Automatyczne pozyskiwanie i obsługa klientów ubezpieczeniowych na Facebooku 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

 
W trakcie konferencji w zamian za zdjęcie z organizatorem uczestnicy mogli otrzymać egzemplarz Gazety Ubezpieczeniowej.
 
Video relacja z konferencji: