Categories: Aktualności

Za nami lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie

Dla wielu skutecznych i ambitnych agentów ubezpieczeniowych w Szczecinie, sobota 9-go lutego 2019 stała się miejscem na pozyskanie branżowej wiedzy i doświadczeń.

 

W sali konferencyjnej Skybox, odbył się pierwszy Lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie.

 

Z prawie 100 zarejestrowanych osób, już przed godziną 12stą pojawiło się 50 profesjonalistów ubezpieczeniowych którzy postanowili sobotę spędzić na własnym rozwoju.

Konferencja odbyła się pod patronatem Gazety Ubezpieczeniowej oraz Ogólnopolskiej Bazy Agentów Ubezpieczeniowych.

 

Pomimo pięknego widoku na Trasę Zamkową i Bulwary Szczecińskiego, uczestnikom udało się skupić na wartościowej wiedzy przekazanej w prezentacjach.

 

Marcin Kowalik, organizator przedstawia ideę wydarzenia:
 
– Lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie to rozwinięcie sprawdzonego już pomysłu konferencji internetowej – SzczytUbezpieczeniowy.pl. Poza łączeniem prelegentów – praktyków biznesu ubezpieczeniowego z agentami szukającymi wiedzy, zależało mi na tworzeniu okazji do networkingu dla obu stron.
 
Do tego idealnie nadają się tego typu lokalne wydarzenia. Osobista wymiana doświadczeń jest kluczowa. Tworzymy wspierającą się społeczność.

Ci którzy nie dotrą na konferencję, zawsze mogą zapoznać się z materiałami w postaci prelekcji VIDEO przez Internet pod adresem szczytubezpieczeniowy.pl/sklep/.

 

Przez ponad 4 godziny sześciu prelegentów najpierw przedstawiało swoje prelekcje, aby później stawić czoła serii często niełatwych pytań.

 

W programie konferencji znalazły się prelegenci z wystąpieniami:
 

  • Jakub Kozieł (UpLead) – Cztery sposoby na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi
  • Marcin Konopka (Berg System) – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach
  • Mirosław Szymański (home.pl) – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma
  • Dominik Grabowski (Solution4Ads) – Jak zarabiać jako agent na ubezpieczycielach Direct
  • Katarzyna Lewandowska – Bez litości, czyli zasuwaj po swój sukces w ubezpieczeniach. Trening mentalny dla sił sprzedaży.
  • Marcin Kowalik (marcinkowalik.online) – Automatyczne pozyskiwanie i obsługa klientów ubezpieczeniowych na Facebooku 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

 
W trakcie konferencji w zamian za zdjęcie z organizatorem uczestnicy mogli otrzymać egzemplarz Gazety Ubezpieczeniowej.
 
Video relacja z konferencji:
 

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Klienci coraz częściej zgłaszają problemy z ubezpieczeniami sprzętu elektronicznego 

Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…

3 dni ago

PKO Ubezpieczenia: Polacy nie czują się gotowi na kryzysy 

Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…

3 dni ago

Jak Polacy korzystali z prywatnej opieki medycznej w 2025 roku? 

Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…

3 dni ago

Twoja Hospitalizacja – nowa propozycja dla klientów Prudential 

Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…

3 dni ago

Ubezpieczenie grupowe Puls od InterRisk – element atrakcyjnego pakietu pracowniczego 

Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…

3 dni ago

PZU przyspiesza likwidację szkód dzięki mStłuczce 

Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…

5 dni ago