Dla wielu skutecznych i ambitnych agentów ubezpieczeniowych w Szczecinie, sobota 9-go lutego 2019 stała się miejscem na pozyskanie branżowej wiedzy i doświadczeń.
W sali konferencyjnej Skybox, odbył się pierwszy Lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie.
Z prawie 100 zarejestrowanych osób, już przed godziną 12stą pojawiło się 50 profesjonalistów ubezpieczeniowych którzy postanowili sobotę spędzić na własnym rozwoju.
Konferencja odbyła się pod patronatem Gazety Ubezpieczeniowej oraz Ogólnopolskiej Bazy Agentów Ubezpieczeniowych.
Pomimo pięknego widoku na Trasę Zamkową i Bulwary Szczecińskiego, uczestnikom udało się skupić na wartościowej wiedzy przekazanej w prezentacjach.
Marcin Kowalik, organizator przedstawia ideę wydarzenia:
– Lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie to rozwinięcie sprawdzonego już pomysłu konferencji internetowej – SzczytUbezpieczeniowy.pl. Poza łączeniem prelegentów – praktyków biznesu ubezpieczeniowego z agentami szukającymi wiedzy, zależało mi na tworzeniu okazji do networkingu dla obu stron.
Do tego idealnie nadają się tego typu lokalne wydarzenia. Osobista wymiana doświadczeń jest kluczowa. Tworzymy wspierającą się społeczność.
Ci którzy nie dotrą na konferencję, zawsze mogą zapoznać się z materiałami w postaci prelekcji VIDEO przez Internet pod adresem szczytubezpieczeniowy.pl/sklep/.
Przez ponad 4 godziny sześciu prelegentów najpierw przedstawiało swoje prelekcje, aby później stawić czoła serii często niełatwych pytań.
W programie konferencji znalazły się prelegenci z wystąpieniami:
W trakcie konferencji w zamian za zdjęcie z organizatorem uczestnicy mogli otrzymać egzemplarz Gazety Ubezpieczeniowej.
Video relacja z konferencji:
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…