Categories: Aktualności

Za nami lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie

Dla wielu skutecznych i ambitnych agentów ubezpieczeniowych w Szczecinie, sobota 9-go lutego 2019 stała się miejscem na pozyskanie branżowej wiedzy i doświadczeń.

 

W sali konferencyjnej Skybox, odbył się pierwszy Lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie.

 

Z prawie 100 zarejestrowanych osób, już przed godziną 12stą pojawiło się 50 profesjonalistów ubezpieczeniowych którzy postanowili sobotę spędzić na własnym rozwoju.

Konferencja odbyła się pod patronatem Gazety Ubezpieczeniowej oraz Ogólnopolskiej Bazy Agentów Ubezpieczeniowych.

 

Pomimo pięknego widoku na Trasę Zamkową i Bulwary Szczecińskiego, uczestnikom udało się skupić na wartościowej wiedzy przekazanej w prezentacjach.

 

Marcin Kowalik, organizator przedstawia ideę wydarzenia:
 
– Lokalny Szczyt Ubezpieczeniowy w Szczecinie to rozwinięcie sprawdzonego już pomysłu konferencji internetowej – SzczytUbezpieczeniowy.pl. Poza łączeniem prelegentów – praktyków biznesu ubezpieczeniowego z agentami szukającymi wiedzy, zależało mi na tworzeniu okazji do networkingu dla obu stron.
 
Do tego idealnie nadają się tego typu lokalne wydarzenia. Osobista wymiana doświadczeń jest kluczowa. Tworzymy wspierającą się społeczność.

Ci którzy nie dotrą na konferencję, zawsze mogą zapoznać się z materiałami w postaci prelekcji VIDEO przez Internet pod adresem szczytubezpieczeniowy.pl/sklep/.

 

Przez ponad 4 godziny sześciu prelegentów najpierw przedstawiało swoje prelekcje, aby później stawić czoła serii często niełatwych pytań.

 

W programie konferencji znalazły się prelegenci z wystąpieniami:
 

  • Jakub Kozieł (UpLead) – Cztery sposoby na pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Facebookowi
  • Marcin Konopka (Berg System) – 8 praktycznych technik zwiększenia sprzedaży w ubezpieczeniach
  • Mirosław Szymański (home.pl) – Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych dzięki Google Moja Firma
  • Dominik Grabowski (Solution4Ads) – Jak zarabiać jako agent na ubezpieczycielach Direct
  • Katarzyna Lewandowska – Bez litości, czyli zasuwaj po swój sukces w ubezpieczeniach. Trening mentalny dla sił sprzedaży.
  • Marcin Kowalik (marcinkowalik.online) – Automatyczne pozyskiwanie i obsługa klientów ubezpieczeniowych na Facebooku 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

 
W trakcie konferencji w zamian za zdjęcie z organizatorem uczestnicy mogli otrzymać egzemplarz Gazety Ubezpieczeniowej.
 
Video relacja z konferencji:
 

Magdalena

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

22 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

22 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago