Warta wychodzi na przeciw oczekiwaniom coraz większej ilości właścicieli starodawnych aut. Pod nazwą „Warta Klasyk”, firma proponuje produkt, który – jako pierwszy w Polsce – obejmie ochroną samochody klasyczne.
Rafał Stankiewicz, wiceprezes TUiR Warta dodaje: Do tej pory nikt nie zdecydował się na wdrożenie ubezpieczenia AC dla samochodów klasycznych, bo jest ono bardzo trudne do przygotowania.
Ponieważ stworzenie produktu, którego zadaniem będzie ochrona zabytkowych aut wymaga szerokiej i kompetentnej wiedzy, specjalnie wykwalifikowani przedstawiciele firmy ubezpieczeniowej, wnikliwie przejrzą dokumentacje dotyczącą samochodu: Dopiero po rzetelnej wycenie będziemy przedstawiali ostateczną ofertę ubezpieczenia . Co ważne, ustalana przy zawieraniu umowy suma ubezpieczenia będzie niezmienna przez cały okres trwania umowy. To znaczy, że jeśli wycenimy dane auto na 30 tys. zł to w razie jego kradzieży lub całkowitego zniszczenia wypłacimy właśnie taką kwotę– dodaje Stankiewicz.
Ubezpieczeniem można objąć auta powyżej 25 lat, których wartość wyceniana jest na 10 tysięcy złotych i więcej. Warto dodać, że ubezpieczyciel nie wymaga od właścicieli oldsmobilów członkostwa w klubach zrzeszających właścicieli starodawnych samochodów, nie wymaga też zarejestrowania auta jako zabytkowe.
Źródło: www.warta.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…