Categories: Aktualności

Zadbaj o wzrok z Generali

Klienci Generali, którzy mają polisę na życie lub „Generali z myślą o NNW”, mogą zadbać o wzrok z dodatkowym rabatem na zakup oprawek i soczewek kontaktowych. Do grona Partnerów Programu Rabatowego Generali dołączyły nowe marki: szkła.com, soczewkomaty.pl, kodano.pl oraz Kodano Optyk. 

Rabaty sięgają nawet do 30% przy zakupie soczewek kontaktowych i 25% przy wyborze oprawek. Szczegóły rabatów: 

  • 10% rabatu na soczewki kontaktowe w sklepie internetowym www.Szkla.com (24 jednorazowe kody na rok)
  • 20% rabatu na oprawki korekcyjne w sklepie internetowym www.Kodano.pl (24 jednorazowe kody na rok)
  • 30% rabatu na oprawki korekcyjne oraz 25% rabatu na soczewki kontaktowe BioView w Kodano Optyk (1 kod na rok, wielokrotnego użytku)
  • 12% rabatu na soczewki kontaktowe, płyny i akcesoria w dowolnym Soczewkomacie w Polsce. (24 jednorazowe kody na rok)

Warto podkreślić, że kod rabatowy łączy się z innymi promocjami. Rabat obowiązuje na całe zakupy i dotyczy produktów określonych w ofercie. Należy pamiętać, że każdy kod ma określoną datę ważności.

Program Rabatowy Generali jest pierwszym tak skonstruowanym programem rabatowym w ubezpieczeniach. Dedykowany jest wszystkim klientom Generali z aktywną polisą. W jego ramach Klienci mogą otrzymać zniżki na produkty lub usługi partnerów, którzy są dopasowani do rodzaju posiadanego przez nich ubezpieczenia. Partnerami Programu Rabatowego są m.in. Inter Cars Temared, Dopasujbagażnik.pl, czy Villeroy & Boch.

W Programie Rabatowym Generali można zarejestrować na stronie:  https://rabaty.generali.pl

Źródło: Generali

Obau.pl

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago