Regaty TU to największy, cykliczny projekt żeglarski w środowisku ubezpieczeniowym. Już niebawem bo w dniach od 16 do 19 czerwca odbędzie się kolejna, trzecia odsłona zawodów.
Jak podkreśla organizator główną ideą imprezy jest integracja oraz towarzyska rywalizacja pod żaglami. Podczas zeszłorocznej imprezy do programu Regat został wprowadzony nowy element – Puchar Prezesów TU, który skierowany jest do prezesów TU, oraz zarządów firm. Uczestnicy pierwszej edycji doskonale bawili się na luksusowych 10-metrowych housebotach Delphia Nautika 1000, którymi można sterować bez konieczności posiadania uprawnień. Pierwszego dnia prezesi mieli za zadanie rozwiązać grę wodną i aby dotrzeć do kolejnego miejsca, musieli odszyfrować łamigłówki i wykazać się sprawnością fizyczną w strzelaniu goli. Największym zaskoczeniem dla uczestników było zadanie zlokalizowana na terenie byłej Kwatery Naczelnego Dowództwa Niemieckich Wojsk Lądowych. Drugiego dnia odbył się wyścig housebotów. Zwycięzcą została załoga Consultii, która wyprzedziła przedstawicieli Link 4, oraz Compensę.
Jak twierdzą organizatorzy, w tym roku atrakcji również nie zabraknie. Uczestnicy wezmą udział w koncercie szantowym, w disco sailors party, czy w konkurencjach z wykorzystaniem samochodów. Będzie również mecz towarzyski w piłkę siatkową towarzystwa vs multiagencje, miniregaty modeli żeglarskich i wiele innych atrakcji.
W ubiegłorocznych Regatach wzięło 8 towarzystw i 16 jachtów oraz 3 barki w Pucharze Prezesów. W tym roku udział potwierdziły m.in.: PZU, Compensa, AXA Ubezpieczenia, Link4, Liberty Ubezpieczenia, UNIQA, Migdal, Asist, Coface, Consultia, Bacca, Coface. W konkurencjach triumfowała Compensa. Przypomnijmy, że tegoroczne regaty odbędą się w dniach od 16 do 19 czerwca w hotelu Ognisty Ptak w Ogonkach koło Węgorzewa.
Źródło: gu.com.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…