Złote Godło QI 2022 w kategorii: QI Services – Usługi Najwyższej Jakości otrzymała Polisa Zdrowie. Kapituła konkursu doceniła ubezpieczyciela za działania związane z wdrażaniem produktu, a także promowanie idei jakości.
TU Zdrowie zostało docenione przez Kapitułę Programu Najwyższa Jakość Quality International 2022 – Polisa Zdrowie otrzymała nagrodę Złote Godło. Produkt jest skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również firm zatrudniających kilka tysięcy pracowników. Ubezpieczenie daje klientom dużą elastyczność i pozwala optymalnie dopasować zakres ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb, a także możliwości finansowych każdego ubezpieczonego.
– Fakt, że zostaliśmy docenieni przez Kapitułę Programu Najwyższa Jakość Quality International 2022 jest wyrazem uznania dla TU Zdrowie za podejmowane każdego dnia działania mające za cel zapewnienie naszym klientom najwyższej jakości oferowanych usług. Potwierdzają to także wyniki sprzedaży oraz skala zapytań o nasze produkty. Jako ubezpieczyciel specjalizujący się wyłącznie w ubezpieczeniach zdrowotnych, stawiamy przede wszystkim na dostępność do świadczeń medycznych i swobodę leczenia. Zapewniamy dostęp do największej sieci placówek, wygodne umawianie i korzystanie z usług oraz gwarantujemy najszybszy dostęp do lekarzy każdemu klientowi – mówi Aleksander Roda, Prezes TU Zdrowie SA.
Jak możemy przeczytać, w ramach Polisy Zdrowie, w zależności od wariantu, ubezpieczeni mają dostęp do:
Warto dodać, że Celem Programu Najwyższa Jakość Quality International jest promowanie w firmach i instytucjach skutecznych metod zarządzania jakością. Kolejnym celem jest wskazanie i wyróżnienie tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie. Odbywa się on pod patronatem: Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Polskiego Komitetu Normalizacyjnego.
Źródło: TU Zdrowie
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…