Concordia Ubezpieczenia zamierza zwiększyć sprzedaż produktów majątkowych i życiowych skierowanych do klienta indywidualnego oraz sektora MSP- w ramach swojej strategii na najbliższe lata.
Ubezpieczyciel zamierza skoncentrować swoje działania na Polsce powiatowej
Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia omawia plany Towarzystwa na najbliższe lata: „Rozwój Concordii w najbliższych latach widzę jako umiejętne połączenie częściowej rewolucji z ewolucją. Z naciskiem na rewolucję w obszarach związanych z szybkością działania, upraszczaniem procedur i procesów oraz ewolucję w zakresie naszego zaangażowania w sektor agro”.
Szef Towarzystwa dodaje również , że firma będzie skupiać większą uwagę na gospodarstwach z wschodniej części Polski: „ Będziemy dążyć do zrównoważenia portfela ubezpieczeń rolnych oraz pozostałych majątkowych i życiowych. Pracujemy także nad dywersyfikacją terytorialną. Chcielibyśmy silniej zaznaczyć naszą obecność na wschodniej ścianie Polski – powiedział Jacek Smolarek, Prezes Concordii Ubezpieczenia”.
Concordia planuje również znacząco zwiększyć dynamikę sprzedaży w „życiówce”
Myśli o rozbudowaniu portfela, poprzez koncentrację na typowej ochronie życia i zdrowia: „Nadal chcemy być ubezpieczycielem rolnika. Dążymy jednak przy tym do zapewniania ochrony mieszkańcom małych i średnich miejscowości, z tzw. Polski powiatowej. Cel ten chcemy realizować m.in. poprzez kanał bancassurance. Współpracujemy zarówno z bankami komercyjnymi, tj. BGŻ BNP Paribas, Credit Agricole (sprzedaje nasze produkty od końca czerwca br.) i oczywiście z bankowością spółdzielczą – naszym strategicznym Partnerem. W nowym składzie Zarządu będziemy koncentrować się na tym, aby Concordia konsekwentnie stawała się uniwersalnym ubezpieczycielem, z silną „nogą” rolną” – podsumowuje Prezes Smolarek.
Zmiany kadrowe od października
Z dniem 30 września funkcję Członka Zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing, przestanie pełnić pan Jacek Bielaczyk, związany z Concordią od 18 lat. Od dnia1 października jego miejsce zajmie Paweł Zawisza – absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach: Prawo oraz Zarządzanie i Marketing. Zawisza przez 7 lat był wiceprezesem Zarządu BZ WBK-Aviva Towarzystw Ubezpieczeń – spółek joint-venture Banku Zachodniego WBK i Grupy Aviva, a w latach 2004–2008 tworzył i rozwijał obszar bancassurance grupy Banku Zachodniego WBK. Prezes Smolarek podsumowuje zmiany: „ W imieniu Rady Nadzorczej oraz całego Zarządu bardzo dziękuję panu Jackowi za wieloletni wkład w rozwój obu firm, w szczególności w trudnym czasie po śmierci Prezesa Andrzeja Cyganika. Panu Pawłowi natomiast życzymy wytrwałości w realizacji założonej strategii”.
Źródło:concordiaubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…