Categories: Aktualności

ZMIANY W ALLIANZ

Z informacji otrzymanych od Ubezpieczyciela wynika, że od 21.08.2015r. Agenci mają możliwość korzystania z Felicji bez TOKENA. Po zalogowaniu na stronie https://start.allianz.pl/ i wyborze kafelka Felicja Agenci zostaną przekierowani do Felicji bez konieczności wprowadzania hasła jednorazowego, który generowany był przez token. Co ważne jeśli Agenci korzystali dotychczas ze skrótu na pulpicie lub linku zapisanego w „ulubionych” system będzie od nich wymagał wprowadzenia hasła generowanego przez token.

Ubezpieczyciel informuje również, że skrzynka mailowa czak2.0-majatek@allianz.pl będzie działać tylko do 31 sierpnia 2015r. Po tym terminie zapytania należy kierować na nowe adresy:
– hdkomunikacja@allianz.pl – problemy związane z zawarciem umów komunikacyjnych,
– hdmajatek@allianz.pl – problemy związane z zawarciem umów majątkowych,
– czak@allianz.pl – zgłoszenia dotyczące funkcjonalności systemu CZAK.
 
Od 1 września Allianz wycofuje się również z obsługi skrzynek funkcyjnych:
– cok_zycie_NNW@allianz.pl
– cok_majatek@allianz.pl
– cok_ocenaryzyka@allianz.pl
Ubezpieczyciel przypomina, że podstawowym narzędziem służącym do komunikacji w sprawach związanych z obsługą polis jest wyłącznie KEA.
źródło: Allianz

Magdalena

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Magdalena

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

13 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

13 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago