Kilka dni temu Towarzystwo Open Life TU Życie S.A. wprowadziło w życie zmiany związane z zaleceniami Komisji Nadzoru Finansowego. Chodzi o wprowadzenie „Rekomendacji U – dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance” oraz „Wytycznych da zakładów ubezpieczeń dotyczących dystrybucji zabezpieczeń”.
Izabela Śliwowska, Wiceprezes Zarządu Open Life TU Życie S.A. podkreśla, iż : „To dla nas ogromny projekt, wymagający zaangażowania zarówno naszych pracowników, jak i Partnerów Biznesowych – (…) Zmiany jakie zostały wdrożone wymagały konsultacji z naszymi Dystrybutorami. Konieczne było również kompleksowe przeszkolenie sprzedawców”.
Podstawową zmianą było wprowadzenie ubezpieczeń indywidualnych w miejsce grupowych. W pozostałych „grupówkach” usunięto zapisy dotyczące wynagrodzeń dla strony ubezpieczającej. W ramach dalszych udoskonaleń, zostaną przeszkoleni agenci Open Life TU Życie S.A., którzy sprzedając produktu tej firmy, maja kłaść szczególny nacisk na etykę zawodu. Oznacza to, iż sprzedawane produkty mają być adekwatne do indywidualnych potrzeb Klienta, a reguły ewentualnej wypłaty odszkodowania jasne i przejrzyste. Towarzystwo od kilku lat wprowadza zmiany, które mają na celu dostosować potrzeby klientów do oferowanych ubezpieczeń – co wpisuje się w politykę Open Life TU Życie S.A. W ubiegłych latach – jako jedno z pierwszych firma wprowadziła Kartę Produktu, dostosowaną do ubezpieczeń inwestycyjnych, obecnie Karta Produktu, zostanie również wdrożona do produktów ochronnych Towarzystwa.
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…