Categories: Bez krawata

Zmienił płeć żeby mieć tańsze ubezpieczenie OC

23 letni Kanadyjczyk za ubezpieczenie OC swojego auta musiał zapłacić prawie 5000 dolarów. Skąd taka suma? Ilość stłuczek kolizji z jego udziałem spowodował gigantyczny wzrost składki. Chłopak, w celu obniżenia składki zdecydował się… na zmianę płci – jako kobieta bowiem zapłaci o 1100 dolarów mniej.

Ponieważ 23-letni David ma na swoim koncie kilka stłuczek i kolizji, a co za tym idzie mandatów – drogowych i mandatów karnych, cena jego polisy zaczęła przerastać jego możliwości finansowe. Za ubezpieczenie Chevroleta Cruze mężczyzna musiał zapłacić 4500 dolarów.

Wyznał, że czuje się kobietą – dostał zniżkę 1100 dolarów za ubezpieczenie OC samochodu

Młody mężczyzna ubiegając się kolejne ubezpieczenie OC na swój samochód zapytał pracowników zakładu ubezpieczeń ile kosztuje takie samo ubezpieczenie, ale dla kobiety. Kiedy usłyszał, że identyczna polisa z przeznaczeniem dla kobiety będzie kosztować 1100 dolarów mniej postanowił zostać kobietą. Kanadyjskie prawo pozwala na zmianę płci, tylko i wyłącznie pod warunkiem że osoba, która chce dokonać zmiany płci identyfikuje się z nią. W związku z tym chłopak poszedł do lekarza i wyznał, że czuje się kobietą. Kilka dni później urząd przysłał mu nowy certyfikat urodzenia. Nic więc już zatem nie stanęło na przeszkodzie, aby 23-latek otrzymał od swojego ubezpieczyciela 1100 dolarów zniżki.

Źródło: www.radiozet.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...

Recent Posts

  • Aktualności

Pakiet Medyczny od Allianz Partners – nowa oferta VeloBanku

VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…

23 godziny ago
  • Aktualności

Wielki finał turnieju „Z Orlika na Stadion” – sponsorem wydarzenia PZU

W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…

23 godziny ago
  • Aktualności

UNIQA promuje ubezpieczenia korporacyjne w nowej kampanii reklamowej

Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela.    Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…

1 dzień ago
  • Aktualności

Dom Max – pakiet ubezpieczeń, który odpowiada także na potrzeby wynajmujących i najemców

Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…

2 dni ago
  • Top temat

Połączona Vienna Life wprowadza na rynek pierwsze produkty

„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…

2 dni ago
  • Aktualności

Dbanie o zdrowie przynosi korzyści – Generali startuje z nową kampanią

Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…

3 dni ago