W ciągu dwóch dni 75 tysięcy internautów obejrzało na YouTube Poradnik podróżniczy Krzysztofa Gonciarza. Gonciarz to jeden z najbardziej znanych twórców internetowego video w Polsce, autor kanałów podróżniczo lifestylowego oraz komediowego, które subskrybuje ponad milion widzów. Partnerem filmu jest PZU.
W poradniku Krzysztof Gonciarz daje praktyczne wskazówki, jak podróżować i poznawać kulturę, klimat, ludzi w najdalszych zakątkach świata. W filmie znalazły się fragmenty zarejestrowanych podróży m.in. do Izraela, Hongkongu, Grenlandii, Islandii i Stanów Zjednoczonych.
Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU wyjaśnia: „ Nawiązując współpracę z Krzysztofem Gonciarzem chcieliśmy oczywiście zwrócić uwagę nasze ubezpieczenie turystyczne, ale także zachęcić wszystkich wyjeżdżających za granicę do ubezpieczania się. Dodatkowo zależało nam, by zainspirować młodych ludzi do realizacji marzeń i szukania własnych ścieżek w życiu. W filmie zawarte są porady zapalonego podróżnika kogoś kto ma ogromną pasję i potrafi w inspirujący sposób przekazać wiedzę zaczerpniętą z własnych doświadczeń”.
Filmy na YouTube tworzy od 2011 roku, prowadząc kanały podróżniczo-lifestylowy oraz komediowy, które subskrybuje ponad milion widzów. Stworzył ponad 4000 produkcji serie vlogowe, podróżnicze, komediowe, dokumentalne. Jego filmy obejrzano ponad 220 milionów razy. Twórczość Krzysztofa Gonciarza nagrodzono w konkursach Kreatura, Golden Arrow, Grand Video Awards, Travelery National Geographic. W 2016 roku magazyn National Geographic Traveler (polska edycja) przyznał mu nagrodę Traveler 2015 w kategorii Podróżnik Online. W 2016 roku zdobył także dwie nagrody Grand Video Awards 2016.
„Im więcej świata poznawałem, tym bardziej uciekałem mimowolnie od gier wideo, od fikcyjnych opowieści, bo uznawałem, że świat rzeczywisty nie jest wcale mniej ciekawy. Można go zobaczyć, poczuć. Podczas podróży okazuje się, że to co dla ciebie jest najzwyklejsze na świecie, dla kogoś może być niezwykłym doświadczeniem. I to jest piękne. Dlatego chcę tego świata zobaczyć jak najwięcej i pokazać jak najwięcej” – podkreśla podróżnik.
Podczas tworzenia poradnika Krzysztof Gonciarz miał zapewnioną ochronę ubezpieczeniową dzięki polisie turystycznej PZU Wojażer.
Źródło: www.pzu.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…