12 października br., zostaną wręczone nagrody tegorocznej edycji Effie Awards. Wśród 68 nominowanych kampanii znalazły się również firmy ubezpieczeniowe.
Kampania reklamowa firmy Proama otrzymała nominację w kategorii. „Long Term Marketing Excellence” za reklamę „Bezszkodowi Kierowcy”. W kategorii „Ubezpieczenia i Inwestycje” nominowano firmę PZU za kampanię promującą produkt PZU Dom. W tej samej kategorii została nominowana firma Prudential Polska za kampanię „Dotrzymane obietnice”. Konkurs jest organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Docenia się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.
Nominowane kampanie
1. „Bezszkodowi kierowcy” – Proama :
2. „PZU Dom” PZU :
3. „Dotrzymane obietnice” – Prudential Polska :
Źródło: www.effie.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…