12 października br., zostaną wręczone nagrody tegorocznej edycji Effie Awards. Wśród 68 nominowanych kampanii znalazły się również firmy ubezpieczeniowe.
Kampania reklamowa firmy Proama otrzymała nominację w kategorii. „Long Term Marketing Excellence” za reklamę „Bezszkodowi Kierowcy”. W kategorii „Ubezpieczenia i Inwestycje” nominowano firmę PZU za kampanię promującą produkt PZU Dom. W tej samej kategorii została nominowana firma Prudential Polska za kampanię „Dotrzymane obietnice”. Konkurs jest organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Docenia się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.
Nominowane kampanie
1. „Bezszkodowi kierowcy” – Proama :
2. „PZU Dom” PZU :
3. „Dotrzymane obietnice” – Prudential Polska :
Źródło: www.effie.pl
Ciągniki, kombajny i inny sprzęt nie tylko stanowią narzędzia pracy w gospodarstwie, ale także inwestycję,…
Z badania przeprowadzonego na zlecenie LINK4 wynika, że aż 70 proc. badanych kierowców przyznaje, że…
O szkodzie całkowitej mówi się, jeśli koszt naprawy samochodu przewyższa jego wartość rynkową lub stanowi…
Z platformy cyfrowej największego polskiego ubezpieczyciela korzysta już ponad 5 mln klientów. Rosnąca aktywność użytkowników…
Pogoda za oknem zachęca do jazdy motocyklem. Warto jednak pamiętać, że właściciele tych pojazdów zobowiązani…
Platforma podkreśla połączenie samodzielności użytkowników na stronie www Rankomatu z możliwością uzyskania profesjonalnej porady licencjonowanych…