12 października br., zostaną wręczone nagrody tegorocznej edycji Effie Awards. Wśród 68 nominowanych kampanii znalazły się również firmy ubezpieczeniowe.
Kampania reklamowa firmy Proama otrzymała nominację w kategorii. „Long Term Marketing Excellence” za reklamę „Bezszkodowi Kierowcy”. W kategorii „Ubezpieczenia i Inwestycje” nominowano firmę PZU za kampanię promującą produkt PZU Dom. W tej samej kategorii została nominowana firma Prudential Polska za kampanię „Dotrzymane obietnice”. Konkurs jest organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Docenia się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją a Klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.
Nominowane kampanie
1. „Bezszkodowi kierowcy” – Proama :
2. „PZU Dom” PZU :
3. „Dotrzymane obietnice” – Prudential Polska :
Źródło: www.effie.pl
W przypadku zachorowania na raka ogromne znaczenie ma szybka diagnoza i rozpoczęcie właściwego leczenia, które niestety…
Bank Pekao rozbudowuje swoją ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną transformację.…
Analizy SALTUS Ubezpieczenia wskazują, że osoby posiadające prywatne ubezpieczenie zdrowotne korzystają średnio z 12,5 świadczeń…
Ubezpieczenie garażu nie zawsze wydaje się oczywiste. Jednak warto zdawać sobie sprawę, że na rynku…
Ferie zbliżają się wielkimi krokami i pomimo tego, że póki co na horyzoncie nie widać…
Ubezpieczenia to bardzo ważny element ochrony rolnika i jego działalności. A dodatkowa ochrona od ryzyk niewymienionych…