Eksperci Concordii Ubezpieczenia, zapewniają, że wprowadzone zmiany stwarzają duże możliwości nie tylko dla rolników, ale również dla firm ubezpieczeniowych. Nowelizacja ustawy o ubezpieczeniach rolnych wprowadziła nowe zasady określania wysokości dotacji do składki w 2017 r.
Czy wysokość dopłat wpłynie na wzrost zainteresowania ubezpieczeń rolnych?
Andrzej Janc, dyrektor Biura Ubezpieczeń Rolnych Concordii Ubezpieczenia podkreśla, że kwoty dopłat powinny wpłynąć na wzrost zainteresowania rolników polisami ochronnymi: „Tegoroczna umowa z Ministerstwem Rolnictwa opiewa na najwyższą w historii systemu kwotę dopłat, co mamy nadzieję sprawi, że wszyscy zainteresowani będą mogli z niej skorzystać – podkreśla . – Nieprzerwanie od 10 lat oferujemy rolnikom ubezpieczenia upraw z dopłatami budżetu państwa, jednak wprowadzona w tym roku nowelizacja sprawia, że w tym segmencie otwierają się nowe perspektywy”.
Concordia zapowiada nową odsłonę upraw rolnych
„Kierując się naszym wieloletnim doświadczeniem i ekspercką wiedzą w likwidacji szkód, w najbliższym sezonie uprawowym zaoferujemy klientom ubezpieczenie upraw rolnych od ryzyka gradu lub minipakiety ryzyk. W zależności od rodzaju roślin możliwe będzie objęcie ochroną od przymrozków wiosennych, huraganu oraz deszczu nawalnego. W przypadku owoców i warzyw będziemy oferować ubezpieczenie od gradu gwarantujące ochronę od szkód ilościowych i jakościowych. Dodatkowo, każdy, kto posiada w Concordii ubezpieczenie upraw, dostanie specjalną zniżkę na ubezpieczenia swojego majątku, m.in. auta” – dodaje Andrzej Janc.
W chwili obecnej trwają końcowe prace nad wprowadzeniem z początkiem kwietnia nowej odsłony ubezpieczeń rolnych Concordii Ubezpieczenia.
Źródło: www.concordiaubezpieczenia.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…