Ubezpieczenie stworzone przez Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa pod nazwą „Twój smak” przyniosło 18 procent zysku klientom. Jest to dwuletnia polisa o charakterze inwestycyjnym ze strategią opartą o notowania pięciu wiodących spółek z branży spożywczej.
Produkt w formie ubezpieczenia na życie przeznaczony był dla klientów Raiffeisen Polbank, a instrument bazowy inwestycji stanowił koszyk pięciu czołowych spółek spożywczych, które posiadają silną pozycję wobec konkurencyjnych firm z tej branży. W skład koszyka wchodziły takie firmy jak: Nestle S.A., Groupe Danone, Dr Pepper Snapple Group Inc., General Mills Inc. i Kellogg Co. Firmy wybierane były przez analityków ze względu na pozytywne rekomendacje analityków odnośnie perspektyw ich wzrostu.
Polisę „Twój Smak” oferowano klientom banku w formie ubezpieczenia na życie i dożycie z elementem inwestycyjnym. Po zakończeniu produktu premia wyniosła 22,81 procent, co po uwzględnieniu wskaźnika 95 procent gwarancji kapitału dało klientom blisko 18 procent zysku, tj. prawie 9 procent w skali roku.
Do wyliczenia premii brana była pod uwagę wartość zwrotu z koszyka spółek wyłącznie z dwóch dni obserwacji – pierwszego dnia okresu odpowiedzialności, tj. z dnia 7 kwietnia 2014 r. i dnia ostatniego, czyli 7 kwietnia 2016 r. Wartość zwrotu z koszyka spółek w tym przypadku wyniosła 17,81 procent. Wahania notowań spółek w trakcie trwania okresu ubezpieczenia nie miały znaczenia dla końcowej wysokości premii z zastrzeżeniem, że maksymalny zwrot z koszyka spółek mógł wynieść 23,5 procent. Wartość końcowa całego koszyka była większa od wartości początkowej, dlatego do wartości zwrotu z koszyka spółek doliczano dodatkowy kupon w wysokości 5 procent.
Minimalna składka wynosiła 5000 zł. Klienci nie ponosili opłat wstępnych za przystąpienie do ubezpieczenia.
Źródło: www.prnews.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…