Firma ubezpieczeniowa TU na Życie Europa zwiększyła w pierwszym półroczu br., wyniki netto o ponad 1/3, uzyskane przychody wyniosły 20,5 mln złotych. Na taki wynik spółki miał bardzo duży wpływ ze składek z UFK – ich sprzedaż bowiem wzrosła o ponad 70 procent.
W tym samym czasie TU Europa postanowiła na rozwinięcie dystrybucji ubezpieczeń leasingowych i turystycznych. Obie spółki dostosowały się do Rekomendacji U egzaminując 27 tysięcy osób, które zajmują się bezpośrednią sprzedażą produktów Europy. Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa dodaje:
„ Kiedy rynek zastanawiał się, czy i w jakim kształcie zostanie wdrożona Rekomendacja U, my przystąpiliśmy do działania. Przeszkoliliśmy i przeegzaminowaliśmy tysiące osób, które obecnie dystrybuują nasze ubezpieczenia w oparciu o model agencyjny. Wiedza, doświadczenie oraz bardzo duże zaangażowanie naszych pracowników przełożyły się na sprawne dostosowywanie modelu dystrybucji ubezpieczeń do wymagań Rekomendacji U, a strategiczne spojrzenie na rewolucję rynkową przyniosło wymierne efekty”.
Firma wypracowała nowe zasady współpracy z partnerami bankowymi w modelu sprzedaży indywidualnej było ogromnym wyzwaniem dla kierujących firmą:
„Angażując duże siły we wdrążanie owych zasad obie spółki Europy koncentrowały się jednocześnie na rozwoju biznesu. Bardzo mnie cieszy, że jak zawsze wyszliśmy z tego wyzwania obronną ręką” – dodaje Nevretdinov.
Należy tez dodać, że spółka umocniła pozycję na rynku turystycznym, zbierając w tym segmencie o 60 procent więcej składki przypisanej brutto w stosunku do I półrocza ub.r. Taki efekt finansowy możliwy był dzięki dostosowywaniu się produktów do potrzeb klientów.
Źródło: www.tueuropa.pl
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…