Firma ubezpieczeniowa TU na Życie Europa zwiększyła w pierwszym półroczu br., wyniki netto o ponad 1/3, uzyskane przychody wyniosły 20,5 mln złotych. Na taki wynik spółki miał bardzo duży wpływ ze składek z UFK – ich sprzedaż bowiem wzrosła o ponad 70 procent.
W tym samym czasie TU Europa postanowiła na rozwinięcie dystrybucji ubezpieczeń leasingowych i turystycznych. Obie spółki dostosowały się do Rekomendacji U egzaminując 27 tysięcy osób, które zajmują się bezpośrednią sprzedażą produktów Europy. Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa dodaje:
„ Kiedy rynek zastanawiał się, czy i w jakim kształcie zostanie wdrożona Rekomendacja U, my przystąpiliśmy do działania. Przeszkoliliśmy i przeegzaminowaliśmy tysiące osób, które obecnie dystrybuują nasze ubezpieczenia w oparciu o model agencyjny. Wiedza, doświadczenie oraz bardzo duże zaangażowanie naszych pracowników przełożyły się na sprawne dostosowywanie modelu dystrybucji ubezpieczeń do wymagań Rekomendacji U, a strategiczne spojrzenie na rewolucję rynkową przyniosło wymierne efekty”.
Firma wypracowała nowe zasady współpracy z partnerami bankowymi w modelu sprzedaży indywidualnej było ogromnym wyzwaniem dla kierujących firmą:
„Angażując duże siły we wdrążanie owych zasad obie spółki Europy koncentrowały się jednocześnie na rozwoju biznesu. Bardzo mnie cieszy, że jak zawsze wyszliśmy z tego wyzwania obronną ręką” – dodaje Nevretdinov.
Należy tez dodać, że spółka umocniła pozycję na rynku turystycznym, zbierając w tym segmencie o 60 procent więcej składki przypisanej brutto w stosunku do I półrocza ub.r. Taki efekt finansowy możliwy był dzięki dostosowywaniu się produktów do potrzeb klientów.
Źródło: www.tueuropa.pl
Po kilku latach względnego spokoju temat ubezpieczeń elektroniki znów wraca na biurka ekspertów Rzecznika Finansowego.…
Nowy raport PKO Ubezpieczenia „Na wszelki wypadek” pokazuje, że niemal połowa dorosłych Polaków nie czuje…
Z danych SALTUS Ubezpieczenia wynika, że w 2025 roku przeciętny Polak skorzystał z 13,7 prywatnych…
Prudential rozpoczął współpracę z Grupą LUX MED wprowadzając na rynek ubezpieczenie Twoja Hospitalizacja. Produkt daje klientom szybki…
Firmy coraz częściej szukają benefitów, które realnie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa zespołów. Ubezpieczenie grupowe „Puls” od InterRisk łączy ochronę zdrowia,…
Zgłoszenie szkody komunikacyjnej przez aplikację mObywatel staje się realną alternatywą dla tradycyjnych kanałów. Dane PZU pokazują wyraźnie,…