Categories: Aktualności

Zysk w pierwszym półroczu w TU Europa

 
Firma ubezpieczeniowa TU na Życie Europa zwiększyła w pierwszym półroczu br., wyniki netto o ponad 1/3, uzyskane przychody wyniosły 20,5 mln złotych. Na taki wynik spółki miał bardzo duży wpływ ze składek z UFK – ich sprzedaż bowiem wzrosła o ponad 70 procent.
 

W tym samym czasie TU Europa postanowiła na rozwinięcie dystrybucji ubezpieczeń leasingowych i turystycznych. Obie spółki dostosowały się do Rekomendacji U egzaminując 27 tysięcy osób, które zajmują się bezpośrednią sprzedażą produktów Europy. Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa dodaje:
 
„ Kiedy rynek zastanawiał się, czy i w jakim kształcie zostanie wdrożona Rekomendacja U, my przystąpiliśmy do działania. Przeszkoliliśmy i przeegzaminowaliśmy tysiące osób, które obecnie dystrybuują nasze ubezpieczenia w oparciu o model agencyjny. Wiedza, doświadczenie oraz bardzo duże zaangażowanie naszych pracowników przełożyły się na sprawne dostosowywanie modelu dystrybucji ubezpieczeń do wymagań Rekomendacji U, a strategiczne spojrzenie na rewolucję rynkową przyniosło wymierne efekty”.
 
Firma wypracowała nowe zasady współpracy z partnerami bankowymi w modelu sprzedaży indywidualnej było ogromnym wyzwaniem dla kierujących firmą:
 
„Angażując duże siły we wdrążanie owych zasad obie spółki Europy koncentrowały się jednocześnie na rozwoju biznesu. Bardzo mnie cieszy, że jak zawsze wyszliśmy z tego wyzwania obronną ręką” – dodaje Nevretdinov.
 
Należy tez dodać, że spółka umocniła pozycję na rynku turystycznym, zbierając w tym segmencie o 60 procent więcej składki przypisanej brutto w stosunku do I półrocza ub.r. Taki efekt finansowy możliwy był dzięki dostosowywaniu się produktów do potrzeb klientów.
 
Źródło: www.tueuropa.pl

Mateusz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Mateusz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

7 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

7 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago