Categories: Aktualności

10 tys. dolarów nagrody za skrupulatne przeczytanie umowy ubezpieczenia!

Nauczycielka z USA, Donelan Andrews, wykupiła ubezpieczenie przed planowanym wyjazdem. Na siódmej stronie odkryła zapis drobnym drukiem. „Jeśli dotarłeś tak daleko, to jesteś jednym z niewielu klientów, którzy przejrzeli całą dokumentację” – brzmiała informacja przygotowana przez Squaremouth. Okazało się, że firma prowadzi kampanię, w której do wygrania jest 10 tys. USD!

 

Wszystko, co musiał zrobić zwycięzca to… dokładnie przeczytać umowę, od początku do końca

 

Nauczycielka wygrała w nietypowym konkursie firmy ubezpieczeniowej blisko 40 tys. PLN. Przy okazji sprzedaży polis turystycznych zorganizowano zupełnie nienagłośnioną akcję, by zwrócić uwagę na duży społeczny problem. Wszystko, co musiał zrobić zwycięzca to… dokładnie przeczytać umowę, od początku do końca.

 

Czytanie drobnego druku popłaca!

 

Nauczycielka poza informacją o kampanii znalazła się również prośbę o kontakt. Okazało się, że firma prowadzi kampanię, w której do wygrania jest 10 tys. USD. W ten sposób chciała nagrodzić osoby, które skrupulatnie przeglądają podpisywane umowy. Choć firma spodziewała się, że zabawa potrwa trochę dłużej, to zwycięski telefon pojawił się 23 godziny po uruchomieniu akcji.

„W ciągu ostatnich 16 lat dowiedzieliśmy się, że wielu podróżnych kupuje polisy i zakłada, że ​​są objęci ubezpieczeniem, bez faktycznego przeczytania szczegółów swojej polityki. Jednak często prowadzi to do roszczeń z tytułu strat, które nie są uwzględnione w umowie” – poinformowali przedstawiciele firmy.

 

Podobne umowy podpisało 65 osób, nikt nie dotrwał do informacji o konkursie

 

„W celu podkreślenia znaczenia czytania dokumentów dotyczących polityki, uruchomiliśmy Pays to Read, konkurs, który przyznaje główną nagrodę w wysokości 10 000 USD pierwszej osobie, która przeczyta informacje o swojej polityce od początku do końca. Oddaliśmy jednemu klientowi 10 000 USD za robienie tego, czego nikt nie robi, choć zawsze powinien” – podsumowała firma w oświadczeniu. Dodatkowo Squaremounth przekazało 10 tys. USD na cele charytatywne i po 5 tys. USD dotacji na dwie szkoły, w których uczy kobieta.

 

Źródło: www.fly4free.pl

 

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

10 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

10 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago