Categories: Aktualności

10 tys. dolarów nagrody za skrupulatne przeczytanie umowy ubezpieczenia!

Nauczycielka z USA, Donelan Andrews, wykupiła ubezpieczenie przed planowanym wyjazdem. Na siódmej stronie odkryła zapis drobnym drukiem. „Jeśli dotarłeś tak daleko, to jesteś jednym z niewielu klientów, którzy przejrzeli całą dokumentację” – brzmiała informacja przygotowana przez Squaremouth. Okazało się, że firma prowadzi kampanię, w której do wygrania jest 10 tys. USD!

 

Wszystko, co musiał zrobić zwycięzca to… dokładnie przeczytać umowę, od początku do końca

 

Nauczycielka wygrała w nietypowym konkursie firmy ubezpieczeniowej blisko 40 tys. PLN. Przy okazji sprzedaży polis turystycznych zorganizowano zupełnie nienagłośnioną akcję, by zwrócić uwagę na duży społeczny problem. Wszystko, co musiał zrobić zwycięzca to… dokładnie przeczytać umowę, od początku do końca.

 

Czytanie drobnego druku popłaca!

 

Nauczycielka poza informacją o kampanii znalazła się również prośbę o kontakt. Okazało się, że firma prowadzi kampanię, w której do wygrania jest 10 tys. USD. W ten sposób chciała nagrodzić osoby, które skrupulatnie przeglądają podpisywane umowy. Choć firma spodziewała się, że zabawa potrwa trochę dłużej, to zwycięski telefon pojawił się 23 godziny po uruchomieniu akcji.

„W ciągu ostatnich 16 lat dowiedzieliśmy się, że wielu podróżnych kupuje polisy i zakłada, że ​​są objęci ubezpieczeniem, bez faktycznego przeczytania szczegółów swojej polityki. Jednak często prowadzi to do roszczeń z tytułu strat, które nie są uwzględnione w umowie” – poinformowali przedstawiciele firmy.

 

Podobne umowy podpisało 65 osób, nikt nie dotrwał do informacji o konkursie

 

„W celu podkreślenia znaczenia czytania dokumentów dotyczących polityki, uruchomiliśmy Pays to Read, konkurs, który przyznaje główną nagrodę w wysokości 10 000 USD pierwszej osobie, która przeczyta informacje o swojej polityce od początku do końca. Oddaliśmy jednemu klientowi 10 000 USD za robienie tego, czego nikt nie robi, choć zawsze powinien” – podsumowała firma w oświadczeniu. Dodatkowo Squaremounth przekazało 10 tys. USD na cele charytatywne i po 5 tys. USD dotacji na dwie szkoły, w których uczy kobieta.

 

Źródło: www.fly4free.pl

 

Bartosz

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Bartosz

Recent Posts

Agrocasco TUW „TUW” w nowej odsłonie 

Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…

2 godziny ago

Grupa PZU z 40 procentowym wzrostem zysku netto 

Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…

2 godziny ago

Analitycy PZU wśród najlepiej prognozujących wskaźniki polskiej gospodarki 

W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…

1 dzień ago

EDU Plus InterRisk – solidne wsparcie w przypadku nieszczęśliwego zdarzenia 

Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…

1 dzień ago

Dlaczego warto mieć ubezpieczenie NNW na wakacjach? 

Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…

2 dni ago

Nowa oferta Allianz – Leczenie Szpitalne w Polsce 

W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…

2 dni ago