Proama w swojej nowej kampanii reklamowej docenia bezszkodowych kierowców. Ubezpieczyciel udziela wysokich rabatów dla osób kupujących ubezpieczenie komunikacyjne.
Marta Bartosiewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali: „W spocie podkreślamy, że cenimy bezszkodowość, a co za tym idzie bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Kierowcom, którzy jeżdżą najbezpieczniej, oferujemy wysokie – bo sięgające nawet 70% zniżki bonus-malus na ubezpieczenie samochodu. Jesteśmy bowiem świadomi, że naszym zadaniem jako ubezpieczyciela jest również promowanie bezpiecznego zachowania na drodze.”
Reklama jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo. Jednocześnie trwa kampania w Internecie. 15-sekundowy film, dostępny także na YT, bazuje na platformie komunikacyjnej towarzyszącej marce od kilku lat.
Kreacja spotu została przygotowana przez agencję Change/Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik, za zakup mediów odpowiada Dom mediowy Havas Media, a za kampanię w Internecie SMG.
Film można obejrzeć na stronie: https://www.youtube.com/wa
Źródło: www.proama.pl
Majówka to świetna okazja do odpoczynku na łonie natury. Szczególnie, że aura zachęca do wędrówek…
RESO Ubezpieczenia wprowadziło do swojej oferty kompleksowe ubezpieczenie assistance dla firm transportowych. Nowy produkt –…
INTER Polska ogłosiła start II edycji Programu Stażowego. Dzięki tej inicjatywie studenci i absolwenci mogą…
Grupa PZU podsumowała kwartalne wydarzenia rynkowe i wyniki inwestycyjne DFE PZU. Wynika z nich, że w…
UNIQA wprowadziła zmiany w swoich ubezpieczeniach komunikacyjnych. Ubezpieczyciel oferuje nowości produktowe i zapewnia jeszcze szerszą…
Przed nami majówka. Dla wielu z nas to dobra okazja do podróży własnym autem. Zwłaszcza,…