Proama w swojej nowej kampanii reklamowej docenia bezszkodowych kierowców. Ubezpieczyciel udziela wysokich rabatów dla osób kupujących ubezpieczenie komunikacyjne.
Marta Bartosiewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali: „W spocie podkreślamy, że cenimy bezszkodowość, a co za tym idzie bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Kierowcom, którzy jeżdżą najbezpieczniej, oferujemy wysokie – bo sięgające nawet 70% zniżki bonus-malus na ubezpieczenie samochodu. Jesteśmy bowiem świadomi, że naszym zadaniem jako ubezpieczyciela jest również promowanie bezpiecznego zachowania na drodze.”
Reklama jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo. Jednocześnie trwa kampania w Internecie. 15-sekundowy film, dostępny także na YT, bazuje na platformie komunikacyjnej towarzyszącej marce od kilku lat.
Kreacja spotu została przygotowana przez agencję Change/Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik, za zakup mediów odpowiada Dom mediowy Havas Media, a za kampanię w Internecie SMG.
Film można obejrzeć na stronie: https://www.youtube.com/wa
Źródło: www.proama.pl
Coraz więcej Polaków decyduje się na zakup ubezpieczenia turystycznego. Choć internetowe porównywarki kuszą szybkością i…
Lato to doskonały moment, by zatroszczyć się o zdrowie – swoje i najbliższych. PZU Zdrowie…
Praktyki zawodowe to obowiązkowa część nauki w technikum – szansa na realne doświadczenie, ale też…
Pol’and’Rock Festival od lat przyciąga tłumy nie tylko dzięki muzyce i atmosferze wolności, ale także…
Codzienne życie seniora może nieść ze sobą niespodziewane wyzwania, takie jak niezrozumiała umowa, spór z…
Pomimo tego, że coraz więcej Polaków ubezpiecza się przed wyjazdem za granicę, to wciąż co…