Proama w swojej nowej kampanii reklamowej docenia bezszkodowych kierowców. Ubezpieczyciel udziela wysokich rabatów dla osób kupujących ubezpieczenie komunikacyjne.
Marta Bartosiewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej Generali: „W spocie podkreślamy, że cenimy bezszkodowość, a co za tym idzie bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Kierowcom, którzy jeżdżą najbezpieczniej, oferujemy wysokie – bo sięgające nawet 70% zniżki bonus-malus na ubezpieczenie samochodu. Jesteśmy bowiem świadomi, że naszym zadaniem jako ubezpieczyciela jest również promowanie bezpiecznego zachowania na drodze.”
Reklama jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN24 i TVN Turbo. Jednocześnie trwa kampania w Internecie. 15-sekundowy film, dostępny także na YT, bazuje na platformie komunikacyjnej towarzyszącej marce od kilku lat.
Kreacja spotu została przygotowana przez agencję Change/Serviceplan, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, reżyserią Szymon Pawlik, za zakup mediów odpowiada Dom mediowy Havas Media, a za kampanię w Internecie SMG.
Film można obejrzeć na stronie: https://www.youtube.com/wa
Źródło: www.proama.pl
Zaawansowane technologicznie maszyny i pojazdy na stałe wpisały się już w krajobraz współczesnego rolnictwa. Niestety niekiedy wystarczy…
Grupa PZU opublikowała swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. W tym okresie zysk netto,…
W najnowszej edycji prestiżowego konkursu „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” na najlepszych analityków makroekonomicznych drugie miejsce zajął…
Nawet przy największej ostrożności nie można przewidzieć wszystkiego. A niestety wypadki najmłodszych nadal zdarzają się…
Do wakacji zostało już niewiele czasu. Planując wakacyjny wyjazd niewątpliwie warto zadbać o swoje bezpieczeństwo.…
W odpowiedzi na potrzeby klientów Allianz Polska wprowadziło do swojej oferty nowy produkt – Leczenie…