Open Life TU Życie od stycznia do czerwca wypłaciło 8,7 mln złotych świadczeń z tytułu ubezpieczeń ochronnych. Jest to o ponad 6 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Okazuje się, że zwiększona kwota wypłat jest związana z rosnącą sprzedażą ubezpieczeń i rozwojem ochrony oferowanej przez TU.
Robert Lasota, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Grupowych Open Life TU Życie powiedział:
„7,4 mln zł (85% wszystkich świadczeń z ubezpieczeń ochronnych) wypłacono z tytułu grupowych ubezpieczeń pracowniczych. W tym segmencie widać też największy wzrost wolumenu świadczeń, który w ujęciu rocznym (II kw. 2016 r. do II kw. 2017 r.) sięgnął niemal 270%. – Uruchomiliśmy ofertę grupowych ubezpieczeń pracowniczych w 2013 roku, a na koniec ubiegłego roku ubezpieczaliśmy w jej ramach niemal 24 tys. osób. Dziś mocno przyspieszamy z rozwojem tego obszaru. Koncentrujemy się przede wszystkim na małych i średnich grupach klientów, ale mamy również ofertę dla dużych klientów korporacyjnych”.
Dowiadujemy się również, że pozostałe 1,3 mln zł wypłacono z tytułu innych ubezpieczeń ochronnych. Maciej Świstek, dyrektor Departamentu Sprzedaży Multiagencyjnej Open Life zaznacza, że:
„Wzrost wartości świadczeń r/r wyniósł 132% i miał bezpośredni związek z rozbudową oferty ochronnej Open Life. –Wzmacnianiu portfela ochronnego towarzyszy coraz bliższa współpraca naszego TU z agentami. To właśnie z myślą o agencjach i ich klientach powstały produkty takie jak „Pomoc w Chorobie” czy „Spektrum Życia”.
Źródło: Open Life
VeloBank udostępnił swoim klientom nową ofertę, którą przygotował dzięki partnerstwu z Allianz Partners. Pakiet Medyczny, który umożliwia dostęp do wizyt…
W ostatnich dniach odbył się wielki finał ogólnopolskiego turnieju „Z Orlika na Stadion”. Sponsorem generalnym wydarzenia był PZU. Zwycięzcami rozgrywek…
Wystartowała nowa kampania online UNIQA dla Biznesu z udziałem klientów korporacyjnych ubezpieczyciela. Przedstawione są w niej historie czterech firm, które…
Ubezpieczenie Dom Max oferowane przez InterRisk to produkt, który kompleksowo obejmuje ochroną budynki i lokale mieszkalne a także inne mienie…
„Między Nami” i „Między Nami Gold” to pierwsze produkty wprowadzone na rynek przez połączoną Vienna Life. Nowe grupy otwarte wyróżniają się m.in. wyższymi niż w innych…
Pod hasłem "Dbanie o zdrowie przynosi korzyści" ruszyła nowa kampania Generali. W jej ramach ubezpieczyciel promuje zdrowy styl życia oraz zachęca…