Aktualności

A co, jeśli…?” – PZU startuje z nową kampanią [SPOT]

Największy polski ubezpieczyciel wystartował z kampanią wizerunkowo-produktową, która promuje kompleksową ochronę PZU. Działania ruszyły pod hasłem – „A co, jeśli…?”. Warto zauważyć, że jest to pierwsza kampania ubezpieczyciela przygotowana w nowej odsłonie. 

Działania promocyjne w nowej odsłonie 

Działania komunikacyjne promujące kompleksową ofertę największego polskiego ubezpieczyciela wystartowały pod hasłem – „A co, jeśli…?”. PZU zachęca w nich do ubezpieczania się od nieprzewidzianych zdarzeń i zapewnienia sobie kompleksowej ochrony zdrowia, życia i majątku. 

– Z wielką przyjemnością startujemy z naszą komunikacją w nowej odsłonie. Chcemy opowiadać o ubezpieczeniach w swobodniejszy sposób i pokazywać korzyści, jakie płyną z poczucia bezpieczeństwa, które daje zadbanie o swoją przyszłość – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w Grupie PZU. 

Promowanie kompleksowej oferty PZU 

Z opublikowanych informacji wynika, że pierwsza część kampanii ma charakter wizerunkowy. Natomiast druga część ma za zadanie promować ubezpieczenia PZU Auto, PZU Dom i indywidualne ubezpieczenia na życie. Głównymi bohaterami kreacji jest rodzeństwo kilkuletnich dzieci – dziewczynka i chłopiec, którzy w humorystyczny i rezolutny, typowy dla dzieci sposób, nawiązują w codziennych rozmowach do ubezpieczania się na przyszłość. 

– Dzieci często tworzą niesamowite scenariusze możliwych przyszłych wydarzeń. Jednocześnie potrafią przy tej okazji zaskoczyć nas, dorosłych, ważnymi pytaniami dotyczącymi kluczowych spraw i skłonić tym samym do pochylenia się nad odpowiedziami. Wiemy doskonale, że ubezpieczenia to nie jest typowy temat dziecięcych rozmów. Natomiast poprzez konwencję mówienia o ubezpieczeniach głosem dzieci chcemy pokazać, że ten temat nie musi być trudny – gdy najmłodsi mówią o poważnych sprawach, to tematyka ubezpieczeniowa wydaje się prostsza, bardziej przystępna i zrozumiała dla każdego. Pokazujemy, że warto postawić na przyszłość i odpowiednio ją zabezpieczyć, korzystając z kompleksowej oferty PZU – dodaje Marta Strzyżewska. 

Nowa kampania wizerunkowo-produktowa PZU 

Jak możemy przeczytać, wspominana wyżej kampania marketingowa kompleksowej oferty ubezpieczeń PZU wystartowała 12 sierpnia i ma potrwać do 30 września. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania – w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, w kanale  digital, w oddziałach PZU oraz wśród agentów ubezpieczyciela. Kreacje przygotowała agencja 2012, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. 

Spot wizerunkowy 30-sekundowy: https://youtu.be/PcBxCWdMbxY 

Spot wizerunkowy 15-sekundowy: https://youtu.be/lzYkZ-WZwjU 

Źródło: PZU SA 

Obau.pl

Disqus Comments Loading...
Share
Published by
Obau.pl

Recent Posts

Nowa kampania Generali podkreśla znaczenie TU TERAZ 

Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…

11 godzin ago

Vienna Life rusza z kampanią promującą ubezpieczenie Vie na Życie 

Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…

11 godzin ago

Europ Assistance Polska rozwija ESG – lokalne działania wspierają globalną strategię 

Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…

1 dzień ago

Szybsza wypłata z AC – TUW „TUW” rusza z nową promocją 

Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…

1 dzień ago

Skuteczna interwencja Rzecznika Finansowego – klient odzyska 20 tys. zł z UFK 

Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…

1 dzień ago

PKO BP wprowadza kompleksowe ubezpieczenie małych firm 

PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…

1 dzień ago