Największy polski ubezpieczyciel wystartował z kampanią wizerunkowo-produktową, która promuje kompleksową ochronę PZU. Działania ruszyły pod hasłem – „A co, jeśli…?”. Warto zauważyć, że jest to pierwsza kampania ubezpieczyciela przygotowana w nowej odsłonie.
Działania komunikacyjne promujące kompleksową ofertę największego polskiego ubezpieczyciela wystartowały pod hasłem – „A co, jeśli…?”. PZU zachęca w nich do ubezpieczania się od nieprzewidzianych zdarzeń i zapewnienia sobie kompleksowej ochrony zdrowia, życia i majątku.
– Z wielką przyjemnością startujemy z naszą komunikacją w nowej odsłonie. Chcemy opowiadać o ubezpieczeniach w swobodniejszy sposób i pokazywać korzyści, jakie płyną z poczucia bezpieczeństwa, które daje zadbanie o swoją przyszłość – mówi Marta Strzyżewska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu i zaangażowań społecznych w Grupie PZU.
Z opublikowanych informacji wynika, że pierwsza część kampanii ma charakter wizerunkowy. Natomiast druga część ma za zadanie promować ubezpieczenia PZU Auto, PZU Dom i indywidualne ubezpieczenia na życie. Głównymi bohaterami kreacji jest rodzeństwo kilkuletnich dzieci – dziewczynka i chłopiec, którzy w humorystyczny i rezolutny, typowy dla dzieci sposób, nawiązują w codziennych rozmowach do ubezpieczania się na przyszłość.
– Dzieci często tworzą niesamowite scenariusze możliwych przyszłych wydarzeń. Jednocześnie potrafią przy tej okazji zaskoczyć nas, dorosłych, ważnymi pytaniami dotyczącymi kluczowych spraw i skłonić tym samym do pochylenia się nad odpowiedziami. Wiemy doskonale, że ubezpieczenia to nie jest typowy temat dziecięcych rozmów. Natomiast poprzez konwencję mówienia o ubezpieczeniach głosem dzieci chcemy pokazać, że ten temat nie musi być trudny – gdy najmłodsi mówią o poważnych sprawach, to tematyka ubezpieczeniowa wydaje się prostsza, bardziej przystępna i zrozumiała dla każdego. Pokazujemy, że warto postawić na przyszłość i odpowiednio ją zabezpieczyć, korzystając z kompleksowej oferty PZU – dodaje Marta Strzyżewska.
Jak możemy przeczytać, wspominana wyżej kampania marketingowa kompleksowej oferty ubezpieczeń PZU wystartowała 12 sierpnia i ma potrwać do 30 września. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania – w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, w kanale digital, w oddziałach PZU oraz wśród agentów ubezpieczyciela. Kreacje przygotowała agencja 2012, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis.
Spot wizerunkowy 30-sekundowy: https://youtu.be/PcBxCWdMbxY
Spot wizerunkowy 15-sekundowy: https://youtu.be/lzYkZ-WZwjU
Źródło: PZU SA
Generali Polska startuje z kampanią TU TERAZ. Marka pokazuje w niej, że każda chwila ma znaczenie, a decyzje…
Vienna Life wystartowało z kampanią wspierającą sprzedaż terminowego ubezpieczenia Vie na Życie. Produkt wprowadzony do oferty w sierpniu…
Europ Assistance Polska intensyfikuje działania ESG, łącząc wsparcie lokalnych społeczności z globalną strategią odpowiedzialnego biznesu.…
Szkoda komunikacyjna rzadko pojawia się w dogodnym momencie. W takich sytuacjach kierowcy oczekują sprawnego działania…
Rzecznik Finansowy poinformował, że spór o polisę z UFK zakończył się korzystnym rozstrzygnięciem dla klienta.…
PKO Bank Polski wprowadził do swojej oferty ubezpieczenie PKO Firma. Polisa dedykowana jest dla przedsiębiorców, którzy chcą…